wahaha nee nog niet echt hoor, we moeten nog vliegen nou ff hier op internet de boel inhalen hequote:
krikkie.. je gaat toch wel naar een land waar ze geen internet hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wahaha nee nog niet echt hoor, we moeten nog vliegen nou ff hier op internet de boel inhalen he![]()
ik maak geen goeie topics is dan wel weer een waarheid als een koequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan ook zeggen ik rij niet motor of ik eet geen groentes, dat slaat toch nerges op!!!!
krikkie??quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
krikkie.. je gaat toch wel naar een land waar ze geen internet hebben?
Mooie snorquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef De_Postbode het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over Jaap Nienhuis.
[afbeelding]
dat krijg je als je een puberale puistenkop zonder werk bent die geen leven heeft dan heb je tijd om hier supersnel op te reagerenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Berend, je bent er altijd wel érg snel bij hè.
wie is dat???quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef De_Postbode het volgende:
[afbeelding]
quote:Jacob Freerk (Jaap) Nienhuis (20 oktober 1935, Gronings: Jopke Nainhoes) is een voormalig agrariër die in Noord-Nederland regionale bekendheid geniet door zijn bijbaan als presentator voor RTV Noord.
Goed topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef De_Postbode het volgende:
[afbeelding]
WOOOW, kben nu aan het trippenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef Devlinsect het volgende:
Trippen = hallucineren.
Ik hallucineer!
wat dan?
Kheb geen hyves
Ow?
Ik hallucineer! ARGHA ARHG ARHG!
http://www.youtube.com/watch?v=Vn1GaaLhz4g
Dus mensen die bovenstaande zien als ze geen hyves hebben.
Riiiiiiiiiiiiiight.
Hoi jaap, hoe kom je aan die mooie snor? Pokon of puur natuur?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef De_Postbode het volgende:
[afbeelding]
Jij tript gratis en ikke nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:33 schreef Devlinsect het volgende:
Trippen = hallucineren.
Ik hallucineer!
wat dan?
Kheb geen hyves
Ow?
Ik hallucineer! ARGHA ARHG ARHG!
http://www.youtube.com/watch?v=Vn1GaaLhz4g
Dus mensen die bovenstaande zien als ze geen hyves hebben.
Riiiiiiiiiiiiiight.
dat ben ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:44 schreef covie het volgende:
moet jij niet op vakantie ofzo verdomme
hahahahahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef De_Postbode het volgende:
[afbeelding]
Nope, vast contract bij een internetbedrijf 38 uur in de week.. heb daar wel mijn vrijheid, werk ook extra uren erbij enzo.. maar waarom zou ik jou dat uitleggen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:16 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
dat krijg je als je een puberale puistenkop zonder werk bent die geen leven heeft dan heb je tijd om hier supersnel op te reageren
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik doe ook stoer:
IK HEB LEKKER GEEN SEX!! HA! KIJK IK PWN! STOER HE!!! ZO!!
Ga dan aub op het strand liggen.quote:
sorrie waar heb jij eigelijk last van? in t begin deed je vet aardig en de laatste tijd doe je ineens over alles zeiken.. je lijkt een beetje op tante van me (is niet familie!) maar die zit ervoor in therapie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ga dan aub op het strand liggen.
Of liever nog ga met je luchtbedje de zee op val in slaap en drijf per ongelijk zo ver af dat je binnen een straal van 100km geen internet kan ontvangen.
Last van jou. Dat is toch duidelijk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
sorrie waar heb jij eigelijk last van? in t begin deed je vet aardig en de laatste tijd doe je ineens over alles zeiken.. je lijkt een beetje op tante van me (is niet familie!) maar die zit ervoor in therapie!
Ik hoop dat ze daar naartoe gaat om jou in te schrijvenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
sorrie waar heb jij eigelijk last van? in t begin deed je vet aardig en de laatste tijd doe je ineens over alles zeiken.. je lijkt een beetje op tante van me (is niet familie!) maar die zit ervoor in therapie!
nee het was iets van schizofreen ofzo, maar niet dat ze meerdere mensen is hoor!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Last van jou. Dat is toch duidelijk?
Heeft je tante geen last van PMS?
Ow ja joh? Dat is toch hetzelfde?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee het was iets van schizofreen ofzo, maar niet dat ze meerdere mensen is hoor!
Ik heb nergens last van, ik heb gewoon bewust het besluit genomen om niet meer aardig te zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:23 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ow ja joh? Dat is toch hetzelfde?
waarom doe je dan niet aardig???quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, ik heb gewoon bewust het besluit genomen om niet meer aardig te zijn.
Ik bedoel, je bent echt heus niet gelijk stoer als je wel aardig doet hoor.
Heb er verder geen therapie voor nodig om niet aardig te doen, het gaat me zo best goed af, al zeg ik het zelf.
Ik vind het leuk gewoon leuk om niet aardig te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom doe je dan niet aardig???
dan worden mensen tegen jou ook niet aardig en dat wil je toch niet?
doe gewoon vriendelijk das veel leuker voor iedereen!![]()
Ja maar ik hou niet van hardcore en jumpstylequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
met die fotoos geloof ik dat niet hoor!
en anders moet je hier maar es komen stappen![]()
![]()
euhm.. okquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef Nerzhul het volgende:
de enige keer als ik het stoer vind om iets niet te doen als je van die mensen hebt die het bloed onder je nagels vandaan haalt en die dan NIET op der bek slaat
weet je wanneer ik jou stoer zou vinden? Als jij NIET zou posten. Dat zou onwijs tof zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef Nerzhul het volgende:
de enige keer als ik het stoer vind om iets niet te doen als je van die mensen hebt die het bloed onder je nagels vandaan haalt en die dan NIET op der bek slaat
weet je wanneer jij stoer bentquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
weet je wanneer ik jou stoer zou vinden? Als jij NIET zou posten. Dat zou onwijs tof zijn![]()
Kneus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:57 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
weet je wanneer jij stoer bent
als je NIET meer adem haalt
of NIET meer turk bent
of NIET meer stinkt ik ruik je hier
Gefeliciteerd! je sneuheidslevel is gestegen naar 322quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:57 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
of NIET meer turk bent
Weet je waarom ik mijzelf zo stoer vind? Omdat ik mij geen reet aantrek van wat jij vindt !quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:57 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
of NIET meer turk bent
max skill is 375 mocht je nog verder wilen stijgen/dieper willen zinkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! je sneuheids-level is gestegen naar 322
Ben je het nou nog?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Nawien het volgende:
Niet meer turk bent klinkt trouwens wel superlomp![]()
Kun je dan wel minder turk zijn in plaats van meer turkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Nawien het volgende:
Niet meer turk bent klinkt trouwens wel superlomp![]()
ok thnx.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
max skill is 375 mocht je nog verder wilen stijgen/dieper willen zinken
ja ik reroll volgende maand wel naar de nieuwe "flavor of the month"quote:
Ik denk dat Azrael deze vraag heel goed kan beantwoorden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kun je dan wel minder turk zijn in plaats van meer turk
Dat jij erop ingaat! Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
Bij Schizofrenie hebben mensen vaak last van een dubbele persoonlijkheid, maar dit hoeft niet per defintie zo te zijn
Ja dan zou het meevallen. Helaas is voor hem het plafond/bodem al in zichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:17 schreef covie het volgende:
[..]
ok thnx.
Ik vroeg me al af of 322 nou hoog of laag is.
Stel nou dat de max 1000 is dan vond ik het nog redelijk meevallen.
KUT !quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat jij erop ingaat! Had ik niet verwacht.
Overigens is je antwoord onjuist.
![]()
Dat motorrijden zou je toch eens moeten doen, dat scheelt waarschijnlijk een hoop kuttopics omdat je het ding toch niet onder controle houdtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef Viswijfje het volgende:
zie ik steeds vaker: dat iemand helemaal loopt te trippen op dat ie geen hyves heeft of niet naar tmf kijkt!
LOSERS IETS NIET DOEN IS TOCH NIET STOER????
ik kan ook zeggen ik rij niet motor of ik eet geen groentes, dat slaat toch nerges op!!!!
Ik hou gewoon niet van de meeste groentenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:48 schreef Maikuuul het volgende:
Het stoer vinden om geen groenten te eten want das voor konijnen
Ik vind het veel stoerder dat diegene op zijn 40ste een hartaanval krijgt
YES !
Wie molt dat vliegtuig even?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wahaha nee nog niet echt hoor, we moeten nog vliegen nou ff hier op internet de boel inhalen he![]()
De structuur smaakt meestal gewoon niet ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van de meeste groenten![]()
De structuur smaakt meestal gewoon niet.
friet heeft wel een lekkere structuur, mayo en frikandel nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De structuur smaakt meestal gewoon niet ?
Een friet met mayonaise en een frikandel is pure structuur natuurlijk !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En dan neem je dat soort uitspraken maar gewoon over?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:56 schreef covie het volgende:
[..]
weet ik veel, ik heb ooit eens iemand te eten gehad, die dus bepaalde dingen niet lekker vond omdat de structuur niet lekker was
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Oeiquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Ben je nog niet dood? Die natuurlijke selectie schiet niet echt op.
hyvesquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef Viswijfje het volgende:
zie ik steeds vaker: dat iemand helemaal loopt te trippen op dat ie geen hyves heeft of niet naar tmf kijkt!
LOSERS IETS NIET DOEN IS TOCH NIET STOER????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |