quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 17:59 schreef FredWielergek het volgende:ik heb zaterdag wel 3 keer gedacht: dit is doping, toen ik zag kloden vino en kasjetksin
en ja hoor dat klopt dus
ik denk dat 199 keer bij de start van de Tour, bij iedere renner die vertrekt ... ieder jaar weer en ieder jaar blijkt weer dat ik gelijk heb in een aantal en bij de overigen hebben ze gewoon niet goed genoeg getest, of die hebben zich op een slimmere manier laten preparereren.
Dat de wielrensport kapot gemaakt wordt klopt, de vraag is wie je dr verantwoordelijk voor houdt, renners die onder druk van te moeten presteren doping gebruiken, die hen door artsen en teambegeleiders aangereikt wordt..
of de media die zo nodig helden om te bejubelen zoekt, en gelijk met het vingertej klaar staat als die mensen die ze gisteren nog als held beschreven toch maar een gewoon mens blijkt te zijn...
Of de officials, die zelf hun brood verdienen met een door- en door corrupte sport, maar hierin vooral een spelletje 'machts-politiek' spelen en de doping-beschuldigingen ook domweg uitnutten om 'oorlogje' te spelen tegen bepaalde teams en/of renners.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25