quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:06 schreef cattie het volgende:
Ik zit nog een beetje naar jongensnamen te zoeken, ik kom de meest vreemde tegen! Wat te denken van: Jurk, Dode, Wiet. Ik hoop toch niet dat er nog mensen zijn die hun zoon zo noemen!

Proberenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:17 schreef Suerte het volgende:
Ga je het geboortekaartje zelf ontwerpen?

Gaat die namenteller op roepnamen of doopnamen? Want iemand met de roepnaam Wiet zal ongetwijfeld een andere doopnaam hebben (al weet ik zo snel niet welke).quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef cattie het volgende:
Ik heb die rare namen uit namenlijsten. Volgens de namenteller zijn er de laatste 17 jaar geen kinderen meer genoemd. Maar het zijn echte ouderwetse namen...

Als ik ze snel achter elkaar zeg "rolt" Roan Seppe beter dan Noam Seppe.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:45 schreef S_oepstengel het volgende:
Wat klinkt leuker?
Noam Seppe Quirijn
Roan Seppe Quirijn
Of totaaal iets anders?

Dat je dat nog weetquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die kan mooi trouwen met Slettinavolgens mij viste LadyS die naam ooit uit een namenboekje
![]()

Wat leuk Soepstengel!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:48 schreef S_oepstengel het volgende:
We hoeven niet meer te denken over een jongensnaam.. we krijgen een meisje met staartjes.. met tien vingertjes en teentjes..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |