misschien zijn er programma's van 3de die gek doen? ik heb hier namelijk nergens last vanquote:Op maandag 3 september 2007 10:58 schreef menesis het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Vista afentoe met mijn HD uitspookt. Soms gaat hij tekeer als een debiel.
Wat ik al heb uitgezet:
- realtime beveiliging tegen ongewenste software
- ingeroosterde defragmentatie
- indexeren van bestanden voor zoeken
- security agent ofzo (dat hele gelul met 'weet u zeker dat u dit en dit wilt uitvoeren)
Wat voor services heeft vista nog meer die de HD zo hard nodig heeft? Volgens mij nog een security services want vols task manager gebruikt "proces van lokale beveiligingsautoriteit" de HD soms heel veel.
Geloof ik allemaal best, maar ik heb XP er weer op gezet. En ik denk dat ik dat er voorlopig maar op laat staan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:10 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Als je een beetje onderzoekt waarom Vista meer geheugen gebruikt dan leer je tenminste iets.
[..]
Bron: Klik
Hmm, ik heb geen last van een HD die de hele tijd aan het zoeken is. Ik heb wel sinds Vista dat mijn fan constant aan het brullen isquote:Op maandag 3 september 2007 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien zijn er programma's van 3de die gek doen? ik heb hier namelijk nergens last van
en "proces van lokale beveiligingsautoriteit" zal niet echt bijzonder zijn lijkt mij...
quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
u bent niet gemachtigd deze bewerking uit te voeren
Het is toch MIJN computer of niet danrotte beveiliging
Dat indexeren kun je uitzetten.quote:Op maandag 3 september 2007 18:51 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Hmm, ik heb geen last van een HD die de hele tijd aan het zoeken is.
Had jouw laatste post niet gelezenquote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Sextreme het volgende:
Wat win ik er trouwens mee op de indexering uit te zetten?
quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Tis maar net wat je er van verwacht denk ik. Wat valt je tegen dan?quote:Op maandag 3 september 2007 21:44 schreef WallOfStars het volgende:
zit nu 1weekje met Vista Ultimate te spelen, nog geen echte rare problemen of compatibiliteits problemen. een loopt prima met genoeg cpu power en RAM q6600 en 2 gig DC. Aero valt me wel een beetje tegen.
Wat probeer je te doen?quote:Op maandag 3 september 2007 19:18 schreef crossover het volgende:
Een DLL bestand (winamp plugin) te verwijderen. Met shift delete lukte het net wel, wel een ander bestand maar toch.quote:
Ik heb het al bij verschillende plugins gehadquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
Kan het zijn dat de plugin stiekum toch nog actief is?
Dan zou dat te verklaren zijn.
Niet om bot ofzo over te komen, een plugin van Winamp kan je niet naar Ms schuiven.
Die kan er niks aan doen dat die plugin brak gecode is.
werkt hier prima..quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:41 schreef ihugster het volgende:
Ok ik heb mischien niet echt mij positief uitgelaten over Vista in het verleden maar ik zit dus nu achter een HP multimedia computer met Vista erop. Ik moet zeggen dat het er wel leuk uitziet en i.i.g beter dan XP,maar dan kan uiterlijke schijn zijn. Ik pobeerde net een screendump te maken en normaal benik gewend als ik achter een windows bak zat om dan het knopje print in te drukken en dan paint op te zoeken en dan CTRL+V in te drukken en dat was het dan. Nu zoek ik mij al een ongeluk hoe ik snel een screendump kan maken en die vervolgens ergens kan plakken en dan uploaden voor dit forum.
M.a.w Ik wil mijn Mac terug!![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:23 schreef Devolution het volgende:
Bekend probleem. SP1 zal dat probleem oplossen volgens Microsoft
Gelukkig zijn mac-fanboys altijd zo objectiefquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt hier prima..
ow wacht ik heb geen HP troep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |