Het zal allemaal wel heb vans slip ons in 11, hoge dunks in 11 lage dunks in 11 maxies in 11 en Jordans in 11 past allemaal prima. Voor de perfect fit moet je toch passen imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Toch verschilt Vans best wel van Nike hoor..
Ach m'n broek hangt er toch overheen. Plus het feit dat ze gewoon zo lekker zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:45 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Alleen jammer van de bergschoenen haakjes bovenaan.
Ja, maar als je ze op internet bestelt gaat dat zo lastig..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:20 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel heb vans slip ons in 11, hoge dunks in 11 lage dunks in 11 maxies in 11 en Jordans in 11 past allemaal prima. Voor de perfect fit moet je toch passen imo.
zeeland: wheredidyougetthose.com oftewelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef Liebe het volgende:
Ik had ff een vraagje, ik woon ergens afgelegen en ik wil nou al een tijdje nike air dunks in een beetje gave kleuren, of reeboks (weet t type niet). Maar ik weet niet waar ze die in zeeland verkopen..
Wel kom ik regelmatig in eindhoven, zit daar een goede sneakerwinkel?
Mijn toebox staat eropquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
dat zijn geen sneakers hè
Je hebt er nog geen een dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:59 schreef jeann het volgende:
Mijn Nike Air 180 collectie.
[afbeelding]
zie die vans slip ons eens schoon zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Jeltos het volgende:
Nieuw uit de adidas shop retro oranje kleur![]()
(ow en op de achtergrond mijn adidas oddity
)
[afbeelding]
hahaha ofniet tjaa sinds ik men vans era heb doe ik die amper nog aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
zie die vans slip ons eens schoon zijn
Ik heb een neppe variant voor 12 euroquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Zijn die geblokte slip ons niet ergens in de aanbieding?
Ik wil ze hebben maar ik wil er niet de volle prijs voor betalen. :")
Die wit met blauwe Nikes zijn echt vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:19 schreef don-diablo het volgende:
die van mij zijn toch iets smeriger
[afbeelding]
de sneakers die ik de laatste tijd draag .heb wel meer maar die draag ik weinig zoals mn tigers
[afbeelding]
doe eens foto laten zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb een neppe variant voor 12 euro![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |