Yep, wat een lul.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
Wat een klootzak die vino.
En ook slecht voor m'n tourmanager dit.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef Elseetje het volgende:
Aaah moest zich schamen
Wie is hij dan wel?
Schrijfstijl, interesses en kennis zijn volgens mij anders.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:26 schreef Autodidact het volgende:
Weten we dat zeker, PJO?
Juist vandaar. De interesses in r3 en voorbij zijn te groot.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Schrijfstijl, interesses en kennis zijn volgens mij anders.
Er zijn meerdere mensen die daar aan voldoen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Juist vandaar. De interesses op r3 en voorbij zijn te groot.
Ryan vergeleek me met Célinequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Juist vandaar. De interesses in r3 en voorbij zijn te groot.
die zijn op een hand te tellen lijkt mequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn meerdere mensen die daar aan voldoen.
Je bedoelt de burgemeesterinnogwat die een vrouw van 48 wil zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ryan vergeleek me met Céline. Voor VF was ik helaas net te laat
.
Ahum, de schrijver.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Celine?
Dat klopt, maar er zijn meer mogelijkheden.quote:
Jij moet niet denken, daar ben je niet voor gemaakt.quote:Ik denk dat Aaah gelijk heeft.
Als je zuur gezeur over foute vetes van 2 jaar oud leuk vindt kan ik me dat voorstellen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ryan vergeleek me met Céline. Voor VF was ik helaas net te laat
.
PJ zal het nummer van het neuzeltopic aan z'n aars oxideren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef Napalm het volgende:
pjo kan niet tellen?
We hebben Ryan wel bijna het gesticht in gekletst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef du_ke het volgende:
Als je zuur gezeur over foute vetes van 2 jaar oud leuk vindt kan ik me dat voorstellen.
Had je niet even wat beter je best kunnen doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben Ryan wel bijna het gesticht in gekletst.
Kan jij je gedigitaliseerde rancune niet in Drenthe houden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef gelly het volgende:
Kan dat geouwehoer over die vete en "dat andere forum" niet ook daar plaatsvinden ? Wat een geneuzel. Grow up.
Jij was er inderdaad ook een van de sneuste hoogtepunten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben Ryan wel bijna het gesticht in gekletst.
We hebben allemaal zo onze eigenaardighedenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je bedoelt de burgemeesterinnogwat die een vrouw van 48 wil zijn.
Een liefhebber.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef du_ke het volgende:
Jij was er inderdaad ook een van de hoogtepunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |