Ah weet je, soms heb ik wel eens het gevoel van "ah verdorie, wanneer is het nu onze beurt?" maar dat gaat snel over want je gunt dat lange wachten maar aan een beperkt aantal mensenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat nog kunt. Ik vrees dat ik in jouw geval lichtelijk jaloers zou zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:07 schreef Nanook24 het volgende:
(De dame die ons hielp vond Webforce overigens wel een klein beetje gestoord (zo zei ze het niet hoor!!!) zij gaf zelf aan bij thuiskomst geen keukenplanner meer te kunnen zien.)
Ach ja, het is beter dat hij zijn "fout" herstelt, dan herhaalt.quote:Op zondag 23 september 2007 21:48 schreef Nanook24 het volgende:
Dat bed was een cadeautje van haar opa (mijn vader). Ik heb zelf jarenlang gezeurd om een hemelbed maar kreeg het nooit en voor haar kocht hij er verdorie wel één!!!![]()
Succes maar weer!quote:De nieuwe foto's volgens morgen als ik weer wat verder ben met de kamer van onze jongste. Daar zit nu één muur in de roze verf en er moet nog een muur. En dan wil ik er nog een horizontale band fel roze overheen. Ik moet alleen nog even zien wanneer er tijd voor is.
Het is nogsteeds rommelig maar in elk geval is het weer toonbaar en stofvrij. Maar aan dat rommelige gaat een einde komen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef appelsap het volgende:
En hoe staat het nu met de woonkamer, is die nu wel naar je zin?
Ik ben er ook erg blij mee, en Nikita zelf gelukkig ook. Het leuke is dat zowel de meneer van de Gamma als de mevrouw van de Leen Bakker waar ik de gordijnen bestelde er blind vanuit gingen dat het om een jongenskamer ging. Ik kan er toch niks aan doen dat mijn oudste dochter nu eenmaal geen meisjes meisje is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |