yeaaaaaah man cus the Brian was taaalking bout tha shrimpie shrimpie joo knooow!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Die make-up artist is nu al grappig... "je kunt gewoon Nederlands spreken, dat gebroken Engels is niet goed"
Tegen?? Brian??
Met haar kop in het zand blijven staanquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Lieve het volgende:
En welk excuus voeren Stijn en Deborah Flens dan? Wie heeft er dan gescript en wie heeft er iets veroorzaakt?
Hoe gaat Flens dat dan bewerkstelligen?
1 ding is zeker.... dit gaat kosten. big time kosten!
Als ik die domme Flens was.... dan zou ik de eerlijkheid voor laten gaan nu en de boel rechttrekken.
Want een bioete aan dennis terwijl Natasia ook nog twee telegrammen heeft weggemikt....??? Hoezo eerlijk en rec htvaardig dan?
Hoezo... dat moest ze van de redactie?
=======
Vijf voor twaalf, wat gaat Flens doen?
Die vent is briljant met zijn opmerkingen maar ze zijn te dom om te begrijpen dat ze allemaal in de zeik worden genomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Make up man tegen Natasja: Het lijkt wel of je kleren op je lichaam zijn gesprayed.
Maw, mijn god wat zit die meuk strak?
Volgens mij zei Brian net iets tegen hem, waarop hij reageerde, maar het doet er niet toe, de opmerking an sich is al hilarischquote:
Die vent is geweldig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei Brian net iets tegen hem, waarop hij reageerde, maar het doet er niet toe, de opmerking an sich is al hilarisch
Ik mag hem! Hij is erg erg goed!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Die make-up artist is nu al grappig... "je kunt gewoon Nederlands spreken, dat gebroken Engels is niet goed"
Tegen?? Brian??
Ja omdat Brian zei 'the coffee is ready in the kapsalone'quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zei Brian net iets tegen hem, waarop hij reageerde, maar het doet er niet toe, de opmerking an sich is al hilarisch
Heerlijk is dit, ik kom op het goede moment binnen vallen. Die meneer heeft natuurlijk gelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef Leandra het volgende:
Godsamme zeg, die Nadia praat gewoon standaard alsof ze ieder moment in tranen kan uitbarsten
Meneer make-up vindt dat ze haar achtergrond niet moet verloochenen, het Marokkaans zijn zit in haar uiterlijk en haar bloed. Het maakt niet uit of ze wel of niet zo opgevoed is.
*Zit hier hardop te lachen*quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef Marrije het volgende:
En ook tegen Amanda is ie behoorlijk direct, dat haar tepel te zien was, waarop Mannie zei "my nippel is always looking to everyone'![]()
Vijf voor twaalf?????quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Lieve het volgende:
En welk excuus voeren Stijn en Deborah Flens dan? Wie heeft er dan gescript en wie heeft er iets veroorzaakt?
Hoe gaat Flens dat dan bewerkstelligen?
1 ding is zeker.... dit gaat kosten. big time kosten!
Als ik die domme Flens was.... dan zou ik de eerlijkheid voor laten gaan nu en de boel rechttrekken.
Want een bioete aan dennis terwijl Natasia ook nog twee telegrammen heeft weggemikt....??? Hoezo eerlijk en rec htvaardig dan?
Hoezo... dat moest ze van de redactie?
Vijf voor twaalf, wat gaat Flens doen?
haha, denniks heeft z'n backup gevondenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef MissSomebody het volgende:
Buik(je) mag wat overbloezen...![]()
[afbeelding]
Het zou mooier zijn als alleen haar kop nog boven het zand uitstak. Kan onze voetballer ook nog even laten zien of hij een schot in huis heeft!quote:
I love this guyquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
En Amanda en Nadia kunnen idd 2 tellen hun mond houden terwijl meneer make-up Lieke d'r hoofd masseert...
Meneer make-up heeft het snel door en vraagt de dames te vertrekken![]()
hihi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, dat is geen fraai plaatje van d'r.
Zeker top van hem, coole gast!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
En Amanda en Nadia kunnen idd 2 tellen hun mond houden terwijl meneer make-up Lieke d'r hoofd masseert...
Meneer make-up heeft het snel door en vraagt de dames te vertrekken![]()
Bangladesh en afro-amerikaans, als je afkomst bedoelt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
Weet iemand waar deze meneer vandaan komt?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Vijf voor twaalf?????
RTL heeft allang bekend gemaakt dat de Gouden Kooi niet stopt en dat ze door willen gaan met uitzenden duuuuuuuuh de kijkcijfers worden steeds hoger met deze publiciteit, JdM klapt in z'n handen en lacht zich rot, reken maar dat hij het programma zo verkoopt aan CBS of NBC in the VS![]()
Tien zegt dat die antiwebsite niet representatief is voor het Nederlandse volk maar slechts voor een handjevol. Ja dat er gescript werd is allang duidelijk, toevallig ken ik Brian buiten de kooi een beetje en ik kan jullie verzekeren dat hij niet zichzelf is daar zoals Tamara ook al zei een paar weken terug. Hij speelt bijna dagelijks een rol maar er zijn zeker ook momenten dat hij zichzelf is (gelukkig). Het in zichzelf praten om niet para te worden e.d. is allemaal ingefluisterd door Tien (woeste Brian)![]()
Disneylandquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
Ja, dat bedoelde ik. Dankjewel. Het is een mooie man.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Bangladesh en afro-amerikaans, als je afkomst bedoelt.
Ik las dat het "Karry" de make-up artist from LA was...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
man?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Dankjewel. Het is een mooie man.
Thuis spuugt hij geheel naar eigen inzicht en overtuiging!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat je brrrrrian wifebeater een beetje kent zeg!
dat was me nou nooit opgevallen
![]()
wat zielig voor je.
Knap ook, dat die lieve jongen op commando in het gezicht van een vrouw spuugt! Doet ie thuis zeker ook nooit?
Als ik jou was zou ik je avatar veranderen want het zet weinig zoden aan de dijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat je brrrrrian wifebeater een beetje kent zeg!
dat was me nou nooit opgevallen
![]()
wat zielig voor je.
Knap ook, dat die lieve jongen op commando in het gezicht van een vrouw spuugt! Doet ie thuis zeker ook nooit?
Inderdaad, of hij is een talen-talent want hij lijkt ook Arabisch te kennen. Ik vroeg het vanwege zijn uiterlijk: beetje negroide, beetje Indiaas (is dus Bangladesh). Ik zat vaag richting Ethiopie te denken eerst.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat het "Karry" de make-up artist from LA was...
Maar zo te horen heeft hij Los Angeles al een tijdje voor NL ingeruild
Wil je het zo dat ze het topje van haar neus helemaal te zien krijgt of moet de zaak helemaal rechtgezet worden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dan is dit de before picture, mag iemand anders de After zometeen produceren:)
Je moet toch wat als er niks gebeurt op de streams...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, of hij is een talen-talent want hij lijkt ook Arabisch te kennen. Ik vroeg het vanwege zijn uiterlijk: beetje negroide, beetje Indiaas (is dus Bangladesh). Ik zat vaag richting Ethiopie te denken eerst.
Je hebt gelijk, en hij woont nu is Parijs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat het "Karry" de make-up artist from LA was...
Maar zo te horen heeft hij Los Angeles al een tijdje voor NL ingeruild
Volgens villa vandaag heet hij overigens gewoon Gary, wat een stuk aannemelijker klinkt dan "Karry"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |