Dit is het USA topic, moet je maar even een NL topic aanmaken.quote:Op maandag 12 november 2007 23:52 schreef k_man het volgende:
Ah, weer zo'n heel topic vol spoilers. Fijn.
Mwoach, ze verzinnen nog wel iets hoor. een slippertje hier een jaloerse ex daar, gooi er een puberende tiener doorheen en zwartgallige humor en voila, seizoen 2 is in orde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
Zeer leuke serie, alleen ik vraag me af waarom karen nu bij hem in de auto sprong, zou het een droom zijn ofzo? Ik bedoel als ze Bill verlaat wordt S2 nogal... saai, denk ik.
Na de kerstvakantie is wel een beetje heel erg snel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef rthls het volgende:
Voor wanneer staat season 2 geplanned eigenlijk? Na de kerstvakantie? Of nog onbekend?
Midseason heb ik begrepen, maar dat kan nog weleens flink tegen gaan vallen met de staking.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef rthls het volgende:
Voor wanneer staat season 2 geplanned eigenlijk? Na de kerstvakantie? Of nog onbekend?
Ergens in augustus weer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:12 schreef rthls het volgende:
Was al vantevoren bekend hoor, als het voor april is opgelost zal het gewoon als gepland verder gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:06 schreef rthls het volgende:
Verrekte staking, geef die mensen wat loonsverhoging. Ik vind dat ze het verdienen
Hele goede acteur inderdaad, zijn opmerkingen zijn altijd geniaal en goed getimed.quote:Op zondag 18 november 2007 17:09 schreef Edwinuss het volgende:
Deze man is echt mijn icoon vanaf nu. Wat een serie!
Ah, jij zit hier? Ik zit net te posten in het NL topicquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:13 schreef APK het volgende:
Ik kijk elke avond twee afleveringen, nog maar twee te gaan.![]()
Heerlijke serie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |