Onnodig links rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef Nerzhul het volgende:
ik rijd 130 op de snelweg en op de linkse baan
TS, je mag trouwens blij zijn dat je daar geen boete voor gekregen hebt.quote:
Als dat echt waar is;quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef Nerzhul het volgende:
ik ga naar die vriend toe en vraag aan die vader hoe dat nou afgelopen is met die agent in die auto, wat blijkt nou die agent heeft een bekeuring van 500 euro gekregen en hij is gedegradeerd tot bijrijder ofwel hij mag niet meer rijdden in een politieauto
quote:America's dumbest criminals, gewoon 130 , onnodig links blijven rijden met de politie achter je.
Politie haalt je in, gelukkig niet aan de kant gezet je hebt mazzel, wat doe je?
Gewoon nog een keer inhalen
Dumb and Dumber in een auto.
Agent had je gewoon aan de kant moeten flikkeren
Dat las ik pas nog in de donald duck toen willie wortel die vliegende auto had uitgevonden en ze in de lucht allemaal in de file stonden!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Wacht trouwens maar tot iedereen in vliegende auto's rijd, zal een heel nieuwe dimensie aan het woord "chaos' geven.
haha ja, maar als men het idee heeft dat het overal kan rondvliegen krijg je pas dikke ongelukken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat las ik pas nog in de donald duck toen willie wortel die vliegende auto had uitgevonden en ze in de lucht allemaal in de file stonden!!
Hoi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:57 schreef Elixabete het volgende:
en 130 rijden
Ik dacht dat de maximum 120 was hier in Nederland?
Een normale surveillancewagen kan niet over de snelweg rijden?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef ChRoNiC het volgende:
Oja, wat ik nog vergeet te zeggen:
Onnodig linksrijders moeten echt dood, als er IETS irritant is!
edit
Verhaal is ook super ongeloofwaardig, TS moest naar het bureau van de betreffende agent?
Snelweg==>KLPD
TUUUUUUUUUUUUUURLIJKquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef Nerzhul het volgende:
2 weken later....
ik ga naar die vriend toe en vraag aan die vader hoe dat nou afgelopen is met die agent in die auto, wat blijkt nou die agent heeft een bekeuring van 500 euro gekregen en hij is gedegradeerd tot bijrijder ofwel hij mag niet meer rijdden in een politieauto
klacht: Misbruik van macht door politie
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:06 schreef Nerzhul het volgende:
die agent heeft een bekeuring van 500 euro gekregen en hij is gedegradeerd tot bijrijder ofwel hij mag niet meer rijdden in een politieauto
Echt weer eenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:11 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb veel te maken met politie en het politieapparaat en ken ook een aantal agenten en rechercheurs goed.
Nou... da's niet helemaal waar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:26 schreef ElectricEye het volgende:
En geloof jij maar lekker dat gelukl over die gedegradeerde agent.
Wat is er binnen het politiekorps lager dan een agent?
Juist: Niets! En jij gelooft het.
Misschien dat die agent al een eerdere waarschuwing heeft gekregen, of kan het dan ook niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:18 schreef _The_General_ het volgende:
Dan krijg je op een gegeven moment wel een beeld van hoe bepaalde dingen werken. En zoals hier beschreven werken ze dus niet!
Als er al een dossier is van slecht gedrag dan kan het wat sneller maar altijd pas na een onderzoek.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Misschien dat die agent al een eerdere waarschuwing heeft gekregen, of kan het dan ook niet?
VERBOTEN!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een normale surveillancewagen kan niet over de snelweg rijden?
Dan mag-ie in de zijspan dude!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef MrHoodigan het volgende:
America's dumbest criminals, gewoon 130, onnodig links blijven rijden met de politie achter je.
Politie haalt je in, gelukkig niet aan de kant gezet je hebt mazzel, wat doe je?
Gewoon nog een keer inhalen![]()
![]()
Dumb and Dumber in een auto.
Agent had je gewoon aan de kant moeten flikkeren
Boete geloof ik niet, en je hebt bij de politie geen functie als bijrijder
[afbeelding]?
Die strepen staan voor Lezen & Schrijven toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou... da's niet helemaal waar.
Een agent heeft drie streepjes, een hoofdagent vier. Twee streepjes is een surveillant, één streepje een adspirant.
als jij rechts rijd heb je er toch geen last van?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef ChRoNiC het volgende:
Oja, wat ik nog vergeet te zeggen:
Onnodig linksrijders moeten echt dood, als er IETS irritant is!
edit
Verhaal is ook super ongeloofwaardig, TS moest naar het bureau van de betreffende agent?
Snelweg==>KLPD
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:28 schreef Sok41 het volgende:
JEETJE
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:57 schreef Elixabete het volgende:
en 130 rijden
Ik dacht dat de maximum 120 was hier in Nederland?
Nee maar als ik 120 rij en er ook van die 110 rijders/vrachtwagens op de rechterbaan rijden dan wil ik daar wel even langs.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:29 schreef Swiffer het volgende:
[..]
als jij rechts rijd heb je er toch geen last van?
En zodra je erlangs bent ga je weer braaf naar rechts, maar dat deed TS niet volgens mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee maar als ik 120 rij en er ook van die 110 rijders/vrachtwagens op de rechterbaan rijden dan wil ik daar wel even langs.
Ja dan ga ik weer naar rechts.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En zodra je erlangs bent ga je weer braaf naar rechts, maar dat deed TS niet volgens mij
Surveillant, aspirantquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:26 schreef ElectricEye het volgende:
Onnodig linksrijden!![]()
![]()
Mensen die dat doen verdienen een aanvaring met een betonnen object! Helemaal als ze na het ingehaald zijn weer zonder reden naar links duiken. Die mensen missen sowieso een aantal verbindingen onder het schedeldak!
En geloof jij maar lekker dat gelukl over die gedegradeerde agent.
Wat is er binnen het politiekorps lager dan een agent?
Juist: Niets! En jij gelooft het.
Hahaha. Je moet niet alles geloven wat je ze vertellen op het schoolplein, makker.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
Props voor TS. Politie mag alleen met sirenes rijden, wanneer zij daar toestemming voor krijgen. Niet om er ff langs te kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |