Toch waren er meer mensen verbaasd dat we voor het "simpel" waren gegaan hoor. Die hadden iets veel hippers verwacht, geloof ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:17 schreef Brighteyes het volgende:Leah! En dan ook nog Nikky! Dat vind ik nou echt geen naam voor jou!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:11 schreef S_oepstengel het volgende:
IvessaJe bent een schat
En als vriendlief dit niks vind dan sla ik 'm
Nu komt een van mijn favoriete jongensnamen (jaja, Ive
) ook nog eens in de naam voor, wat wil ik nog meer
![]()
Nou, ik heb me wel geconcentreerd op de laatste pagina's, want daar was je enthousiast aan het meedoen. Maar ik kon het ook niet laten om ook de eerste pagina's even snel door te kijken. Ik ben er trouwens niet achter gekomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef S_oepstengel het volgende:
Sugar.. jij jij
Nee hoor, ik wacht wel
Livelink Echt waar? Het hele topic?![]()
Roslin is leuk, of Roslyn of Roisin, ook leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:05 schreef S_oepstengel het volgende:
Dankje Cattie! Rosalin & Roslin vind ik wel leuk passen, of wat denken jullie van Rose? Of is dat te ver gezocht?![]()
Simme zit te simmenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:33 schreef cattie het volgende:
Ive heet voluit Ive Lucas Tone. Ive is zijn roepnaam, de andere twee vernoemnamen. Bij een tweede zou het dan bijvoorbeeld Simme Mart Ies worden, roepnaam Simme.
Wat is de meisjesnaam dan? Of wil je die hier niet noemen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:03 schreef S_oepstengel het volgende:
En we twijfelen over de schrijfwijze van de meisjesnaam..![]()
ik vind Noam wel kunnen hoor. (naar Noam Chomsky wellicht?) Noa(h) is zo'n modenaam momenteel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Vind ik een beetje gezocht. Doe dan gewoon Noah, denk ik dan.
Vooral ook omdat je Noam volgens mij constant uit moet leggen en spellen.
Maar om in die stijl te blijven, wat vind hij (en jij) van Joram? Rowan?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:08 schreef Igraine het volgende:
Haha Leah, Nikky dat vind ik nou helemaal niet bij je passen.
Ik belde mijn schoonzus, na de bevalling:
Ik: Hoi met mij, ze is d'r!
Schoonzus: Ooooh, super! bla die bla, hoe heet ze??
Ik: Myhron Page
Schoonzus: Hoe? "Iron Maiden??"
![]()
Nou ja, ik kon er later wel om lachen![]()
Mathisquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef Suerte het volgende:
Rozemarijn vind ik ook heel mooi.Die gaat ook op de lijst![]()
Nu nog een leuke jongensnaam...![]()
Ik vind zelf Tijmen, Timo, Thijs, Maarten mooie namen.Van de naam Jonas ben ik helemaal weg, maar me man vind het niks![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |