Naast mij zit iemand met een koptelefoon op tijdens het werk te kijken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah, jij zit hier? Ik zit net te posten in het NL topic
Maar daar pas ik niet meer en hier nog laaaaange niet![]()
Aflevering 5 zometeen na het eten![]()
'Huh huh' 'Huh huh huh huh' ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Naast mij zit iemand met een koptelefoon op tijdens het werk te kijken.
Ik hoor de hele tijd 'Huh huh',' Huh huh huh huh.'
Bronquote:De 45-jarige Flea en zijn schoolvriend Anthony Kiedis richtten in 1983 de Red Hot Chili Peppers op. De band, die hits scoorde als 'Under the bridge', 'Give it away' en 'Scar tissue', is momenteel verwikkeld in een rechtszaak met de makers van de tv-serie Californication.
De Peppers namen in 1999 het album 'Californication' op en volgens hen wordt de naam van de komedie onmiddellijk geassocieerd met de band.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 26 november 2007 17:35 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik dacht daar echt niet aan, en kheb die plaat grijs gedraaid... die Chillie Peppers zien gewoon $$
Minor Threat?quote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Migue het volgende:
Minor Threat had recht tot klagen, RHCP nietnomorepunk
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:15 schreef Tim86 het volgende:
is het meer mensen opgevallen dat echt iedere vrouw in deze serie een (in mijn ogen vaak lelijke) tattoo heeft?
Ook types waarvan je het totaal niet verwacht..
Punkbandje uit de 80s waarvan Nike dacht wel even een parodie te maken met bandnaam en coverfoto... Wel netjes excuus voor aangeboden en alle flyers vernietigd, maar heeft verder niets met Californication to maken, ging mij alleen even om de kansloosheid van RHCP.quote:
En nu komt de kater.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:03 schreef JopJuh het volgende:
Brillianttttt, in 2 weken heel seizoen 1 gezien
Ja. Zie je wel. Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
En nu komt de kater.
Andere series zijn eigenlijk geen ruk meer aan.
Nog bedankt voor het kaartje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:42 schreef CarOnline het volgende:
Ja. Zie je wel. Daar was ik al bang voor
Graag gedaan, mooi is ie héquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het kaartje.![]()
Morgen geef ik 'em aan karn.
Heb je Nip Tuck al eens bekeken?
Dat heeft ook z'n donkere kanten maar is iets langzamer....
Ik zat al te zoeken in Californicationquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:45 schreef Migue het volgende:
[..]
Punkbandje uit de 80s waarvan Nike dacht wel even een parodie te maken met bandnaam en coverfoto... Wel netjes excuus voor aangeboden en alle flyers vernietigd, maar heeft verder niets met Californication to maken, ging mij alleen even om de kansloosheid van RHCP.
16.. yeah rightquote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef Canisfire het volgende:
Mia is zo kanker geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |