Ik wacht op een screenie idd. Sensatieblaadje Voetbal International is weer heerlijk aan het stoken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef ErikN het volgende:
Dit staat in de footer bij vi.nl:
"'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International) "
Iemand enig idee wat het hele verhaal is?
Dat is het niet waard, ik zou er mijn poepert nog niet eens mee willen afvegen tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:01 schreef Sethje het volgende:
Koop gewoon de VI dan...
Niet zo moeilijk te raden toch. Als je iemand in de groep hebt die er eigenlijk niet bji wil zijn, is dat niet lekker voor de groep.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef ErikN het volgende:
Dit staat in de footer bij vi.nl:
"'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International) "
Iemand enig idee wat het hele verhaal is?
Misschien heeft het wel iets te maken met die racistische uitlating. Die gaat de donkere spelers ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk te raden toch. Als je iemand in de groep hebt die er eigenlijk niet bji wil zijn, is dat niet lekker voor de groep.
Koeman heeft nu ook spelers gekocht in plaats van verhuurd, dat komt er nog eens bij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef devv05 het volgende:
Ben ook wel blij dat ie weg is, hij is echt slecht voor je teamspirit volgens mij. Gaat psv ook nog wel achterkomen.
jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef devv05 het volgende:
Ben ook wel blij dat ie weg is, hij is echt slecht voor je teamspirit volgens mij. Gaat psv ook nog wel achterkomen.
Dat stond er inderdaad in het artikel. Sensatiekop weer dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk te raden toch. Als je iemand in de groep hebt die er eigenlijk niet bji wil zijn, is dat niet lekker voor de groep.
Daar had je het laatst toch ook al over, of vergis ik me nu? Dat dat gerucht ging bij Sparta langs de lijn ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ik zou toch Sparta eens bellen en Sepp De Roover contracteren. Prima rechtsback met groeimogelijkheden!
Die zie ik liever nog effe bij Sparta.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ik zou toch Sparta eens bellen en Sepp De Roover contracteren. Prima rechtsback met groeimogelijkheden!
eenschquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Melchiot had gewoon gehaald moeten worden.
Hij dacht dat hij met collin al een goede had.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:08 schreef The_Hives het volgende:
gek eigenlijk dat ik alleen maar lees dat er nog 2 aanvallers bij moeten. Wat dacht HTC van verdedigers?
Misschien denkt hij dat nog steeds wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij met collin al een goede had.
Leuke speler inderdaad. Gewoon halen en verhuren aan Sparta.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
quote:Davids droeg geen scheenbeschermers, Ajax verbaasd
De beenbreuk van Edgar Davids heeft wederom de vraag opgeworpen of scheenbeschermers niet verplicht zouden moeten zijn in het profvoetbal. Davids, die zaterdag tegen Go Ahead Eagles geen scheenbeschermers droeg, brak in het oefenduel zijn linkerscheenbeen en is zeker drie maanden uitgeschakeld. De middenvelder brak zijn scheenbeen in een duel met Go Ahead-verdediger Alper Göbel, vlak voordat de wedstrijd werd afgebroken wegens rellen.
Er zijn wel spelers die hun hele carriere zonder scheenbeschermers speelden en die nooit hun scheenbeen gebroken hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef Nashje het volgende:
Ohja zal wel al gepost zijn. Maar toch.
[..]Edgar Edgar toch. Wat de neuk is dit nou voor laks gedoe.
Suggesties?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:08 schreef The_Hives het volgende:
gek eigenlijk dat ik alleen maar lees dat er nog 2 aanvallers bij moeten. Wat dacht HTC van verdedigers?
Oftewel, je laat het systeem voor wat het is en gaat gokken op de grillen van je buitenspelers? Waarom dan niet meteen naar een 4-4-2-variant? Dit heeft niets meer met 3-4-3/4-3-3 te maken, daar horen de buitenspelers het veld juist breed te houden en de spits te bedienen. Nu krijg je een buitenspeler, waar Klaas Jan Huntelaar geen profijt van zal hebben, eerder last.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel ruimte krijgen vanaf de linkerflank, genoeg vrijheid hebben om je actie te maken en 9 van de 10 gevallen richting strafschopgebied gaan in plaats van richting cornervlag.
Is er nog ergens een Grygera te vinden? Zo'n verdediger die je rechtsback en centraal, maar ook links neer kan zetten?quote:
Marius Constantin niet zo zeer links, maar ik zou hem er wel graag bij willen hebben om de wedstrijden die Stam laat schieten te laten spelen. In verdedigend opzicht zijn we veelste afhankelijk van Stam en als Stam er voglend jaar mee stopt zou ik niet weten wie zijn taken moet overnemen. Van der Wiel is een groot talent, maar om hem nu al voor de leeuwen te gooien?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Madine het volgende:
[..]
Is er nog ergens een Grygera te vinden? Zo'n verdediger die je rechtsback en centraal, maar ook links neer kan zetten?
Inderdaad, dit jaar alvast een opvolger aantrekken voor stam is een goed idee. Dan kan die persoon ook mooi leren van Stam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Marius Constantin niet zo zeer links, maar ik zou hem er wel graag bij willen hebben om de wedstrijden die Stam laat schieten te laten spelen. In verdedigend opzicht zijn we veelste afhankelijk van Stam en als Stam er voglend jaar mee stopt zou ik niet weten wie zijn taken moet overnemen. Van der Wiel is een groot talent, maar om hem nu al voor de leeuwen te gooien?
Ik hoop het.. vond hem tegen de Rangers in ieder geval zeer positief opvallenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ogararu wordt onze held, let maar op
Ja, en Nordin Wooter en Musampa ook!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Melchiot had gewoon gehaald moeten worden.
en dat was het wel geloof ik? Vond hem nu niet echt een bijster groot talent...quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goede voetballerScoorde nog 2x tegen AEK in 1994.
Oulida is te vroeg vertrokken. Het was een bruikbare voetballer.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
en dat was het wel geloof ik? Vond hem nu niet echt een bijster groot talent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |