Ik kweek geen wietquote:
hahaha ja, maar dan toch wel hoeren uit een wat hogere prijsklasse, niet die snollen van achter het centraal stationquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:06 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Hoezo? De meeste miljonairs hebben ook altijd wat hoeren om zich heen hangen.
ik heb ook mijn spiegels bedekt met lakensquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo goed tegen als mensen afgezeikt worden op hun uiterlijk, tenslotte hebben we allemaal wel wat. Maar het ergste vind ik altijd die mensen die zelf een groot lichamelijk "handicap" hebben en dan het hardst schreeuwen om de "lichamelijke" fouten van een ander. Als je zelf een dikke pens hebt, grote neus, lelijke tanden, waterhoofd, horrelvoeten, of een extreme vorm van acne, dan moet je anderen niet afzeiken. Maar eigenlijk hoor je dat helemaal niet te doen.![]()
je hebt gelijk m,maar iemand zoveel eisen stelt en kapsones hebt wordt er wel es verder gekeken dan je koppiequote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo goed tegen als mensen afgezeikt worden op hun uiterlijk, tenslotte hebben we allemaal wel wat. Maar het ergste vind ik altijd die mensen die zelf een groot lichamelijk "handicap" hebben en dan het hardst schreeuwen om de "lichamelijke" fouten van een ander. Als je zelf een dikke pens hebt, grote neus, lelijke tanden, waterhoofd, horrelvoeten, of een extreme vorm van acne, dan moet je anderen niet afzeiken. Maar eigenlijk hoor je dat helemaal niet te doen.![]()
Samen met Sjoerd en de p0rnindustrie gaat het wel lukken ja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
. Ik denk dat het goed komt met hem.
kleurtje ook niet te opvallend en de stof zeker niet te synthetischquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
Het ligt aan de kleur dat je ALLES ZIET zegt Natasja.
nee, bloesje is niet te strak
Laat de Huub haters dit niet horen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Ligt het aan mij of draaide Huub net beter dan deze gast?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb ook mijn spiegels bedekt met lakens![]()
Ze weten dat het iets met streamers te maken heeft maar elke keer als ze daar over beginnen is er een streamlock, ze mogen het er dus niet over hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:11 schreef HenrySpencer het volgende:
Beetje oude koeien, maarruh, hebben ze Natasia en Jaap verteld waarom ze vorige week niet mochten disco-dansen? Hebben ze nog iets plaatsvervangends gedaan ofzo?
Pffffff....toen brrrrrian werd geboren kreeg ook het woordje spastisch een betekenis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian doet weer spastisch
dat snap ik ja, gezien de info die drsh hier net verstrektequote:Op woensdag 25 juli 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb ook mijn spiegels bedekt met lakens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |