I love this guyquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
En Amanda en Nadia kunnen idd 2 tellen hun mond houden terwijl meneer make-up Lieke d'r hoofd masseert...
Meneer make-up heeft het snel door en vraagt de dames te vertrekken![]()
hihi.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, dat is geen fraai plaatje van d'r.
Zeker top van hem, coole gast!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
En Amanda en Nadia kunnen idd 2 tellen hun mond houden terwijl meneer make-up Lieke d'r hoofd masseert...
Meneer make-up heeft het snel door en vraagt de dames te vertrekken![]()
Bangladesh en afro-amerikaans, als je afkomst bedoelt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
Weet iemand waar deze meneer vandaan komt?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Vijf voor twaalf?????
RTL heeft allang bekend gemaakt dat de Gouden Kooi niet stopt en dat ze door willen gaan met uitzenden duuuuuuuuh de kijkcijfers worden steeds hoger met deze publiciteit, JdM klapt in z'n handen en lacht zich rot, reken maar dat hij het programma zo verkoopt aan CBS of NBC in the VS![]()
Tien zegt dat die antiwebsite niet representatief is voor het Nederlandse volk maar slechts voor een handjevol. Ja dat er gescript werd is allang duidelijk, toevallig ken ik Brian buiten de kooi een beetje en ik kan jullie verzekeren dat hij niet zichzelf is daar zoals Tamara ook al zei een paar weken terug. Hij speelt bijna dagelijks een rol maar er zijn zeker ook momenten dat hij zichzelf is (gelukkig). Het in zichzelf praten om niet para te worden e.d. is allemaal ingefluisterd door Tien (woeste Brian)![]()
Disneylandquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
Ja, dat bedoelde ik. Dankjewel. Het is een mooie man.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Bangladesh en afro-amerikaans, als je afkomst bedoelt.
Ik las dat het "Karry" de make-up artist from LA was...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:15 schreef Disana het volgende:
man?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Dankjewel. Het is een mooie man.
Thuis spuugt hij geheel naar eigen inzicht en overtuiging!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat je brrrrrian wifebeater een beetje kent zeg!
dat was me nou nooit opgevallen
![]()
wat zielig voor je.
Knap ook, dat die lieve jongen op commando in het gezicht van een vrouw spuugt! Doet ie thuis zeker ook nooit?
Als ik jou was zou ik je avatar veranderen want het zet weinig zoden aan de dijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat je brrrrrian wifebeater een beetje kent zeg!
dat was me nou nooit opgevallen
![]()
wat zielig voor je.
Knap ook, dat die lieve jongen op commando in het gezicht van een vrouw spuugt! Doet ie thuis zeker ook nooit?
Inderdaad, of hij is een talen-talent want hij lijkt ook Arabisch te kennen. Ik vroeg het vanwege zijn uiterlijk: beetje negroide, beetje Indiaas (is dus Bangladesh). Ik zat vaag richting Ethiopie te denken eerst.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat het "Karry" de make-up artist from LA was...
Maar zo te horen heeft hij Los Angeles al een tijdje voor NL ingeruild
Wil je het zo dat ze het topje van haar neus helemaal te zien krijgt of moet de zaak helemaal rechtgezet worden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dan is dit de before picture, mag iemand anders de After zometeen produceren:)
Je moet toch wat als er niks gebeurt op de streams...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, of hij is een talen-talent want hij lijkt ook Arabisch te kennen. Ik vroeg het vanwege zijn uiterlijk: beetje negroide, beetje Indiaas (is dus Bangladesh). Ik zat vaag richting Ethiopie te denken eerst.
Je hebt gelijk, en hij woont nu is Parijs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat het "Karry" de make-up artist from LA was...
Maar zo te horen heeft hij Los Angeles al een tijdje voor NL ingeruild
Volgens villa vandaag heet hij overigens gewoon Gary, wat een stuk aannemelijker klinkt dan "Karry"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |