Tnx, ook @ soepstengel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Suerte het volgende:
Milou is een hele leuke naam.Die onthou ik![]()
Ik vond Wouter een leuke naam, maar dat kan niet met de achternaam![]()
Kwa meisjesnamen zijn er 3 die we allebei leuk en mooi vinden, en kwa jongensnamen vinden we allebei niets leuk![]()
![]()
Nou ja, wat ik mooi vind, vind hij niets en andersom![]()
Ik ken ook een Ies, zijn volledige naam is Isidorus, roepnaam Ies dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:03 schreef cattie het volgende:
Soepstengel, wat leuk dat je een naam hebt gevonden!
Suerte, tja, mannen... Mijn man zei gisteren dat hij voor een volgende de eerste naam niet met een I wil laten beginnen. Grrrr, daar gaan de leukste namen. Dus ik ben maar weer eens wat verder gaan kijken. Wat denken jullie van Simme voor een jongen en Sinne voor een meisje? Qua vernoemnaam (dus niet eerste naam) zit ik nu aan Ies te denken voor een jongen. Afgeleid van Aries, mijn man's opa.
Ik snap het ook niet, maar volgens mij proberen ouders gewoon zo debiel mogelijke namen te verzinnen die ze dan nog redelijk rechttrekken met een roepnaam ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:31 schreef Libel het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom je een kind een naam geeft wat niet de roepnaam wordt?
Moet ik dat zien als: op zijn paspoort staat 'Jan Steven Peeters' maar je noemt hem 'Steven' of zie ik dat verkeerd.
En als het wel zo is, waarom doe je dat dan en geef je niet gewoon 'Steven' als eerste naam?
Ik vraag het mij gewoon af hè.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:44 schreef S_oepstengel het volgende:
Ik vind zelf Roos ook wel een tijdloze naam die overal wel bij past of niet?
En Yvonne vind ik zooo lastig, maar ik wil wel met die naam vernoemen als het enigszins kan
Quirinus hoef ik niet perse mee te vernoemen, dan zou ik gaan vernoemen met Arie, dus als iemand daar opties voor heeft mag ook![]()
Bij Joseph kom ik ook niet verder dan Sepp of Seppe inderdaad, maar die namen vind ik wel leuk!![]()
quote:Yvonne: Iefje, Ijfke
Toch nog een week of 22 geduld hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:50 schreef S_oepstengel het volgende:
BE, ik ben zeeer nieuwsgierig![]()
Vonne dacht ik zelf ook al aan en is wel een optie ja, maar of het echt past bij de roepnaam..![]()
Niemand weet de jongensnaam sowieso, dus dat is een grote verrassing voor iedereen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:51 schreef cattie het volgende:
BE, ik ben ook erg nieuwsgierig (en volgens mij een van de enigen die het niet weet..)
Dat mag je ook gerust!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef S_oepstengel het volgende:
Lishe ik ben naar de namen die jij hebt bedacht ook wel ernstig nieuwsgierig als ik eerlijk moet zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |