Ik geloof je onmiddellijk, zelfs zonder bronvermelding.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar de werkelijk is helaas anders; Natasia is écht trash en écht zo associaal als ze heeft laten zien
tot zover mijn bron
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:49 schreef MissSomebody het volgende:
Tis een man.....make-up man...
[afbeelding]
Maanden geleden heb ik dat al de ''humanisering van het monster van Loch Eemnes'' genoemd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
uit betrouwbare bron vernomen (sorry kan geen namen noemen)
dat er op de streams nu zoveel gepraat wordt dat alles "gescript" en gespeeld is
is om deze reden en geen andere.
mensen zoals Natasia, Brian, Amanda maar dit geldt ook in mindere mate voor de rest zouden
écht niet meer zonder levensgevaar over straat kunnen als blijkt dat ze écht van die verrotte
karakters hebben
met name Natasia heeft zich zó misdragen, denk aan het aanrandincident, het schelden met maden uit je kut , etc. etc. dat zij zich anders nergens meer zou kunnen vertonen, dus nét voordat natasia eruit zal gaan
zal er ''gespeeld'' worden dat alles gescript was en dat ze in werkelijkheid een hele aardige lieve vrouw is die een ''rol'' moest spelen
maar de werkelijk is helaas anders; Natasia is écht trash en écht zo associaal als ze heeft laten zien
tot zover mijn bron
Moet je nagaan, ze ruiken het niet eens.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan heeft ze niet gedouched. Dan weer wel maar tekort, de volgende fase zal zijn met de verkeerde zeep. Men vindt dat ze smerig is en stinkt, dus wat ze ook doet, ze is smerig en ze stinkt!
Zo verrot kun je niet spelen. Of je bent bedorven of je gedraagt je misschien wat bitchy. Maar zoals Natasia kun je niet spelen. Zo ben je.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel kunnen verzinnen...
en OKkkkkeeeyy zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef F04 het volgende:
Amanda kan alleen maar lachen.
Doel je op Nada? Nee hoor, ze vindt het heerlijk dat ze een nieuwe vriendin heeft, ze kletsen wat af.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef Liess het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, Beequeen dat weet jij wel.... Word Amanda al para van dat gehuppel achter der kont aan?
Als ik af en toe caps zie, dan heb ik het idee dat ze het niet zo leuk vind zon hondje.
Voor een oma van 63 heeft ze best een redelijk figuurquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef MissSomebody het volgende:
Buik(je) mag wat overbloezen...![]()
[afbeelding]
Mmm ok, af en toe zie ik dat gezicht op de caps, en dan heb ik zoiets van, mja, volgens mij vind Amanda zon hondje wat precies zoals zij wil zijn niet echt tof.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doel je op Nada? Nee hoor, ze vindt het heerlijk dat ze een nieuwe vriendin heeft, ze kletsen wat af.
Alles komt voorbij, sex, make-up, mooie mannen en vrouwen enz.
Het gaat dus over niets.
ze antwoorde... : Okay,,,,,,,,,quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
De make-upmeneer zegt dat Amanda een plat en leeg hoofd heeft, ze moet haar wenkbrauwen meer aanzetten.
Zou ze de hint begrijpen?![]()
![]()
Wacht maar af, ik denk dat het binnenkort gaat escaleren. Sinds Nadia het huis in is, is haar (relatie) met Brian meer in gevaar. Het zal me niks verbazen dat ze binnenkort een girl fight zullen krijgen aangezien ze ook de hele dag achter elkaars kont aanlopen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doel je op Nada? Nee hoor, ze vindt het heerlijk dat ze een nieuwe vriendin heeft, ze kletsen wat af.
Alles komt voorbij, sex, make-up, mooie mannen en vrouwen enz.
Het gaat dus over niets.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
De make-upmeneer zegt dat Amanda een plat en leeg hoofd heeft, ze moet haar wenkbrauwen meer aanzetten.
Zou ze de hint begrijpen?![]()
![]()
Volgens mij tegen Amanda.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:03 schreef Leandra het volgende:
Die make-up artist is nu al grappig... "je kunt gewoon Nederlands spreken, dat gebroken Engels is niet goed"
Tegen?? Brian??
die broek plet haar hele lichaam gewoonquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef MissSomebody het volgende:
Buik(je) mag wat overbloezen...![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |