Het lijkt verdulle wel een slechte Xander de Buisonjé tekst. Gŕtverdamme.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Mingus het volgende:
Het voelt nog wat onwennig, net of ze er nog is. Alsof het missen nog niet is begonnen. Toch is ze echt kaput. Ze is niet meer werkende..
Hmm. Vuig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik brei geen trui voor je.
Maar jij bént toch Xander?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:27 schreef Mingus het volgende:
[..]
Het lijkt verdulle wel een slechte Xander de Buisonjé tekst. Gŕtverdamme.
Nee, JAM ben je niet. Anders had ik je niet laatst nep-JAMkloon genoemd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef Mingus het volgende:
[..]
Nee, ik was JAM toch al?. Of kan dat tegelijk?
Interessant, zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, JAM ben je niet. Anders had ik je niet laatst nep-JAMkloon genoemd.
Ik krijg spontaan zin om een trui te gaan breien.quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef Bupatih het volgende:
"Ik ben vast niet de enige die dat ziet."
Vind je 'ziet' dan ook zo raar staan in combinatie met 'ik'?
Ah, dus toch goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef Bupatih het volgende:
"Ik ben vast niet de enige die dat ziet."
Vind je 'ziet' dan ook zo raar staan in combinatie met 'ik'?
Vind ik ook. Gedegen onderzoek is het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Het geld dat erin gestoken wordt kan natuurlijk beter geďnvesteerd worden in onderzoek naar geletterdheid.![]()
Verschilt natuurlijk ook van geval tot geval. Poëzie herschrijven, zodat het makkelijker leesbaar wordt, lijkt me bijvoorbeeld onbegonnen werk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:00 schreef broer het volgende:
Het zou wel een leuke discussie op kunnen leveren. Is literatuur in essentie vorm of boodschap?
(Het zal er wel weer heel flauw op uitdraaien dat het juist om de combinatie gaat...)
Doen Kluun en Saskia Noort ook mee?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:41 schreef broer het volgende:
Ik vind het initiatief wel oké, geloof ik. Al moet ik wel zeggen dat ik, toen ik las dat Yvonne Kroonenberg meedeed, dacht: hoe eenvoudig wil je het dan toch hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |