Oh, dat valt heel erg mee. Vind ik een prima idee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
1 download muziek vraag per poster.
Plasterk stelt er twee achter elkaar, Stanley heeft die neiging ook. Als nou gewoon iedereen die perse zo'n audiovraag wil stellen het houdt bij 1 vraag per topic dan valt het geheel wel mee denk ik??????? En blijft de afwisseling gewaarborgd??
Of denk ik nu faeces??
Yesss!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef qonmann het volgende:
of gewoon in muziektrivia gaan posten ...
Lijkt me wel logisch dat niet iedereen dan maar een audiovraag gaat stellen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Gemiddeld 15 posters per topic is dus maximaal 15 audio vragen.....![]()
Maar gelukkig wil niet iedereen die kutaudiovragen stellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Gemiddeld 15 posters per topic is dus maximaal 15 audio vragen.....![]()
Nee, want een foto kan iedereen zien. En een foto kan voor allerlei categoriën gebruikt worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef hierissiedan het volgende:
lijkt me een goed idee. Dezelfde regel ook voor foto's?
Inderdaad. En het lijkt me ook wel zo sociaal om er rekening mee te houden wie er op dat moment aanwezig zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Maar gelukkig wil niet iedereen die kutaudiovragen stellenDat zijn er maar een paar, dus ik schat in dat het dan uiteindelijk een tweetal vragen van dergelijk kaliber op gaat leveren per topic. Hooguit.
Foto's kan toch iedereen zien in een topic???quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:19 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
lijkt me een goed idee. Dezelfde regel ook voor foto's?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
seborga
Wel een beetje opletten ERquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Ondertussen zit ik gewoon vragen te missen![]()
nee maar weet die vragen nooit:P Plus dat het een computer is uit 1910 dus die heeft wat moeite met het herladen van pagina'squote:Op woensdag 25 juli 2007 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Foto's kan toch iedereen zien in een topic???
Anders ben je echt wel toe aan een PC die niet uit 1904 stamt hoor!!
quote:
Jahaaaquote:
Skunk25 waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:27 schreef erkel het volgende:
Trouwens FKA, tijd geleden deed hier in de quiz nog een collega van je even meeZijn username weet ik niet meer. Weet je wie het is?
Ja dat was hem! Scoorde idd gelijk 5 of 6 punten in een topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Skunk25 waarschijnlijk?
Die is nu met vakantie maar komt zeker wel weer terug....
Die weet nog meer dan ik![]()
Veel te zoet!!!quote:
Kweenie, ben al een aantal keer in de Guinness brouwerij geweest en daar hangt ie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Te makkelijk?
O ja?? Damn!!! Moet ik een andere zoeken??quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:49 schreef wyccie het volgende:
Hee, die foto is al eerder geweest.
Hoeft van mij niet, want ik weet het al niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
O ja?? Damn!!! Moet ik een andere zoeken??
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, want ik weet het al niet meer.![]()
(Cobra, dit bedoel ik nou met het afsterven van mijn hersencellen.)
Jawel!quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
Alec Guinness?
Tikkie terug dan maar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Sleeping with the enemy
Oh ja...quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
Fleet street.
Oh ja!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
Fleet street.
Correctquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:20 schreef Plasterk het volgende:
hebriden
Sorry, maar da's in mijn vakgebied, dus daar moest ik nog effe op antwoorden, maar minister Plas heeft het al goed dus kan ik lekker gaan slapen nuquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Hebriden
Nogmaals weltrusten dan!quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry, maar da's in mijn vakgebied, dus daar moest ik nog effe op antwoorden, maar minister Plas heeft het al goed dus kan ik lekker gaan slapen nu
Je mag nog een vraag stellen.quote:
Correctquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Urbanus van Anus
Vergeet Jef Blaaskop nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
Sus Antigoon?
FKA +1quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:58 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wodan?
Was hij niet van de Vetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |