Alleen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:58 schreef Elseetje het volgende:
Als ze knap waren om mee te beginnen soms wel ja
Mannen gaan op Sean Connery lijken. Vrouwen ook.quote:
Nee, mijn vriend heeft geen onzekerheden over z'n uiterlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zei je dat vannacht ook tegen je vriend.
Omdat jij altijd zegt dat 'ie zijn ogen dicht moet houden voor de spiegel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend heeft geen onzekerheden over z'n uiterlijk
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zegt dat 'ie zijn ogen dicht moet houden voor de spiegel.
Nee, hoorquote:
Nee, nog steeds niet. Waarom denk je dat toch steedsquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik alweer hier?
Zal ik je even uit de droom helpen ook een hoop vouwen zijn geen fotomodelquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:20 schreef Elseetje het volgende:
Is niet erg hoor, niet iedereen wordt mooi geborenVooral mannen niet
Je hoeft mij niet uit de droom te helpen hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zal ik je even uit de droom helpen ook een hoop vouwen zijn geen fotomodel![]()
Ik zou het best willen weten waarom ik hier ben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Waarom denk je dat toch steeds
Je bent er een beetje laat mee, maar ik denk dat je dat het beste aan je ouders kan vragenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou het best willen weten waarom ik hier ben.
Hier in SC?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je bent er een beetje laat mee, maar ik denk dat je dat het beste aan je ouders kan vragen
Fotomodellen zijn nu juist vaak níet mooi geborenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit de droom te helpen hoorFotomodellen zijn dun bezaaid, gelukkig
Dat kwam je op een vermelding te staanquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit de droom te helpen hoorFotomodellen zijn dun bezaaid, gelukkig
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat kwam je op een vermelding te staan.
Vandaar ook gelukkigquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Fotomodellen zijn nu juist vaak níet mooi geboren. En ik vind er weinig aan
.
Waanzinnig origineel zijn ze zelden. Ik vond deze wel grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh ja... BoeiendNiet waanzinnig origineel
Ik tollereer de jouwequote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nog niet eens een melding van mij erin
Napalm = koningquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:52 schreef sigme het volgende:
Napalm had eens een echt originele. Een stuk glas dat ergens sneakum lag, of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |