ik zou ookquote:
ook wel genaamd "snipperschaap"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:40 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
En wat is een broodje doner?
Die kerel heeft geen misbruik te maken van z'n functie. Wíj geven ze bepaalde rechten zodat zij voor ons kunnen werken, niet zodat ze aan hun broodje kebab kunnen halen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vraag: Hoezo asociaal![]()
Antwoord: Hij laat zn gezag zien (lekker duidelijk) en gaat weer in de rij staan.
Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe die agent precies zn gezag liet zien....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:20 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Die kerel heeft geen misbruik te maken van z'n functie. Wíj geven ze bepaalde rechten zodat zij voor ons kunnen werken, niet zodat ze aan hun broodje kebab kunnen halen.Donermannetje
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh, en iemand die een baan heeft waarbij hij in feite zn leven op het spel zet om onze straten veilig te houden, mag van mij altijd standaard voor in de rij gaan staan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is dat voor bullshit? Als die kerel eerder in de rij stond en door een grapje wordt weggeroepen ga je hem zijn verdiende plaats weigeren?Wat een debiel ben je dan zeg. Alleen omdat het een agent was zeker.
Nogal treurig imho.
Jup. Ik had een klacht. Zie OP.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef Biogarde het volgende:
Gaat dit nog ergens over?
Natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef Biogarde het volgende:
ben je een vrouw?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:37 schreef Biogarde het volgende:
Oh ja!! Haha!! Ik was even vergeten dat alle politie kut is en dat ze alleen maar nutteloze bonnen uitschrijven. Dat is echt het enige wat ze doen. Echt waar.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]![]()
![]()
Dezelfde "held" die mij om 3 uur 's nachts een boete geeft omdat ik door rood fiets terwijl er 0,0 verkeer is op een kruispunt in een buitenwijk. Of omdat ik op zondagochtend over het loopgedeelte in de binnenstad fiets terwijl er 1 zwerver verder loopt. Val toch dood en ga boeven vangen ofzo![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Oh ja!! Haha!! Ik was even vergeten dat alle politie kut is en dat ze alleen maar nutteloze bonnen uitschrijven. Dat is echt het enige wat ze doen. Echt waar.
Mensen die bij de politie gaan doen dat NOOIT met goede intenties. Het zijn ALLEMAAL mensen die graag eens in hun leven willen weten wat macht is en gaan deze vervolgens misbruiken. En zo gauw ze andere mensen moeten helpen, doen ze dat niet maar rennen ze hard weg.
Ik lees de 2e post en ik denk "hee, daar ben ik het helemaal mee eens !"quote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef Woffel het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft heus niet zo te overdrijven..En toen je begon over agenten die hun leven op het spel zetten verloor je al aardig je geloofwaardigheid
Owja, kijk ook eens in De STOMSTE BOETE die je ooit gekregen hebt!?!
Oke nu het topic nog doorlezen, kom je er vast op terugquote:Op maandag 30 juli 2007 13:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik lees de 2e post en ik denk "hee, daar ben ik het helemaal mee eens !"
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen, is dat een samenleving niet kan functioneren zonder een politie-apparaat. De politie is de uitvoerende macht. Zij handhaaft de wet.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:34 schreef Woffel het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft heus niet zo te overdrijven..En toen je begon over agenten die hun leven op het spel zetten verloor je al aardig je geloofwaardigheid
Owja, kijk ook eens in De STOMSTE BOETE die je ooit gekregen hebt!?!
Nee niet echt, ik lees een hoop verhalen van mensen die te dom zijn om te snappen dat als ze de wet overtreden ze een boete kunnen krijgen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:00 schreef Woffel het volgende:
[..]
Oke nu het topic nog doorlezen, kom je er vast op terug![]()
Zijn er ook zinvolle boetes dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh ja!! Haha!! Ik was even vergeten dat alle politie kut is en dat ze alleen maar nutteloze bonnen uitschrijven. Dat is echt het enige wat ze doen. Echt waar.
Zelden zoeen treffend verhaal gelezenquote:Mensen die bij de politie gaan doen dat NOOIT met goede intenties. Het zijn ALLEMAAL mensen die graag eens in hun leven willen weten wat macht is en gaan deze vervolgens misbruiken. En zo gauw ze andere mensen moeten helpen, doen ze dat niet maar rennen ze hard weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |