Als je in een stad woont met veel allochtonen, ga dan eens kijken bij zo'n tropische/islamitische/... supermarkt of groenteboer voor verse groenten en fruit. Stukken goedkoper dan in de gewone supermarkt. Alleen niet te veel inslaan, want het is vaak ook minder lang houdbaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:34 schreef roburt het volgende:
ik ga naar de AH.
dat is nog voordeliger dan slager, groenteboer etc.
400 gram aardappels p.p. = 60 cent (groot inkopen, dat wel); rijst en pasta zijn nog veel goedkoper mits in grote verpakkingen ingekocht, en goedkoop merk (39 cent voor 500g macaroni en zo);quote:1,50 euro aardappels
3 a 4 euro vlees
2 a 3euro groenten
1 euro toetjes
1 a 2 euro fruit.
Volledig eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:46 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
maximaal bijlenen bij IBG...that's all folks![]()
Al die paupers die hier beweren dat je moet leven als godvergeten zwerver en je reet moet afvegen met recycle-papier hebben het helemaal mis. Schroom niet om die staatskas te spekken en lekker luxe te leven; je studeert toch niet voor niets? Later komt het geld in het laatje en betaal je in no-time je schuld af.
Heb momenteel een schuld van ongeveer 25.000e![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef DropjesLover het volgende:
bij een studentenvereniging gaan, dan leer je meer mensen kennen, oa waarmee je dingen kan gaan doen. ook zijn de dingen die vandaaruit geregeld worden vaak erg leuk + geodkoop. en soosbier is meestal goedkoper als in de normale kroegen.
Ik probeer dit al een tijdje te zoeken, maar ik kan dit nergens vinden. Kan iemand mij helpen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:53 schreef Johnns het volgende:
Als student zijnde hoef je geen extra AVP (aansprakelijkheidsverzekering) af te sluiten, omdat uitwonende studerende meerderjarige kinderen nog meeverzekerd zijn via de verzekering van je ouders. Scheelt te weer een paar centen.
Oja, en als je stopt / klaar bent met studeren niet vergeten zelf snel een verzekering af te sluiten
Zou in de polis voorwaarden van je ouders verzekering moeten staan. Reisverzekering kan trouwens ook op die manier geregeld zijn, was bij mij ook zo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik probeer dit al een tijdje te zoeken, maar ik kan dit nergens vinden. Kan iemand mij helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |