ik denk aan: te veel gas, te weinig koppeling en als de auto dan langzaam begint te rollen met 4000rpm en een 99% slippende koppeling in een keer pats boem dat linker pedaal los en nog wat gas bijgevenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso doet de TS iets structureel fouts, aangezien het de 2e auto is waarbij het gebeurt.
mwah het is nog wel kort maar ik heb al meer dan 3000 km gereden en der zijn genoeg beginnende rijders die dat nog niet in een jaar halen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:04 schreef Youp het volgende:
[..]
in een ander topic las ik dat je wel al 2 maanden je rijbewijs hebt.... nu heb je dus niet meer net je rijbewijs?
ik val ook nog onder de noemer beginnende rijder... ik heb inmiddels toch wel ruim 100.000km geredenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mwah het is nog wel kort maar ik heb al meer dan 3000 km gereden en der zijn genoeg beginnende rijders die dat nog niet in een jaar halen.
Ik ook wel jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:09 schreef Youp het volgende:
[..]
ik val ook nog onder de noemer beginnende rijder... ik heb inmiddels toch wel ruim 100.000km gereden
Dat MS-DOS commando was REN.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
C:/> Rename B_BOY B_GIRL
rename werkte ook, JD.quote:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAAAAAquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:03 schreef punchdrunk het volgende:
als je het doet terwijl ik net relaxed over straat loop en me vervolgens helemaal de vliegende vinkenteriing schrik is het bijzonder schadelijk voor je voortanden in ieder geval.
neh rename werkte ook al heel lang. 3.30 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
rename werkte ook, JD.
Of was dat pas in de latere versies?
Als je nou zou zeggen dat die slash een backslash moet zijn had je een punt.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:03 schreef punchdrunk het volgende:
als je het doet terwijl ik net relaxed over straat loop en me vervolgens helemaal de vliegende vinkenteriing schrik is het bijzonder schadelijk voor je voortanden in ieder geval.
de handrem er op laten staan (bij een voorwielaandrijver dan he, voor de slimmerikken onder ons) is pas vetquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:38 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Als je trouwens echt stoer op wilt trekken, zet je hem als het groen is eerst een meter in z'n achteruit, en dan meteen in z'n 1 en vol gas erop. Da's pas mooi.
Heb weleens toen ik net een paar dagen m'n rijbewijs had, 30 km gereden met handrem eropquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:59 schreef Youp het volgende:
[..]
de handrem er op laten staan (bij een voorwielaandrijver dan he, voor de slimmerikken onder ons) is pas vet
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:03 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Heb weleens toen ik net een paar dagen m'n rijbewijs had, 30 km gereden met handrem erop
En dan jezelf afvragen waarom de auto zovaak afslaat
Classicquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:03 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Heb weleens toen ik net een paar dagen m'n rijbewijs had, 30 km gereden met handrem erop
En dan jezelf afvragen waarom de auto zovaak afslaat
Ben jij de zoon van Bassie? Grapjas. 3000 km en jezelf dan al beter voelen dan andere bestuurders...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mwah het is nog wel kort maar ik heb al meer dan 3000 km gereden en der zijn genoeg beginnende rijders die dat nog niet in een jaar halen.
of juist met zoveel mogelijk rookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef GateWayX het volgende:
De truuck is juist om snel weg te rijden zonder piepende banden. Hoe meer wheelspin hoe langzamer je weg bent.
Ahaa... dus daarom laat de launch control een bepaald percentage wheelspin toe... zodat je langzamer bent...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:26 schreef GateWayX het volgende:
De truuck is juist om snel weg te rijden zonder piepende banden. Hoe meer wheelspin hoe langzamer je weg bent.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:20 schreef B_BOY het volgende:
als je wegrijd met piepende banden ruik je je koppeling gruwelijk. nu is mijn vraag hoe schadelijk is dat??
neej ik rijd geen golf gti, maar gewoon een corrolla van me pa
Stoer hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:43 schreef B_BOY het volgende:
Is dat niet om de stress op de aandrijfas te verminderen om het wokkel-effect tegen te gaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ahaa... dus daarom laat de launch control een bepaald percentage wheelspin toe... zodat je langzamer bent...
Logisch
Er is een verschil tussen piepende banden en een rookgordijn trekkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:48 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Ahaa... dus daarom laat de launch control een bepaald percentage wheelspin toe... zodat je langzamer bent...
Logisch
nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Is dat niet om de stress op de aandrijfas te verminderen om het wokkel-effect tegen te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |