Nou het was net op de radio dat het nu uitverkocht is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:44 schreef Ascaroth het volgende:
Ja, maar ik denk niet dat het morgenmiddag al ineens is uitverkocht. Enige haast is echter wel geboden.
bron: Lowlandssitequote:One hundred and sixty!
Als je denkt dat dichten ouderwets is, dan heb je het helemaal mis! Want het nieuwe dichten bestaat uit precies 160 tekens, oftewel een sms-bericht.
Deze dichtvorm werd in 2005 uitgevonden door de Amsterdamse dichter en historica Sofie Cerutti, die de eerste serie schreef: '160 tekens (inclusief wit)'.
Tijdens Lowlands worden er speciale 160 one-minute movies vertoont op de grote LTV-schermen op het terrein. Wil jij jouw gedicht voorbij zien komen op die schermen? Ga dan naar www.precies160.nl en stuur daar een 160 in via het 'schrijf 160' schermpje. Maar dat is nog niet alles! Als je een 160 instuurt vóór maandag 13 augustus maak je ook nog eens kans op twee vrijkaarten voor het festival! Kijk hier voor meer info.
En dat er nooit modder is en ze hun goede schoenen aan moeten doen , witte kleren en vooral bbq's en vlees mee moeten slepenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef rubbereend het volgende:
voorstel aan alle vaste Lowlandsgangers hier:
Als er straks weer een newbie vraagt waar hij of zij moet gaan staan met het tentje en wanneer ze aan moet komen zeggen we vrijdag komen en op camping 6 gaan staan.
quote:
"Oops."quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:44 schreef Ascaroth het volgende:
Ja, maar ik denk niet dat het morgenmiddag al ineens is uitverkocht. Enige haast is echter wel geboden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:44 schreef Ascaroth het volgende:
Je moet het aantal users op Lowlands een beetje proberen te beperken, anders blijf je elkaar tegen komen.quote:
Toen er 60.000 kaarten waren verkocht vond ik het te druk. Nu met 55.000 zal het zeker druk zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:33 schreef Leonos het volgende:
Dan word het zeker wel druk?
Kan je daar nog een beetje normaal lopen als het uitverkocht is?
Iedereen krijgt zo'n sumo worstel pak aan en moet tegen elkaar botsen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:33 schreef Leonos het volgende:
Dan word het zeker wel druk?
Kan je daar nog een beetje normaal lopen als het uitverkocht is?
Is dat zo'n megaspannende artiest dan dat ze die als "surprise-act" neerzetten?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef soco_cola het volgende:
En dan vraag ik mij toch af wat er zaterdagavond tussen css en en MIA zit, een uur leeg, zal hier dan mischien melon gaan draaien, die staat ook nog nergens op het schema
Ik ga ze zo even schoon maken en goed in het leervet zetten. Zo kan ik mogelijk, als het kloteweer is, toch een beetje droge voeten houden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Kut, ik moet mn kisten gaan zoeken
Ik heb nog de modder van vorig jaar erop zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga ze zo even schoon maken en goed in het leervet zetten. Zo kan ik mogelijk, als het kloteweer is, toch een beetje droge voeten houden.
Ze zitten alleen wel gigantisch onder de bagger sinds Wâldrock.
er zijn nog heel veel pauze dj's in te vullen voor de bravoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef soco_cola het volgende:
En dan vraag ik mij toch af wat er zaterdagavond tussen css en en MIA zit, een uur leeg, zal hier dan mischien melon gaan draaien, die staat ook nog nergens op het schema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |