Paul van Dyk.................DAT is een DJ.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
DJ heet zo iemand.. Geen Jockey, geen plaatjesdraaier, DJ!
Deze is al dagen stabielquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
Welke stream is de adviesstream van dit moment??
Dan ga ik me daar ff op richten![]()
![]()
Hoe kun je nu neerbuigend zijn over Huub zijn 'DJ-skills' terwijl je zelf fan bent van Dennis... Dennisfans hebben uberhaupt geen recht van sprekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Paul van Dyk.................DAT is een DJ.
Deze jongens zijn plaatjesdraaiers.
DJ is een plaatjesdraaierquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Paul van Dyk.................DAT is een DJ.
Deze jongens zijn plaatjesdraaiers.
Ze moet wel een potje zijn,kan niet anders. Op het begin heeft ze toch ook verteld dat ze een keer sex had gehad met haar beste vriendin...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nada is de hele dag horny maar wil geen sex met Dennix, Mitch of Dimitri. Need I say more?![]()
Maar dan ook volgend jaar niet aan mijn kop zeuren of je AAAAASJEBLIEEEEFTquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef SiRojK het volgende:
Dennisfans hebben uberhaupt geen recht van spreken..
Gister noemde ze hem toch ook al een lul , en nu liegt Dennis en is geen gentelman .. Volgens de liegende sloerie herselfquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef Dark het volgende:
Nadia wil Dennis niet meer, want hij is geen gentleman, hij haalt nooit een drankje voor haar.
Nadia vindt Dennis een player, ze blijft nog 1 of 2 weken bij hem in bed slapen en daarna niet meer.
Ze wil haar ex.. de voetballer.. wel een uurtje langs laten komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nada is de hele dag horny maar wil geen sex met Dennix, Mitch of Dimitri. Need I say more?![]()
nee hoor,,ik snap niet waar dat wijf dr kapsones vandaan haalt,,ik bedoel kijk is naar die pens van haar dan heb je echt geen recht op kapsones hoor,,die koet gewoon door iedereen in dat huis gebangd worden en dr bek houdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:32 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, je mag hem helemaal voor jezelf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar dan ook volgend jaar niet aan mijn kop zeuren of je AAAAASJEBLIEEEEFT
meemag naar de Dennis-Housewarmingparty in de Kooi he ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |