Het is nog maar de vraag hoeveel keus ze hebben. Er is tegenwoordig een nieuwe regel dat als je 2 dopinggevallen hebt in een periode van 12 maanden, die ploeg 8 dagen geschorst worden. Voor de Tour hadden we Kessler, nu Vino...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef FredWielergek het volgende:
waarom gaat astana opstappen, dat deed de csc niet toen basso uitgesloten werd vorig jaar
Naja, staken heeft geen zin, vind ik ook zonde. Morgen wordt als t goed is een mooie rit. Plus dat krijg je hetzelfde als bij de Duitse tv, de media moet niet bepalen wat wij wel of niet mogen zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Wielrennen heeft nu definitief zijn geloofwaardigheid verloren, er is geen redden meer aan. Ik zou de NOS adviseren om de uitzendingen te staken en andere sporten de aandacht te geven waar wel eerlijk wordt gestreden.
Dan wel met het geluid uit zodat je Herbert's gezwets over kastelen niet hoeft te horenquote:
zetten ze die dames die nu enkel bij de prijsuitreiking staan op de fiets en filmen die gewoonquote:
Zeilen, honkbal, cricket...ik kan van alles bedenken.quote:
Waarom is wielrennen nu ongeloofwaardiger dan vorig jaar na Landis? Of na de dood van Simpson?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Wielrennen heeft nu definitief zijn geloofwaardigheid verloren, er is geen redden meer aan. Ik zou de NOS adviseren om de uitzendingen te staken en andere sporten de aandacht te geven waar wel eerlijk wordt gestreden.
Niet overdrijven. De goede mensen hoefen niet altijd de duppe te worden van de bad guys. Dat is pas onrechtvaardig. Het is goed dat de controles zo goed zijn zodat dit soort debielen gepakt kunnen worden........!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ze moeten gewoon eens met échte straffen komen. Cel kan natuurlijk niet zomaar, maar wie weet via de EU.
Maar gewoon eens komen met boetes van miljoenen euros. Dan neem je niet zo snel het riisico.
Wel weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:43 schreef FredWielergek het volgende:
Volgens de Franse krant L'Equipe heeft
de Kazak Aleksandr Vinokoerov (Astana)
positief getest na de tijdrit van za-
terdag. Vinokoerov zou net voor die rit
een bloedtransfusie hebben gekregen.
Het bloedstaal van Vinokoerov na de
tijdrit bevatte twee verschillende
soorten rode bloedcellen. Dit wijst
erop dat de Kazak niet lang daarvoor
bloed ingespoten heeft gekregen. Vino-
koerov had die tijdrit ook gewonnen.
Het laboratorium van Châtenay-Malabry
gaat nu het eerste staal van Vinokoerov
vergelijken met het bloedstaal dat werd
afgenomen na zijn tweede etappezege,
in de bergrit van maandag.
Idd.. Ik ben echt even met stomheid geslagen hierdoor. Áls het waar is, slaat het echt helemaal nergens op en mogen ze van mij Vino aan de hoogste bo... voor de rest van z'n leven uitsluiten!quote:
Astana heeft nog het geluk de Kazachstaanse hoofdstad te zijn. Die naam veel in het nieuws, positief, dan wel negatief, zorgt toch vooral voor veel naamsbekendheid. Ik denk niet dat 'toeristen' hierdoor niet meer naar Kazachstan zouden gaanquote:En ik zou als merk ook meteen uit de Tour wegwillen overigens...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel weerdat dit via de media naar buiten moet komen. Waarom moet er altijd gelekt worden?
![]()
Denk meer dat mensen vinden dat ze genept zijn, op bijna weer dezelfde wijze als met Landis. (eerst als een oude vrouw op een opoefiets naar boven en de volgende dag keihard knallen)quote:
niemand ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:16 schreef UtrechtSlim het volgende:
Wielrennen blijft heus wel bestaan, te beginnen met morgen.
Omdat niemand het zegt, zeg ik het maar alvast: De Tour wacht op.... Precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |