wahaha nee nog niet echt hoor, we moeten nog vliegen nou ff hier op internet de boel inhalen hequote:
krikkie.. je gaat toch wel naar een land waar ze geen internet hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wahaha nee nog niet echt hoor, we moeten nog vliegen nou ff hier op internet de boel inhalen he![]()
ik maak geen goeie topics is dan wel weer een waarheid als een koequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan ook zeggen ik rij niet motor of ik eet geen groentes, dat slaat toch nerges op!!!!
krikkie??quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
krikkie.. je gaat toch wel naar een land waar ze geen internet hebben?
Mooie snorquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef De_Postbode het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over Jaap Nienhuis.
[afbeelding]
dat krijg je als je een puberale puistenkop zonder werk bent die geen leven heeft dan heb je tijd om hier supersnel op te reagerenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Berend, je bent er altijd wel érg snel bij hè.
wie is dat???quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:14 schreef De_Postbode het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over Jaap Nienhuis.
[afbeelding]
quote:Jacob Freerk (Jaap) Nienhuis (20 oktober 1935, Gronings: Jopke Nainhoes) is een voormalig agrariër die in Noord-Nederland regionale bekendheid geniet door zijn bijbaan als presentator voor RTV Noord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |