dat zijn mooie sneakersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:02 schreef MikeLowrey het volgende:
Mijn vuile Adidas Y-3tjesiemand een idee hoe ik ze het best kan wassen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat zijn toch niet van die allstarlaarzen he
it wasn't mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:45 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Vette collecties!
![]()
@warhead, kan em openen maar dan mot ie een halve dag laden, fw em ff naar shop @
daar komt 1000000xminder spam aan...aaaaght?
Thnxquote:
welk type is dat? en originele adidas shop? (www.shopadidas.com) ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Jeltos het volgende:
Nieuw uit de adidas shop retro oranje kleur![]()
(ow en op de achtergrond mijn adidas oddity
)
[afbeelding]
Adidas indoor tennis. uit de adidas shop in amsterdamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:48 schreef renslohmann het volgende:
[..]
welk type is dat? en originele adidas shop? (www.shopadidas.com) ?
achso. thanks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:22 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Adidas indoor tennis. uit de adidas shop in amsterdam![]()
Die staan denk ik heel goed op een grijze joggingbroek. En zeker als je dan op je roze scooter zit en in ondiep woont.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:10 schreef Chav het volgende:
Ik heb maandag deze in Istanbul gekocht:
[afbeelding]
Hoeveel breezers moet jij kosten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:10 schreef Chav het volgende:
Ik heb maandag deze in Istanbul gekocht:
[afbeelding]
Huh, ken je mij ofzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die staan denk ik heel goed op een grijze joggingbroek. En zeker als je dan op je roze scooter zit en in ondiep woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |