Voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:33 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ow ja joh? Dat is toch hetzelfde?
waarom doe je dan niet aardig???quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, ik heb gewoon bewust het besluit genomen om niet meer aardig te zijn.
Ik bedoel, je bent echt heus niet gelijk stoer als je wel aardig doet hoor.
Heb er verder geen therapie voor nodig om niet aardig te doen, het gaat me zo best goed af, al zeg ik het zelf.
Ik vind het leuk gewoon leuk om niet aardig te doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom doe je dan niet aardig???
dan worden mensen tegen jou ook niet aardig en dat wil je toch niet?
doe gewoon vriendelijk das veel leuker voor iedereen!![]()
Ja maar ik hou niet van hardcore en jumpstylequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
met die fotoos geloof ik dat niet hoor!
en anders moet je hier maar es komen stappen![]()
![]()
euhm.. okquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef Nerzhul het volgende:
de enige keer als ik het stoer vind om iets niet te doen als je van die mensen hebt die het bloed onder je nagels vandaan haalt en die dan NIET op der bek slaat
weet je wanneer ik jou stoer zou vinden? Als jij NIET zou posten. Dat zou onwijs tof zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:43 schreef Nerzhul het volgende:
de enige keer als ik het stoer vind om iets niet te doen als je van die mensen hebt die het bloed onder je nagels vandaan haalt en die dan NIET op der bek slaat
weet je wanneer jij stoer bentquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
weet je wanneer ik jou stoer zou vinden? Als jij NIET zou posten. Dat zou onwijs tof zijn![]()
Kneus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:57 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
weet je wanneer jij stoer bent
als je NIET meer adem haalt
of NIET meer turk bent
of NIET meer stinkt ik ruik je hier
Gefeliciteerd! je sneuheidslevel is gestegen naar 322quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:57 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
of NIET meer turk bent
Weet je waarom ik mijzelf zo stoer vind? Omdat ik mij geen reet aantrek van wat jij vindt !quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:57 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
of NIET meer turk bent
max skill is 375 mocht je nog verder wilen stijgen/dieper willen zinkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! je sneuheids-level is gestegen naar 322
Ben je het nou nog?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Nawien het volgende:
Niet meer turk bent klinkt trouwens wel superlomp![]()
Kun je dan wel minder turk zijn in plaats van meer turkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Nawien het volgende:
Niet meer turk bent klinkt trouwens wel superlomp![]()
ok thnx.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
max skill is 375 mocht je nog verder wilen stijgen/dieper willen zinken
ja ik reroll volgende maand wel naar de nieuwe "flavor of the month"quote:
Ik denk dat Azrael deze vraag heel goed kan beantwoorden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kun je dan wel minder turk zijn in plaats van meer turk
Dat jij erop ingaat! Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
Bij Schizofrenie hebben mensen vaak last van een dubbele persoonlijkheid, maar dit hoeft niet per defintie zo te zijn
Ja dan zou het meevallen. Helaas is voor hem het plafond/bodem al in zichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:17 schreef covie het volgende:
[..]
ok thnx.
Ik vroeg me al af of 322 nou hoog of laag is.
Stel nou dat de max 1000 is dan vond ik het nog redelijk meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |