En justitie maakt nooit fouten?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Boetes zijn in mijn ogen nooit stom, omdat je ze krijgt omdat je iets fout doet.
ja joh? das wel erg triest!quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
50 euro voor stoppen voor rood licht, maar mijn voorbanden stonden ongeveer 3 cm over de stopstreep
Ja, zoiets had ik in Delft ook. Weg is sprekend een provinciale weg dus ik dacht 80 te mogen. Ik reed nog geen 80, want ik was net opgetrokken, maar toch nog beboet voor het 8 km te hard rijden (na correctie).quote:Op maandag 23 juli 2007 10:51 schreef JDude het volgende:
Ik heb er pas één gehad, voor te hard rijden... 71 waar ik 50 mocht.
Het leek nét een 70 km/u weg, maar er stond inderdaad wel een bordje 50 ergens.
Ik heb een boete gehad van ¤180 voor het te hard remmen bij een klaarover.. Nog steeds dezelfde mening?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Boetes zijn in mijn ogen nooit stom, omdat je ze krijgt omdat je iets fout doet.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:07 schreef vosss het volgende:
Ik ben een keer op 1 april staande gehouden door 2 agenten.
Die beweerde dat ik te hard gereden zou hebben en dat was niet het geval.
Ze bleven volhouden dat ik te hard had gereden en dat ik een boete ging krijgen.
Toen ik ze vroeg waar dit in godsnaam op sloeg (omdat ik me keurig aan de snelheid hield toen) zeiden ze dat het een 1 april grapje was en dat ik door kon rijden.
Daarna kreeg ik een bekeuring voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
En dat was dus géén 1 april grapje!!!
en hoe heb je die gekregen?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:09 schreef SYCO het volgende:
mijn weekend begon heel leuk met een boete van 165 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |