Kan ik deze gegevens niet zelf opzoeken voor mijn toetsenbord? Of is er een manier om in het register iets aan te passen?quote:;Generic Multimedia Keyboard
[Options]
NumKeys=5
Play=179
KeyVK0=178
Command0=40047
KeyVK1=177
Command1=40044
KeyVK2=176
Command2=40048
KeyVK3=175
Command3=40058
KeyVK4=174
Command4=40059
Lenny:quote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja.
Nee, niks handigs kunnen vinden. Nog een plugin geprobeerd maar die werkte ook niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Lenny: [afbeelding]
Anyway: Hier staan wat handige links waar je misschien wat aan hebt (onder andere naar Winamp)
Mbv een Windows Powertoy genaamd TweakUI kun je dit gewoon aanpassen in een menu, zoek maar ff op google. Ik heb het ook gedaan en werkt probleemloos.quote:Op maandag 10 september 2007 11:14 schreef crossover het volgende:
Ik heb al verschillende plugins geprobeerd en contact opgenomen met HP, maar daar werken alleen incompetente knuppels.
Anyway, wat ik dus wil is dat mijn hotkeys (hier aan de rechter kant) ook werken met winamp. Nu werken ze alleen met windows media player en dat gebruik ik niet.
Ik heb al verschillende plugins geprobeerd, maar ze werken niet of zijn niet toepasbaar op mijn keyboard. Er worden in 1 plugin .ini files gebruikt om je toetsenbord te selecteren:
[..]
Kan ik deze gegevens niet zelf opzoeken voor mijn toetsenbord? Of is er een manier om in het register iets aan te passen?
Dat ga ik eens even proberen dan.quote:Op maandag 10 september 2007 11:50 schreef Haijo het volgende:
[..]
Mbv een Windows Powertoy genaamd TweakUI kun je dit gewoon aanpassen in een menu, zoek maar ff op google. Ik heb het ook gedaan en werkt probleemloos.
En waar zit die optie precies, kan het niet vindenquote:Op maandag 10 september 2007 11:50 schreef Haijo het volgende:
[..]
Mbv een Windows Powertoy genaamd TweakUI kun je dit gewoon aanpassen in een menu, zoek maar ff op google. Ik heb het ook gedaan en werkt probleemloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |