Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het laatste in elk geval
Ik kan je ook niet beloven dat het aantrekkelijk is om op 64bit te draaien.
Het is misschien wel iets om te testen op dit moment als je toch een install moet doen.
Ik heb nog geen programma gehad inclusief games welke niet willen draaien op 64bit
Grootste risico voornamelijk met oudere hardware is dat er geen 64bit xp drivers zijn.
Maar mijn nieuwe pc werd geheel herkend in 1 keer en ik heb geen oude hardware.
Wat is traag in jouw ogen? Ik haal gemiddeld met mijn Athlon64 3500+ 250MB/s als ik quickpar gebruikte, enkel bij 1-10 blocks die mistte gaat het 10-25MB/s wat ook wel te verwachten valt..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend worden
Mijn stripe set zal ook veel performance winst met zich mee hebben gebracht.
Ik ergerde me dan ook rot aan het trage winrar en quickpar.
Ik heb het ook wel eens gelezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Stond van de week in de Mycom () om ff te kijken wat ze voor nieuwe PC's te bieden hadden. En we hadden het over 32bit vs. 64bit. Zegt die gast op een gegeven moment dat je als je een 32bit vista licentie hebt je het gratis kan aanvragen dat je ook de 64bit versie van vista kan installeren met je 32bit key. Iemand ervaring mee of weet of dit klopt?
Ook wel netjesquote:
quote:<WyriHaximus5th> !network whois Danny
<digiweed> WyriHaximus5th: There is no danny on fok.
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol zit met SSH op de bak van me collega en hij zit aan de telefoon. Denk voor de gein eens kijken of eject werkt, yup werkt, hij niks door, ik doe eject -t hij kijkt naar ze bak en kijkt daarna naar mij wat ik nou weer uit haal.
Ah weer een saaie dag op kantoor.
Ga kijken en je weet hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah irc bestaat ook nog ja![]()
Zal mijn @ wel were kwijt zijn![]()
UPS ftwquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.![]()
Dat vraag ik me af en toe 's ochtends ook af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
[copycatmodus]quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -tquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef eBasz het volgende:
Ook goedemorgen. Benieuwd hoe ik deze dag weer door ga komen... de CD-lade openen via SSH, hoe deed je dat precies?
*hap*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -t.
*doorbijt*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef eBasz het volgende:
[..]
*hap*
Ook nog niet wakker?
oh, wat ben ik vervelend vandaag...
Komt mooi uit, ik was ook zeker van plan het zo te houden. Begin maar vast met lachen dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*doorbijt*
Nee meestal uurtje of 12 pas.
Houden zo kunnen we nog lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |