Het ís een Landisje ...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja.. Vino is een geweldige verliezer. hij gaat er de dag erna gewoon dubbel zo hard weer tegenaan. (al lijkt ditt wel een beetje een Landisje, maar goed ...)
quote:Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
Lijkt me niet want er wordt gesproken over bloeddoping.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:01 schreef Wilskracht het volgende:
Is het mogelijk dat hij te veel medicijnen heeft gekregen voor zijn knie blessure
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:05 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Lijkt me niet want er wordt gesproken over bloeddoping.
De hele ploeg is opgestapt dus het zal heus niet alleen speculatie van L'Equipe zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef Wilskracht het volgende:
Ik kan gewoon moeilijk geloven dat Vino doping heeft gebruikt
[..]
Dan is er meer aan de hand ook, anders stap je als ploeg niet zomaar op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De hele ploeg is opgestapt dus het zal heus niet alleen speculatie van L'Equipe zijn.
Miljoenen boete is prima, maar dan moet het controlesysteem wel waterdicht zijn. Want dat blijkt dus ook niet zo te zijn. Bij Landis zijn er waarschijnlijk ook monsters verwisseld. Hoge straffen zijn prima, maar dan moet er ook wel echt met zeer grote zekerheid bewezen worden dat iemand doping gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ze moeten gewoon eens met échte straffen komen. Cel kan natuurlijk niet zomaar, maar wie weet via de EU.
Maar gewoon eens komen met boetes van miljoenen euros. Dan neem je niet zo snel het riisico.
]quote:
Toen jij het schreef hoopte ik ook dat mijn vermoeden niet waar zou zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
]
maar dat was niet de bedoeling :S
Ach, daar zetten ze wel een hoop advocaten op, dat gaat nooit lukken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat 'm iig genoeg geld kosten.... jaarsalaris inleveren etc.
ZDF ook:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef Toad het volgende:
NOS heeft kennelijk de bevestiging dat Astana uit de tour stapt.
quote:Winokurow mit Fremdblut gedopt
Team Astana steigt aus der Tour de France aus
Radprofi Alexander Winokurow ist bei einer Dopingprobe während der laufenden Tour de France am 21. Juli Doping durch eine Fremdbluttransfusion nachgewiesen worden. Dies bestätigte Astana-Sprecherin Corinne Druey. Als Konsequenz hat sich Astana mit sofortiger Wirkung von der Tour zurückgezogen. Damit ist auch für Andreas Klöden die Tour de France beendet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |