En betalen ze braaf 120 of 130 euro voor een servicepack...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mac-fanboys altijd zo objectief
Vandaag, gozer op school was 2 uur bezig om draadloos internet te configureren op z'n macBook. Bij mij was het 20 min werkquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En betalen ze braaf 120 of 130 euro voor een servicepack...
is daar niet al een patch voor?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:02 schreef Juup© het volgende:
Wat ik ZWAAR irritant vind, is dat als ik files aan het verplaatsen ben naar b.v. de server hier, dat mijn draadloze Logitech USB muis enorm traag wordt. Het is dat net alsof ik bezopen ben en de muis dus waardeloos reageert.
Ik weet niet of het aan Vista ligt of aan de Logitech driver, maar Vista wordt sowieso traag als er files verplaatst of gekopieerd gaan worden.
Ik heb het ook als ik een cd aan het rippen ben.
quote:
En waar kan ik die vinden? Via automatische updates heb ik hem dan nog niet binnen gehad.quote:
Windowsknop + Tab gebruiken ipv Alt + Tabquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
Hoezee
Ik heb weer Vista.
God, wat loopt dit soepel, en stabiel, op een C2D E6750, 8800GTS met 2gb DDR2 PC6400.
Één vraagje: hoe verander ik dat alt tab gebeuren in dat leuke 3D gebeuren?
Ik heb nu de gewone alt+tab zeg maar. En ja, ik heb ultimate.
Lekker niveau hebben die mac gebruikersquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef ihugster het volgende:
Ok ik heb mischien niet echt mij positief uitgelaten over Vista in het verleden maar ik zit dus nu achter een HP multimedia computer met Vista erop. Ik moet zeggen dat het er wel leuk uitziet en i.i.g beter dan XP,maar dan kan uiterlijke schijn zijn. Ik pobeerde net een screendump te maken en normaal benik gewend als ik achter een windows bak zat om dan het knopje print in te drukken en dan paint op te zoeken en dan CTRL+V in te drukken en dat was het dan. Nu zoek ik mij al een ongeluk hoe ik snel een screendump kan maken en die vervolgens ergens kan plakken en dan uploaden voor dit forum.
M.a.w Ik wil mijn Mac terug!![]()
![]()
wat wil je eraan veranderen?quote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef Sextreme het volgende:
Hoe verander je het uiterlijk van de taakbalk klok? Nu ziet ie eruit als in XP
Dit dus, plus:quote:Op zondag 9 september 2007 12:42 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, als ik hem gewoon opstart dan start hij niet op
De enige manier om hem op te starten:
Tijdens het laden, dus dat groene bewegende balkje, op reset drukken, en dan kiezen dat hij de laatst bekende configuratie moet nemen.
Hoe los ik het op? Dat ie gewoon opstart dus
quote:Op zondag 9 september 2007 13:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit dus, plus:
Hoe ga ik mijn CreativeSoundblaster LIve Digital 5.1 werkend krijgen zonder te betalen?
Nu is mijn vraag, kan ik deze gegevens ook opzoeken voor mijn keyboard? ik kan nergens een type vinden, het productnummer is 5188-7586quote:;Generic Multimedia Keyboard
[Options]
NumKeys=5
Play=179
KeyVK0=178
Command0=40047
KeyVK1=177
Command1=40044
KeyVK2=176
Command2=40048
KeyVK3=175
Command3=40058
KeyVK4=174
Command4=40059
Waarschijnlijk wil je die gadget klok (analoge ronde klok)?quote:Op zondag 9 september 2007 13:24 schreef Sextreme het volgende:
Hoe verander je het uiterlijk van de taakbalk klok? Nu ziet ie eruit als in XP
Laat maar, ik heb een modded xp driver gevonden.quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh Google + torrent??
Normaal bleer ik altijd dat je iets moet kopen, maar geld vragen voor een driver vind ik belachelijk....
Is er niet een programmaatje van HP zoals Logitech Setpoint heeft?quote:Op zondag 9 september 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
Ik vraag het hier maar even:
Ik heb een HP toetsenbord met van die hotkeys, maar ze werken alleen in WMP.
Nu heb ik een plugin voor winamp gedownload en daar kan je je keyboard selecteren met een .ini bestand. Daar staat in:
[..]
Nu is mijn vraag, kan ik deze gegevens ook opzoeken voor mijn keyboard? ik kan nergens een type vinden, het productnummer is 5188-7586
Betreffende model: klik
Probeer eens deze patches te installeren. ik weet niet of ze al in windows update zijn meegekomen maar je kan het proberen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:02 schreef Juup© het volgende:
Wat ik ZWAAR irritant vind, is dat als ik files aan het verplaatsen ben naar b.v. de server hier, dat mijn draadloze Logitech USB muis enorm traag wordt. Het is dat net alsof ik bezopen ben en de muis dus waardeloos reageert.
Ik weet niet of het aan Vista ligt of aan de Logitech driver, maar Vista wordt sowieso traag als er files verplaatst of gekopieerd gaan worden.
Ik heb het ook als ik een cd aan het rippen ben.
Ik zal eens zoekenquote:Op zondag 9 september 2007 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is er niet een programmaatje van HP zoals Logitech Setpoint heeft?
In setpoint kan je namelijk van alles kiezen, en ik heb setpoint in combinatie met zo'n winamp pluginnetje.
lekker onderbouwd ook echtquote:Op dinsdag 11 september 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe computer gekocht met Vista en dat ding lag zaterdag weer bij MyCom.
Wat een lompe zooi.
Niks mis met XP.![]()
quote:
wat voor computer heb je?quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:00 schreef Juup© het volgende:
Ik hoop dat er snel wat aan de traagheid van Vista gedaan gaat worden.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe computer gekocht met Vista en dat ding lag zaterdag weer bij MyCom.
Wat een lompe zooi.
Niks mis met XP.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |