Hier klinkt het wel lekker hoor:)quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:59 schreef neehe het volgende:
Tjonge dat is toch geen muziek, de hele tijd hetzelfde.
Ik zal wel te oud zijn.
sorry meneer Jaap, u bent onbemiddelbaar helaas .......uh maar we blijven optimistisch hoor!quote:
Toevallig dat er geen tepeltje bij uithangt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:02 schreef SiRojK het volgende:
Voor Amanda staat een bordje 'kijk gerust even naar binnen':
[afbeelding]
omg is ze aan het luchten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:02 schreef SiRojK het volgende:
Voor Amanda staat een bordje 'kijk gerust even naar binnen':
[afbeelding]
je bedoeld dat ie net als die gast met die hanekam ,die zichzelf ook altijd voor lul zet bij Jensen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet, ik weet dat ook wel zeker
joh morgenochtend bij VOL kan je ongetwijfeld het fimpje zienquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee klopt, het wordt wel anderhalf uur. En dat komt kut uit want dan komt mijn man thuis die ik al 4 dagen niet heb gezien, dus dan moet ik iets van aandacht voor hem hebben
ik hoor mezelf nietquote:
haar tieten of tussen haar benen?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:02 schreef Meneermax het volgende:
Als je goed naar Nadia kijkt dan kan je het stemmetje in haar hoofd horen:
'Vind mij leuk, geef mij aandacht, vind mij alsjeblieft leuk, geef mij alsjeblieft aandacht'.
Echt alles gooit ze ervoor in de strijd: lichaam, ego, alles. Bah, wat is dat mens ontzettend door en door nep. Een rolex op de thaise markt voor een tientje is echter dan dat zij is.
Mijnheer Jaap, u raadt het nooit. Wij hebben een Boeiende&Afwisselende job voor u gevonden in de logistiek. U mag als ballast mee op de OostIndieroute.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sorry meneer Jaap, u bent onbemiddelbaar helaas .......uh maar we blijven optimistisch hoor!![]()
![]()
Hoezo? De meeste miljonairs hebben ook altijd wat hoeren om zich heen hangen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:05 schreef De_Moester het volgende:
eek wat een gore, smakeloze troela's zijn het toch stuk voor stuk zoals ze op de bank zitten..ik heb echt heeeeeeel andere associaties bij 'miljonairs'...
Nee, nog niet. Daar is hij te jong en onervaren voor. Wel verbaas ik mij hoe snel hij dingen geleerd heeft daar in die kooi. Ook hoe hij nu mensen toch redelijk goed weet in te schatten. En hij heeft gewoon kwaliteiten. Hij iis superslim, hartstikke loyaal (zie uitbarsting naar Talpa), ik denk eerlijk, niet te snel met oordelen, hij gunt anderen succes, hoeft niet het middelpunt te zijn. Niet te hanerig maar bij uitdagingen toch gedreven. Ik denk dat het goed komt met hem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:01 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar 'k heb hem toch liever niet als collega hrm'er als ik in de selectiecommissie zou zitten..
Ik kan er ook niet zo goed tegen als mensen afgezeikt worden op hun uiterlijk, tenslotte hebben we allemaal wel wat. Maar het ergste vind ik altijd die mensen die zelf een groot lichamelijk "handicap" hebben en dan het hardst schreeuwen om de "lichamelijke" fouten van een ander. Als je zelf een dikke pens hebt, grote neus, lelijke tanden, waterhoofd, horrelvoeten, of een extreme vorm van acne, dan moet je anderen niet afzeiken. Maar eigenlijk hoor je dat helemaal niet te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat allemaal omdat ze een buikje heeft![]()
Hugh Heffner.......quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:05 schreef De_Moester het volgende:
eek wat een gore, smakeloze troela's zijn het toch stuk voor stuk zoals ze op de bank zitten..ik heb echt heeeeeeel andere associaties bij 'miljonairs'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |