Ik wacht op een screenie idd. Sensatieblaadje Voetbal International is weer heerlijk aan het stoken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef ErikN het volgende:
Dit staat in de footer bij vi.nl:
"'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International) "
Iemand enig idee wat het hele verhaal is?
Dat is het niet waard, ik zou er mijn poepert nog niet eens mee willen afvegen tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:01 schreef Sethje het volgende:
Koop gewoon de VI dan...
Niet zo moeilijk te raden toch. Als je iemand in de groep hebt die er eigenlijk niet bji wil zijn, is dat niet lekker voor de groep.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef ErikN het volgende:
Dit staat in de footer bij vi.nl:
"'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International) "
Iemand enig idee wat het hele verhaal is?
Misschien heeft het wel iets te maken met die racistische uitlating. Die gaat de donkere spelers ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk te raden toch. Als je iemand in de groep hebt die er eigenlijk niet bji wil zijn, is dat niet lekker voor de groep.
Koeman heeft nu ook spelers gekocht in plaats van verhuurd, dat komt er nog eens bij.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef devv05 het volgende:
Ben ook wel blij dat ie weg is, hij is echt slecht voor je teamspirit volgens mij. Gaat psv ook nog wel achterkomen.
jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:13 schreef devv05 het volgende:
Ben ook wel blij dat ie weg is, hij is echt slecht voor je teamspirit volgens mij. Gaat psv ook nog wel achterkomen.
Dat stond er inderdaad in het artikel. Sensatiekop weer dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk te raden toch. Als je iemand in de groep hebt die er eigenlijk niet bji wil zijn, is dat niet lekker voor de groep.
Daar had je het laatst toch ook al over, of vergis ik me nu? Dat dat gerucht ging bij Sparta langs de lijn ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
Ik zou toch Sparta eens bellen en Sepp De Roover contracteren. Prima rechtsback met groeimogelijkheden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |