alleen als je om ongeveer 5 uur voor de deur gaat liggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Licko het volgende:
als ik morgen 1 kaartje ga halen bij het postkantoor zullen er toch nog wel kaarten zijn neem ik aan?
Nee voor jou niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:48 schreef Licko het volgende:
als ik morgen 1 kaartje ga halen bij het postkantoor zullen er toch nog wel kaarten zijn neem ik aan?
24.nov.2007 8:00quote:Op donderdag 26 juli 2007 02:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waar en wanneer precies in Eindhoven? Ik zat net een beetje te zoeken ervoor, maar kreeg niet zo snel iets gevonden.
om 11 uur op de dijkquote:
16 augustus, Biddinghuizenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:29 schreef chansadres het volgende:
Ey, ik ben newby maar ik wil graag weten:
Waar en wanneer kan ik me het beste melden?
Behalve als de newbie in kwestie op vrijdag komt. Dan moeten we die helemaal naar Camping 1 sturen zodat ze daar erachter kunnen komen dat ze weer terugmoeten naar 6 omdat het vol staatquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
voorstel aan alle vaste Lowlandsgangers hier:
Als er straks weer een newbie vraagt waar hij of zij moet gaan staan met het tentje en wanneer ze aan moet komen zeggen we vrijdag komen en op camping 6 gaan staan.
Dat scheelt ons wat rij voor ons en ruimte op de camping
Ja graag!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Metric mag het gat van Peter john en bjorn enzo wel opvullen
Waarom denk je dat ik camping 5 en 6 eerder in dit topic al de gezelligste campings noemde?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
voorstel aan alle vaste Lowlandsgangers hier:
Als er straks weer een newbie vraagt waar hij of zij moet gaan staan met het tentje en wanneer ze aan moet komen zeggen we vrijdag komen en op camping 6 gaan staan.
Dat scheelt ons wat rij voor ons en ruimte op de camping
Jij weet 'tquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik sta al 5 jaar op camping 4, relaxte camping!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |