maar je kan wel op fok. Dat noem ik niet ziek.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:42 schreef Nanook24 het volgende:
Ach, ik kan wat hebben. Net toen ze begonnen met de tegeltjes eraf breken ook. Na 10 minuten stond een van die jongens beneden. Ehm, mevrouw heeft u een handdoek? Dus ikTerwijl ik naar boven liep werd ik al gewaarschuwd, het is wel nat boven hoor mevrouw! Lag er op de overloop allemaal water! Of het nou uit de oude toiletpot kwam of ergens anders vandaan geen idee maar het is in elk geval weer opgeruimd.
![]()
En nu...nu zijn ze alweer naar huis!!!
Straks eerst even een broodje eten met dochterlief en dan kan manlief even de sporen in de woonkamer wegdwijlen. (Ik ben zelf ziek thuis dus ik mag delegeren.)
Als je ziek bent kun je nog altijd wel met een laptop overweg hoor. En geloof mij, als je slaapkamer naast de badkamer ligt heb je weinig zin om ziek in bed te liggen als ze tegels aan het breken zijn hoor! Dus dan maar languit op de bank en rustig een beetje interpretten.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:21 schreef TheFrankey het volgende:
maar je kan wel op fok. Dat noem ik niet ziek.
Ik snap best wat je bedoelt hoor! Het valt mij ook al op dat de ruimte na plaatsing veel groter is dan je van te voren denkt als je alleen het gat in het dak ziet...quote:Op donderdag 17 april 2008 07:11 schreef phluphy het volgende:
Ik kan niet zo goed uitleggen wat ik bedoel, hopelijk snappen jullie het desalniettemin toch.![]()
Nee, de rest is ook allemaal koop maar over het algemeen wonen er hier in de straat allemaal oudere stellen met kinderen die al de deur uit zijn. Er is verderop 1 huis met een (oerlelijke) trespa dakkapel aan de voorkant maar verder is er inderdaad niemand.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Adelante het volgende:
grappig dat jullie de enige in het blok zijn die voor een dakkapel hebben gekozen, is de rest huur ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |