Ja!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Winnaar wordt toch standaard gecontroleerd?
Stond in dat nieuwsbericht van De Pers... is echter nu opeens weer aangepastquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat beweerde het NOS Journaal ook.
Dus daarom vraag ik me af hoe Zwansen er bij komt dat Astana dit op een persconferentie bevestigd heeft.
Het werd nog gevraagd, hij gooide het op z'n "fantastische herstellingsvermogen"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goh, wat een verrassing dit. Ik had al zo'n gevoel toen ie 'ineens' de etappe won na de dag ervoor door het ijs te zijn gezakt. Beetje opvallend.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen drol van, maar goed.
De NOS opende er ook mee.
mmm, hoe hypocriet kan je zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
Op de Belse teletekst staat een stukje van David Millar:
''Dit maakt me zo triest. Ik heb de indruk dat de renners het nooti zullen begrijpen.'' Millar zelf werd twee jaar geschorst voor dopinggebruik!
Die kerel mag voor de rest van zijn leven geen mening meer hebben?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
''Dit maakt me zo triest. Ik heb de indruk dat de renners het nooti zullen begrijpen.'' Millar zelf werd twee jaar geschorst voor dopinggebruik!
Ik had dat in die link gelezen op Pers.nl die eerder in dit topic voorbij kwam. Alleen schijnt die nu al te zijn veranderd. Staat nu Bron Equipe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat beweerde het NOS Journaal ook.
Dus daarom vraag ik me af hoe Zwansen er bij komt dat Astana dit op een persconferentie bevestigd heeft.
Ja, die Millar is ineens ook een engeltje. Ook al zo af te geven op Rasmussen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
Millar is nadat hij alles bekend heeft, 1 van de grootste tegenstanders van doping.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef De_Ananas het volgende:
nogmaals, de positieve controle was van de rit daarvóór, na de tijdrit van zaterdag en voor zijn inzakking op zondag en opzienbarende overwinning/heropstanding op maandagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goh, wat een verrassing dit. Ik had al zo'n gevoel toen ie 'ineens' de etappe won na de dag ervoor door het ijs te zijn gezakt. Beetje opvallend.
die kerel rijdt in ieder geval clean want rijdt geen deuk meer in een pak boter, althans niet meer zoals voorheenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die kerel mag voor de rest van zijn leven geen mening meer hebben?
Hij moet z'n bakkes houden meneer doping lulquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die kerel mag voor de rest van zijn leven geen mening meer hebben?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef xienix84 het volgende:
Het is toch bevestigd door Astana? Wel uit dit bericht iig...
Astana dus uit de tour gestapt, http://www.wielrensite.nl/nieuws/4572
Geloofwaardigheid weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef FredWielergek het volgende:
waarom gaat astana opstappen, dat deed de csc niet toen basso uitgesloten werd vorig jaar
Dat is (meestal) een formaliteit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wacht de b-staal nog maar even af.
OK, wat jij wil, je weet duidelijk niet waarover je het hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij moet z'n bakkes houden meneer doping lul
Herbert met zn kastelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef Lovecoma het volgende:
Huilerdehuil, zo blijft er niemand meer over in de tour, zitten we straks alleen nog maar naar mooie landschappen te kijken![]()
nee maar die werd voorafgaand aan de tour uit de tour gehouden en niet toen de tour al bezig wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef FredWielergek het volgende:
waarom gaat astana opstappen, dat deed de csc niet toen basso uitgesloten werd vorig jaar
Ik zou blijven kijken dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef Lovecoma het volgende:
zitten we straks alleen nog maar naar mooie landschappen te kijken![]()
Andere renners ook gelijk extra verdachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid weg.
En ik zou als merk ook meteen uit de Tour wegwillen overigens...
er bestaat nog zoiets als vrije meningsuitingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
Hij moet z'n bakkes houden meneer doping lul
boohoo!!!!!!!! OMG!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Herbert met zn kastelen
6 uur per dag
Ik denk dat ze bang zijn dat er een inval volgt in hun apotheek op wielen. Je kunt het proberen als solidariteit te verkopen, maar ik trap er niet in..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef FredWielergek het volgende:
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, wat jij wil, je weet duidelijk niet waarover je het hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, wat jij wil, je weet duidelijk niet waarover je het hebt.
Zoals dammen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Wielrennen heeft nu definitief zijn geloofwaardigheid verloren, er is geen redden meer aan. Ik zou de NOS adviseren om de uitzendingen te staken en andere sporten de aandacht te geven waar wel eerlijk wordt gestreden.
Zoals?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou de NOS adviseren om de uitzendingen te staken en andere sporten de aandacht te geven waar wel eerlijk wordt gestreden.
De Tour is bijna afgelopen en de druk op de resterende Astana renners gaat enorm worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef FredWielergek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |