Dank u, ik herkende haar uit Entouragequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
http://www.tv.com/michelle-lombardo/person/353423/summary.html
Michelle Lombardo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ooit Friends gevolgd ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef Johnns het volgende:
echt te debiel gewoon, de serie duurt 27 minuten en daar gaan dan de intro + "previously on californication" nog van af. dat kijkt gewoon niet lekker, zo kort
Oja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:03 schreef PinPine het volgende:
[..]
Dank u, ik herkende haar uit Entourage
nein, als ik Dexter kijk dan is het gewoon meer dan 50 minuten genieten.quote:
Volgens mij zei die: "Look at the clock. The first hand is on fuck, the second hand on off."quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:06 schreef Migue het volgende:
40 minuten = meer tieten, ik ben dus ook voor een langer tijdslot.
Wat zei Hank nou tegen die homo over die klok? Ik kreeg z'n laatste zin niet mee, iets over "second hand".
Kan het ook niet verstaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:27 schreef Migue het volgende:
Idd, "The big hands says fuck, the small one says off", maar toen zei ie er nog wat achteraan, wat totaal onverstaanbaar wasIets met second hand.
Het einde was juist perfect. Echt zo'n 'yes'-moment, lekker feelgood gevoel om het seizoen mee af te sluitenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:55 schreef endr0me het volgende:
Hank Moody
Ik vond het einde wel nep maargoed, verder een heel vermakelijk eerste seizoen!
En helaas stoorde dat juist mij aan deze ep.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Het einde was juist perfect. Echt zo'n 'yes'-moment, lekker feelgood gevoel om het seizoen mee af te sluiten
Briljante aflevering verder weer, zoals gewoonlijk![]()
Of het wel zo happy is moet natuurlijk nog maar blijken. Maar het was nu inderdaad wel een 'yes' momentquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke episode.
Al vond ik het plotselinge happy end ook niet bij de serie passen. Had niet verwacht dat, ook vanwegen seizoen 2, het zo zou eindigen.
...alleen was het hiervan al lang bekend dat het hernieuwd zou worden. Goeie afsluitingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
De reden van de happy ending is dat er bij dit soort series niet van te voren bekend is of het een vervolg krijgt...Dit is afhankelijk van hoe het aanslaat...
Heb jij 2 hele dagen nodig voor deze show te kijken? dan kijk je wel langzaam..quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:36 schreef 43 het volgende:
Ik heb in 2 dagen de hele serie gekeken.
Lekker verfrissende serie om het maar zo te zeggen. Een keer wat anders dan de standaard series.
Hank![]()
Wijsneusquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb jij 2 hele dagen nodig voor deze show te kijken? dan kijk je wel langzaam..![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Zo, die is mooi opgedroogd zeg!![]()
[ afbeelding ]
Californication is vanaf maandag 12 november elke maandag om 22.30 uur te zien bij Comedy Central.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:03 schreef Carnaval het volgende:
komt deze serie ook op de nederlandse tv? ik hoorde van wel...
op internet heb ik al een paar afleveringen gezien en ik vind het echt een coole serie dus hopelijk komt het nog op tv![]()
dat is goed nieuws!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Californication is vanaf maandag 12 november elke maandag om 22.30 uur te zien bij Comedy Central.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |