powernap ftwquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt waar, ogen dicht en even weg. Powernap-style.
Iedereen was toch lunchen, dus ik heb per dag een uur eenzaamheid als ik niet naar buiten ga.
"Ik fok, dus ik werk"quote:
je gaat een maand lang powernappen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga de komende maand powernappen, doet me goed
Een hoop koffiedrinken is niet erg tochquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ben systeem-/netwerkbeheerder en ik ga nu als applicatiebeheerder aan de slag bij justitie.
Justitie? ja dus misschien alsnog veel koffie drinken, maar ik heb het gevoel dat dat wel mee gaat vallen.![]()
En lekker 32 uur werken wat al helemaal ideaal is.![]()
Winterslaapquote:
Uh, correctie, betaalde luie donderquote:
Oeh, dat hebben we al een tijd niet gedaan idd...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
Waar blijft de dagelijkse pic van een random babe btw?
Betaald lui donderen ftw!quote:
Ik wil geen random babe. Ik wil een mooie lekkere!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
Waar blijft de dagelijkse pic van een random babe btw?
Ik hou mijn werkgevers liever ff voor mequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een hoop koffiedrinken is niet erg toch
Waar doe je dat dan?
Statistiekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
als je het zo bekijkt he, 366 / 206 (resp. topics / aantal dagen dat deze reeks bestaat) doen we 1.776699 topics per dag.
Valt wel mee stiekem.
Ik doelde ook meer op de plaats waar je dat doetquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef covie het volgende:
[..]
Ik hou mijn werkgevers liever ff voor me![]()
Bij de toekomstige werkgever krijg ik nog een antecedenten onderzoek, stel dat ze al mijn reacties hier gaan lezen (ze komen overal achter)
Dan kan ik weer opzoek gaan naar wat anders
![]()
heel fok als je het mij vraagtquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zoals iedereen zo'n beetje in dit topic
Big Brotherquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:13 schreef covie het volgende:
[..]
Ik hou mijn werkgevers liever ff voor me![]()
Bij de toekomstige werkgever krijg ik nog een antecedenten onderzoek, stel dat ze al mijn reacties hier gaan lezen (ze komen overal achter)
Dan kan ik weer opzoek gaan naar wat anders
![]()
Zullen we Jeras bot afschieten?quote:
Ik zat dat zelf even te berekenenquote:
Is goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
Zullen we Jeras bot afschieten?
Ikkuh notquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zat dat zelf even te berekenen
Maar JeRa's bot dood zou niet bijster erg zijn...
Dan fokt iedereen weer een stuk rustiger
Ik nu!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
Er zijn vast mensen die niet betaald fokken...
quote:
* MELDTquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
stel nou, dat ik quaker een brief stuur dat ik cappuccino cruesli terug wil, en dat zij zeggen dat dat niet kan, maar dat ik wel voor 100 euro van die zooi kan bestellen.
Zijn er dan nog gegadigden?
Oja, wel.quote:
Wat beurt er allemaal dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:24 schreef OA het volgende:
Ik neem het werk van een collega waar vanmiddag en meteen regent het problemen...
![]()
Daar gaat mijn 'vrije' middag....![]()
Kuuks vond het niet te vreten. Jij wel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
stel nou, dat ik quaker een brief stuur dat ik cappuccino cruesli terug wil, en dat zij zeggen dat dat niet kan, maar dat ik wel voor 100 euro van die zooi kan bestellen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
Helemaal mooi, dan zit je nu betaald te fokken, en oko nog eens thuis
Ik heb het meegenomen uit Frankrijk, slechts 1 pak en ik vond het jammer dat ik niet meer had meegenomen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kuuks vond het niet te vreten. Jij wel?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kuuks vond het niet te vreten. Jij wel?
'tis goed spul hequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb het meegenomen uit Frankrijk, slechts 1 pak en ik vond het jammer dat ik niet meer had meegenomen...![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hey! het fotoboek is overleden!
Fotoboekquote:Forbidden
You don't have permission to access /Papierversnipperaar on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.0.55 (Ubuntu) PHP/4.4.2-1.1 Server at fotoboek.fok.nl Port 80
Ik vond die met vanille lekkerder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef OA het volgende:
Ik heb het meegenomen uit Frankrijk, slechts 1 pak en ik vond het jammer dat ik niet meer had meegenomen...![]()
Ik wil ook!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:23 schreef eer-ik het volgende:
noobquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef OA het volgende:
Hééé.... wat is er allemaal gaende...![]()
Ik kan geen smilies meer zien....![]()
Als jouw profiel klopt, zie ik dat je een jaar jonger bent dan ik..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:39 schreef covie het volgende:
Ik zie ze ook niet meer....
edit: nu wel weer![]()
Ik ben 22 en ik heb mbo gedaan. Ict beheer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jouw profiel klopt, zie ik dat je een jaar jonger bent dan ik..
En je werkt al fulltime, wat voor opleiding heb je gedaan als ik zo brutaal mag zijn?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:38 schreef OA het volgende:
Hééé.... wat is er allemaal gaende...![]()
Ik kan geen smilies meer zien....![]()
ik ook niet, en kan ook niet op frontpage. en kan ook geen topics zoeken waardoor ik niet kan klagen in een fok down topic.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zie geen smilies meer!
Komt niet bijster vaak voor he, dat vrouwen dat doen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:50 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ben 22 en ik heb mbo gedaan. Ict beheer.![]()
Ben nu ongeveer 1,5 jaar aan het werk.
Moet eerlijk zeggen dat ik veel geluk heb gehad met mijn stage's qua werkervaring e.d. en misschien heeft het feit dat ik een vrouwelijke ict'er ben, en dat ik een half jaar naar curacao ben geweest ook wel zo zijn voordelen.
Ik heb in de afgelopen 3 weken op 3 banen gesolliciteerd en 3 keer aangenomen, dus moest kiezen.
Ben blij dat ik niet op een helpdesk terecht ben gekomen, zoals veel mensen die van het mbo ict komen.
Ja ach, je moet het ergens kwijt he?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:52 schreef No-P het volgende:
[..]
ik ook niet, en kan ook niet op frontpage. en kan ook geen topics zoeken waardoor ik niet kan klagen in een fok down topic.
dus post ik maar hier
Kuuks! Wat heb je met ze gedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:53 schreef Kuukske het volgende:
De smilies zijn dood. RIP aan de nabestaanden.
precies.quote:
nee heel weinig, maar dat is een voordeel voor mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt niet bijster vaak voor he, dat vrouwen dat doen...
Bevalt het verder wel allemaal?
Behalve dat je weinig werk hebt..
En ga je bij je nieuwe baan wel meer te doen krijgen?
Ghoeden zaeck!quote:
Paintquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:14 schreef OA het volgende:
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07303/kots.png]afbeelding][/url]
quote:Fout
Deze feed is onjuist of reageert momenteel niet.
Ik heb geen startpaginaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:26 schreef covie het volgende:
Ik heb netvibes als startpagina (kan je je eigen startpagina indelen)
En daar maak je dus allemaal rss feeds, maar de headlines van fok! doen het dus ook niet.
[..]
![]()
Alles werkt ook weer lieve schatquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:29 schreef covie het volgende:
hmmz maar als je gewoon in je explorer balk http://rss.fok.nl/feeds/nieuws intypt werkt het weer wel. vaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |