Pff, dan pwn ik Word gewoon door het weer goed te zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Toch doet Word dat, omdat hij denkt dat het een aanhalingsteken openen is. Op je monitor, bij puntgrootte 11, zie je dat ook niet zo gauw. Maar achter op een bus wel.
Een typische tante-actie, denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef Bupatih het volgende:
En waar komt dat idee opeens vandaan?
't Is hartje zomer!
Met een grote B van Bupa.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef Bupatih het volgende:
En wat voor leuke trui had je in gedachten dan?
Word op de Mac corrigeert zichzelf daar weer in. Vond ik wel prettig toen ik dat een keer per ongeluk merkte. Tot die tijd corrigeerde ik dat altijd handmatig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:22 schreef Frollo het volgende:
Toch doet Word dat, omdat hij denkt dat het een aanhalingsteken openen is.
Het lijkt verdulle wel een slechte Xander de Buisonjé tekst. Gàtverdamme.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Mingus het volgende:
Het voelt nog wat onwennig, net of ze er nog is. Alsof het missen nog niet is begonnen. Toch is ze echt kaput. Ze is niet meer werkende..
Hmm. Vuig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik brei geen trui voor je.
Maar jij bént toch Xander?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:27 schreef Mingus het volgende:
[..]
Het lijkt verdulle wel een slechte Xander de Buisonjé tekst. Gàtverdamme.
Nee, JAM ben je niet. Anders had ik je niet laatst nep-JAMkloon genoemd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:29 schreef Mingus het volgende:
[..]
Nee, ik was JAM toch al?. Of kan dat tegelijk?
Interessant, zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, JAM ben je niet. Anders had ik je niet laatst nep-JAMkloon genoemd.
Ik krijg spontaan zin om een trui te gaan breien.quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef Bupatih het volgende:
"Ik ben vast niet de enige die dat ziet."
Vind je 'ziet' dan ook zo raar staan in combinatie met 'ik'?
Ah, dus toch goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:30 schreef Bupatih het volgende:
"Ik ben vast niet de enige die dat ziet."
Vind je 'ziet' dan ook zo raar staan in combinatie met 'ik'?
Vind ik ook. Gedegen onderzoek is het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Het geld dat erin gestoken wordt kan natuurlijk beter geïnvesteerd worden in onderzoek naar geletterdheid.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |