abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:14:25 #101
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_52014328
kop leonieke, we leven allemaal met je mee
wat ongelofelijk kut (als ik het maar eens grof mag zeggen) dat je zo lang moet wachten!
Als ik zo lang bij mijn schoonouders zou moeten blijven, zou ik allang gillend gek geworden zijn!

Ik ben inmiddels helemaal verhuisd trouwens
Okee, de dozen staan nog ingepakt, maar de meubels staan inmiddels allemaal op zijn plek
Mijn vader heeft wat foto's gemaakt, en ik zal hem vanmiddag eens lief aankijken, zodat ik ze hier kan laten zien
Overmorgen ga ik op vakantie, en 16 augustus (wanneer mijn OV weer geldig is) ga ik met mijn vriend de dozen uitpakken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_52015925
Leonieke, Dat is idd wel het vervelende van nieuwbouw, dat je afhankelijk bent van het weer. Hopelijk krijgen we nog een beetje een nazomer zodat ze binnenkort aan jullie huis kunnen gaan beginnen en krijgen we een zachte winter zodat er geen dagen uitvallen door de vorst.

Muck, Lekker dat de grote spullen nu over zijn. Is je moeder alweer een beetje aan de beterende hand inmiddels? Ik zou in elk geval zeggen ga lekker genieten van je vakantie dan kun je vol goede moed aan de uitpak fase beginnen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:56:16 #103
112545 Muck
pi_52017026
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Nanook24 het volgende:
Muck, Lekker dat de grote spullen nu over zijn. Is je moeder alweer een beetje aan de beterende hand inmiddels? Ik zou in elk geval zeggen ga lekker genieten van je vakantie dan kun je vol goede moed aan de uitpak fase beginnen.
ja, het gaat een stuk beter met haar
ze mag vrijdag ook gewoon mee op vakantie van de arts gelukkig
pi_52017416
Dat is inderdaad wel heel fijn ja. Verwen haar maar lekker in de vakantie dan kan ze nog even extra bijkomen van de schrik.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_52019148
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:14 schreef Muck het volgende:
kop leonieke, we leven allemaal met je mee
wat ongelofelijk kut (als ik het maar eens grof mag zeggen) dat je zo lang moet wachten!
Als ik zo lang bij mijn schoonouders zou moeten blijven, zou ik allang gillend gek geworden zijn!

Ik ben inmiddels helemaal verhuisd trouwens
Okee, de dozen staan nog ingepakt, maar de meubels staan inmiddels allemaal op zijn plek
Mijn vader heeft wat foto's gemaakt, en ik zal hem vanmiddag eens lief aankijken, zodat ik ze hier kan laten zien
Overmorgen ga ik op vakantie, en 16 augustus (wanneer mijn OV weer geldig is) ga ik met mijn vriend de dozen uitpakken
Dat bij schoonouders wonen, is ook soms wel om gillend gek te worden hoor Maar als ze mij gerust laten valt het wel wat beter mee. En als het echt te gek wordt, kijk ik onze bankrekening na en denk ik bij mezelf: als we zouden moeten huren, hadden we nog niet zoveel gespaard als nu en is onze lening dus een pak lager Zo heeft alles zijn voor- en nadelen Maar de afwerking van ons huis zal er geen dag te vroeg zijn
Ik heb al tegen mijn ma gezegd dat ze ons (eens we in ons huis wonen) waarschijnlijk een paar weken niet zal zien omdat ik me dan helemaal zal opsluiten en enkel nog buiten zal komen om te gaan werken en boodschappen te doen. Ze kon er begrip voor opbrengen (ook al is zij langs de ene kant wel blij dat het nog allemaal blijft duren omdat we dan elk weekend bij haar wonen).

Helemaal verhuisd En nu over de dozen vallen of op zoek gaan naar dat ene flesje shampoo Ik ben alleszins nieuwsgierig naar de foto's
Wat is OV trouwens? (openbaar vervoer ) En wat heeft het te maken met uitpakken? Want die link snap ik niet helemaal
pi_52019178
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Nanook24 het volgende:
Leonieke, Dat is idd wel het vervelende van nieuwbouw, dat je afhankelijk bent van het weer. Hopelijk krijgen we nog een beetje een nazomer zodat ze binnenkort aan jullie huis kunnen gaan beginnen en krijgen we een zachte winter zodat er geen dagen uitvallen door de vorst.
Dat is nu net hetgeen wij hier ook hopen

Het is mij gelukt om goed weer te hebben voor ons huwelijk, dus misschien helpt dat bidden en hopen en duimen ook wel voor de bouw van ons huis
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:12:36 #107
112545 Muck
pi_52020439
Ah ja, ik vergeet weleens dat niet iedereen een student is
OV is OV-studentenkaart, waarmee je dus gratis met het openbaar vervoer kunt reizen
dat ding is alleen niet geldig van 16 juli tot 16 augustus, vandaar dat ik me nu blauw betaal aan treinkaartjes van het huis van mijn ouders (in Wijk bij Duurstede) naar mijn kamer (in Didam)
De 16e ben ik net terug van vakantie, en omdat mijn OV-kaart dan weer geldig is, kan ik weer zodner al te veel kosten te maken heen en weer reizen. Mijn vriend heeft ook een OV-kaart, dus die kan dan ook mooi meehelpen met uitpakken
Vrijdag ga ik met mijn ouders en broer op vakantie, dus ik logeer hier een paar dagen, zodat ik niet tussen de ingepakte rommel hoef te zitten.
Uitpakken doen we dus als ik terug kom van vakantie.
Pff, wat een chaotisch verhaal

En haha, ik zoek me inderdaad rot naar shampoo en handdoeken en weet ik wat
pi_52020648
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:12 schreef Muck het volgende:
Ah ja, ik vergeet weleens dat niet iedereen een student is
OV is OV-studentenkaart, waarmee je dus gratis met het openbaar vervoer kunt reizen
dat ding is alleen niet geldig van 16 juli tot 16 augustus, vandaar dat ik me nu blauw betaal aan treinkaartjes van het huis van mijn ouders (in Wijk bij Duurstede) naar mijn kamer (in Didam)
De 16e ben ik net terug van vakantie, en omdat mijn OV-kaart dan weer geldig is, kan ik weer zodner al te veel kosten te maken heen en weer reizen. Mijn vriend heeft ook een OV-kaart, dus die kan dan ook mooi meehelpen met uitpakken
Vrijdag ga ik met mijn ouders en broer op vakantie, dus ik logeer hier een paar dagen, zodat ik niet tussen de ingepakte rommel hoef te zitten.
Uitpakken doen we dus als ik terug kom van vakantie.
Pff, wat een chaotisch verhaal

En haha, ik zoek me inderdaad rot naar shampoo en handdoeken en weet ik wat
Misschien... héél misschien ligt het ook aan mijn nationaliteit hoor dat ik die link niet direct gelegd heb Maar een heel duidelijk uitleg

Ik ben al blij dat wij later niet veel zullen moeten verhuizen. Enkel kleren, boeken en die paar spullen die we al gekregen hebben. De rest van de uitzet kopen we gewoon eens we ginder zitten of laten we direct ginder leveren. Moeten we niet te veel in dozen gaan zoeken
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:58:41 #109
112545 Muck
pi_52061412
je hebt groot gelijk leonieke
ik heb ook niet zo heel veel meegenomen toen ik voor de eerste keer ging verhuizen hoor
Dit keer daarentegen

Ik heb (eindelijk) de nieuwe foto's
Er komen er later nog wel meer, maar dit is alvast een mooi beginnetje
Let niet teveel op de rommel he (en ook niet opde kleine dikke dwerg)

De buurt

Mijn tv-kastje

De keuken (met Senseo natuurlijk )

Keukenkastjes

Nogmaals de keuken

De kledingkast, mijn bureau en een stoel

De voordeur...

Het huis

De carport (of in mijn geval: fietsport)

[ Bericht 6% gewijzigd door Muck op 03-08-2007 00:04:15 ]
pi_52061495
Muck, slechts één foto doet het
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:04:38 #111
112545 Muck
pi_52061553
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef UncleFunk het volgende:
Muck, slechts één foto doet het
zo beter?
pi_52061567
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:04 schreef Muck het volgende:

[..]

zo beter?
Mooi optrekje trouwens!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:07:54 #113
112545 Muck
pi_52061624
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:05 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Mooi optrekje trouwens!
dank je wel!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:00:58 #114
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52064420
Leuk huis inderdaad. Jij huurt daar een gedeelte van, begrijp ik?

Getsie, het is pas een week of 6 geleden dat ik deze topicreeks startte. En we gaan pas over een maand of 4 beginnen met huizen kijken, joost mag weten wanneer we concreet gaan zoeken! Als je er één gevonden hebt, duurt het misschien nog wel heel lang voor je erin kan. Bahhhhhhhhh.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52064817
Je weet nooit Phluph, het kan zomaar inene snel gaan hoor.
Een vriendin van mij vond per toeval het perfecte huis en was binnen 2 maanden verhuist!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:56:04 #116
112545 Muck
pi_52066085
Dank je!
ik huur daar inderdaad een gedeelte van pluph
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:48:05 #117
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52067429
Ongeduldige tiepjes hier zeg

Mooi plekje hoor Muck. Het zier er heerlijk rustig uit daar.

Ik heb eergisteren mijn voorlopig koopcontract getekend en gisteren heb ik een gigantische stapel papierwerk bij de bank ingeleverd. Als alles gaat zoals het moet gaan begin ik in september met klussen en ben ik voor 1 oktober helemaal over. En nog steeds heb ik geen doos ingepakt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52068865
zooo Muck ,w at een mooi huis zeg !! en mooie buurt ook maar wara slaap je eigenlijk ?

M@x , je hebt nog 4 weken om in te pakken
pi_52069794
aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh

morgen ga ik over en er staat nog zooooooooooooooooooooooveeel oningepakt

hoop dat alles goed komt..
Ja doei.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:15:12 #120
3142 m@x
pi_52069927
Kom op, niet posten maar pakken
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:16:49 #121
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_52069986
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh

Heb je wel verhuisdozen? Of beschermingsmateriaal? Of oude kranten? Weet je zeker dat alles gaat passen? Denk je er om dat je niet teveel boeken in een doos moet stoppen? Al berekend hoevaak je heen en weer moet rijden?

*paniekzaait*
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:55:14 #122
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52076191
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:38 schreef snoopy het volgende:
Je weet nooit Phluph, het kan zomaar inene snel gaan hoor.
Een vriendin van mij vond per toeval het perfecte huis en was binnen 2 maanden verhuist!
Zoiets gun ik mezelf nou ook.
Oh leuk, je gebruikt mijn lievelingswoord "inene" weer.
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef m@x het volgende:
Ongeduldige tiepjes hier zeg
Trut
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh

Hehe, tuurlijk komt het goed. Stress hoort erbij.
Verhuisstress rules!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:21:07 #123
3142 m@x
pi_52076907
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef phluphy het volgende:

Trut
VERtrut jah!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:25:50 #124
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_52077027
Heh, ik dacht al, is er geen update meer, van niemand? Hier niet in ieder geval, behalve dat ze het riool hebben doorgetrokken dus dat scheelt ons geld (als we het uberhaupt kopen).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_52085010
Er is hier eigenlijk ook weinig nieuws. Als het goed is komt er morgen met de post een nieuwe werkgeversverklaring voor manlief. De oude wilden ze niet veranderen omdat ze dan bang waren dat de bank het dan niet zou accepteren en dan zou dinsdag de financiering rond moeten zijn volgens het contract. Daarna is het afwachten tot we de sleutel krijgen (vandaag op de kop af 6 weken) de kinderen gaan in elk geval dat weekend bij oma logeren dus dan kunnen we hard aan de gang met slopen en breken. (En op en neer rijden naar de bouwmarkt en de Ikea waarschijnlijk... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')