Een uitermate goed voorbeeld van een prime post!quote:
Effe een Macro postje dan maar...quote:
Ik kan om een of andere duistere reden maar 1x een post corrigeren. Als ik nu weer op edit druk, dan krijg ik de originele tekst te zienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een Macro postje dan maar...![]()
Je Macro Posten is niet in bold zoals de rest van de post soort titels...![]()
Wil je zelf een lightbox bouwen of zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even een raar hersenspinseltje van mij he?Nu vind ik fotograferen wel leuk enzo he?
en koken ook he?
Dus ik dacht laat ik binnenkort die 2 dingen even combineren, maar als je dan op internet kijkt zie je allemaal van die lelijke minder prettig/smakelijk te aanschouwen foto's van gerechten.
Dus ik wil wel zorgen dat mijn foto's er niet zo pauperesque eruit zien..
Verder was ik nog niet van plan om een table-top oid te gebruiken, omdat dit puur voor mijn experimentele fase is
![]()
Maar zou ik ver kunnen komen met wat binnenvallend zonlicht door een venster, wat witte platen van een kartonnen doos, licht van een spotje (die ik los in de hand kan houden) en een 50mm f/1.8 lens?
Ja sort of met wat ducttape en witte kartonnen platen?quote:
Kartonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja sort of met wat ducttape en witte kartonnen platen?
Kan dat?
Nah, ik bedoelde eigenlijk meer dat witte karton voor het weerkaatsen van licht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:24 schreef freud het volgende:
[..]
Karton. Beter kan je die witte plastic zakjes nemen van de markt, huo je nog licht over, en dan nog... Erg lastig hoor!
Er zit wel iets van een "Image Stabilizer" bij geloof ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef LekkerApart het volgende:
Crisis.. Krijg je ook een assistent bij geleverd die het voorste deel van je lens vast gaat houden? Zo lang zijn mijn armen volgens mij niet..
Wheheheh leuke mockup dit!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Spot de body![]()
Sigma APO 400-1000 mm F1.4 lens met extension
[afbeelding]
Inderdaad leuke fotosoepquote:
Onthoud die lens, vergeet de restquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Even een raar hersenspinseltje van mij he?Nu vind ik fotograferen wel leuk enzo he?
en koken ook he?
Dus ik dacht laat ik binnenkort die 2 dingen even combineren, maar als je dan op internet kijkt zie je allemaal van die lelijke minder prettig/smakelijk te aanschouwen foto's van gerechten.
Dus ik wil wel zorgen dat mijn foto's er niet zo pauperesque eruit zien..
Verder was ik nog niet van plan om een table-top oid te gebruiken, omdat dit puur voor mijn experimentele fase is
![]()
Maar zou ik ver kunnen komen met wat binnenvallend zonlicht door een venster, wat witte platen van een kartonnen doos, licht van een spotje (die ik los in de hand kan houden) en een 50mm f/1.8 lens?
Het was wel m'n bedoeling om gewoon binnenvallend daglicht te gebruiken. Maar blijkbaar zat ik er helemaal naast met m'n knutsel idee..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Onthoud die lens, vergeet de rest
Wat je kunt doen is een frame knutselen van bijv pvc-pijpen en daar een laken overheen. Op dat laken kun je flink wat licht richten en dan heb je een lichttent.
Let op dat je geen kleuren licht gaat mengen (daglicht+gloeilamp bijv).
Als je perse iets met daglicht wilt, gebruik dan een (losse) flitser of spiegels. Die reflecteren veel meer licht (bijna 100%) dan witte platen. Dat laatste geldt natuurlijk ook zonder lichttent.
Een handig artikel over food photography, met onderaan nog meer linkjes.
Zoveel geld heb ik niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:17 schreef freud het volgende:
Met 5 flitsers met softboxen kom je ook een eind.
OMG, zo'n nichterige kok die elke dag naar zichzelf in de spiegel kijkt en alleen maar "stylish" tegen zichzelf roept..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef didotcicero het volgende:
Plus dat er een speciaal vak bestaat dat foodstylist heet. Zeg maar de Leco van de hambugers.
Meer de crossover tussen een fotograaf en een kok die het voedsel zo behandelt dat het op de plaatjes lekker fris en crispy oogt. Te eten is het voedsel dan evenwel niet (meer). Vreemd genoeg is voedsel zelfs op de meest smakelijke manier gemaakt vrijwel niet 'smakelijk' in beeld te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
OMG, zo'n nichterige kok die elke dag naar zichzelf in de spiegel kijkt en alleen maar "stylish" tegen zichzelf roept..![]()
"Oh, Mr. Hamburger you look so wonderful today, how about a slice of tomato for some more color, it's like summer outside, You know"
En je had het zo druk op het werkquote:
Gewoon gaan sporten jij! Morgen komt het er ook al niet van!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:01 schreef An24 het volgende:
Goed, dilemma van de avond, wel/ niet sporten![]()
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon gaan sporten jij! Morgen komt het er ook al niet van!![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegtIk ben ook geweest
En mijn conditie was best nog te doen eigenlijk na zolang niet geweest te zijn
Whehe, WOG OP zeg maar. En ga gewoon sporten, ben ook geweest. OK, heb maar 7km gelopen ipv de 10 die ik in gedachten had, maar ik was het echt zat, en P was het motiveren ook zat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
En je had het zo druk op het werk![]()
hij is wel weer lichtelijk geniaal te noemen!
Motiveren? Hij had je gewoon een schop onder je luie hol moeten verkopen toen je bij zeven kilometer al die band af kwam. Motiveren is voor huisvrouwen. Jij moet gewoon presteren!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef freud het volgende:
[..]
Whehe, WOG OP zeg maar. En ga gewoon sporten, ben ook geweest. OK, heb maar 7km gelopen ipv de 10 die ik in gedachten had, maar ik was het echt zat, en P was het motiveren ook zat.
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Is de gezondheidsmanie toegslagen in FOT??
Ik ga vanavond ook weer naar de sportschool. Wel met Hartslagmeter uit voorzorg dat ik geen Cardiac Arest krijg
* PdeHoog gaat deze even onthoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Motiveren? Hij had je gewoon een schop onder je luie hol moeten verkopen toen je bij zeven kilometer al die band af kwam. Motiveren is voor huisvrouwen. Jij moet gewoon presteren!![]()
Die eerste is wel eetbaar, die tweede breek je je tanden op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch vind ik het wel knap dat mensen..
zoiets:
[afbeelding]
in dit kunnen veranderen:
[afbeelding]
Ik heb net patat gegeten, als ik zou gaan sporten had ik net zo goed niets kunnen etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
En je had het zo druk op het werk![]()
hij is wel weer lichtelijk geniaal te noemen!
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:
Dan pak ik je iPod afquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog gaat deze even onthouden
Lijkt me best leuk
bron: Bright.nlquote:Ontwerp je persoonlijke fotobehang
Aan het verhuizen of in voor een restyle in huis? Het is er het weer voor! Zoek je mooiste foto en behang je eigen hal met de entree van het Centraal Station, de kamer waar je drumstel staat met een uitzinnig publiek en de keuken met een macro-opname van spaghetti.
Bij BetterWallpaper kost een behangetje van 3 bij 2 meter ruim 250 euro. Dit papier is dan gegarandeerd licht- en watervast, wat je van een print van de copyshop niet kan zeggen.
En jij denkt daar in de buurt te kunnen komenquote:
Oh...ff vragen of iemand dat voor me op kan nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
TVTIP
Binnenkort zend de NPO Avro's panorama uit met als onderwerp Hollands zicht.
Over bekende Nederlandse fotografen
Wow, dat is spotgoedkoopquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Yoni het volgende:
Ik ontdekte dat hier een sportschool in de buurt zit die maar 15 euro per maand kost voor onbeperkt fiitness. Ik kwam _bijna_ in de verleiding....
Ja, en als je er groepslessen bij wilt kunnen doen is 't 19,95 per maand. Maar ik ken mezelf, ik ga drie keer en dan niet meer...quote:
Hangt ervan af wat je wilt natuurlijk. "Ingredients isolated on white" doen het prima op stocksites, en dan is een lichttent heel fijn werken. Wil je meer de 'echte' foodshots neerzetten, dan heb je niets aan een lichttent, maar moet je juist vrij subtiel belichten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef Ouwesok het volgende:
Lichttentjes koop je voor een paar tientjes op marktbay of eplaats. Werken redelijk simpel, één of meer stevige flitsers er van buiten in laten pompen en de hel wordt diffuus (te diffuus voor food overigens, daar mag het licht vaak best wel een richting hebben)
Ah, de alom bekende automatische omzetting van lidmaatschap naar donateurschap!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, en als je er groepslessen bij wilt kunnen doen is 't 19,95 per maand. Maar ik ken mezelf, ik ga drie keer en dan niet meer...
Bij mij hangt het af van mijn fitness schema, vaak binnen, soms buiten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef ..zapper het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal lekker buiten gingen trimmen, maar tis dus gewoon op zo'n lopende band?
Kzou der ff bij vermelden voor welk merk camera het is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef freud het volgende:
Als er iemand nog een flitser zoekt, ik heb nog een Sunpak 40X in de aanbieding...
[afbeelding]
Ikke wel gewoon buiten ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef ..zapper het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal lekker buiten gingen trimmen, maar tis dus gewoon op zo'n lopende band?
Die tegenover de Mac? Lekker strategisch geplaatst ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Yoni het volgende:
Ik ontdekte dat hier een sportschool in de buurt zit die maar 15 euro per maand kost voor onbeperkt fiitness. Ik kwam _bijna_ in de verleiding....
Check!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kzou der ff bij vermelden voor welk merk camera het is.
kostda?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef freud het volgende:
Als er iemand nog een flitser zoekt, ik heb nog een Sunpak 40X voor Canon in de aanbieding...
[afbeelding]
Leg maar bij het postkantoor neer in H'sum, haal is ze daar wel opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wilde je net een lading kado's komen brengen, maar kon je huis niet vinden
.
Ik wil er 100 euro voor hebben, inclusief stofen omnibounce.quote:
Ja die jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Die tegenover de Mac? Lekker strategisch geplaatst ook
Ik neem het even mee naar achterenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:22 schreef freud het volgende:
[..]
Ik wil er 100 euro voor hebben, inclusief stofen omnibounce.
Lijkt me harstikke tof zo'n poster op je kamer, maar 250 euroquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef didotcicero het volgende:
Zag dit net verschijnen in mijn RSS-reader, leek me wel relevant:
[..]
bron: Bright.nl
[FOT-meet?] Artisquote:
Okidoki! Ding werkt prima, maar ik wilde toch liever een iets snellere Canon unitquote:
Ik heb je kadootjes bij je buren afgegeven, althans gezegd dat ze het aan de buren moeten geven met de vermelding dat als ze niet voor hun buren zijn bestemd, dat ze moeten vermelden dat die het weer aan hun buren moeten geven. De kadootjes komen dus vanzelf bij je terechtquote:
Thanksquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[FOT-meet?] Artis
En vast nog keertjes blijdorp tussendoor door iig ondergetekende.
En je bent vrij zelf wat op te zetten
Feli en welkom en zo hequote:Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef KhaZ het volgende:
Mogeh : )
't is de bedoeling dat ik wat vaker ga rondhangen op FOT, heb een 400D gekocht![]()
Doe eens niet zo overdreven vrolijk, jahquote:
Wat PdeHoog meldtquote:
Tja, ik weet ook niet waardoor het komt. Ondanks de ruziënde katten vannacht en ondanks het vooruitzicht op mijn examen vanavond, voel ik mij best relaxed...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe eens niet zo overdreven vrolijk, jah![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet waardoor het komt. Ondanks de ruziënde katten vannacht en ondanks het vooruitzicht op mijn examen vanavond, voel ik mij best relaxed...
Ah, dat examen van de net niet kroonprins?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet waardoor het komt. Ondanks de ruziënde katten vannacht en ondanks het vooruitzicht op mijn examen vanavond, voel ik mij best relaxed...
Yup, Johan Friso, prins nummer 2!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, dat examen van de net niet kroonprins?
Kijk! Das leuk speelgoed!quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef KhaZ het volgende:
Mogeh : )
't is de bedoeling dat ik wat vaker ga rondhangen op FOT, heb een 400D gekocht![]()
Ik kan ondertussen geen oefenexamen meer zien, maar op basis van de daarbij behaalde resultaten gaat het wel goedkomen. Ik merk wel dat ik nog nooit in een echte Prince2 projectomgeving heb gewerkt. Voor mij is het echt stampwerk en feitjes leren.quote:
* Ynske geeft PdeH een aaiquote:
MSN service doet al een dag of 2 raar... Ik heb ook maar alternatiefje draaien...quote:
ICQ FTW!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:25 schreef freud het volgende:
[..]
MSN service doet al een dag of 2 raar... Ik heb ook maar alternatiefje draaien...
Yupquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:03 schreef Ynske het volgende:
Voor mij is dat ook goed te doen.
Je noemt t restaurant midden in het park, is dat die waar we de vorige keer gelunched hebben?
hoop dat ik t kan vinden
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:55 schreef Yoni het volgende:
17.15 in het restaurant doen dan ofzo?
Dat is normaalquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:13 schreef ralpje het volgende:
*zucht* waarom is half den haag opgebroken?
* ralpje spontaan de weg kwijt was, nu.
Sterker nog, het valt nu nog wel mee...quote:
verwende doosquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef ralpje het volgende:
Maar doe dat dan niet op die ene route naar die klant die ik uit m'n hoofd weet. Nu moest ik weer helemaal m'n navigatie systeem aanzetten.
Ik heb vakantie en ben hier gewoon aan het opruimenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ben er ws. wel ook al veel eerder, maar een tijd afspreken leek me wel handig. Kweenie hoe laat freudje, Xila en An er zijn![]()
Mee terug is geen probleem als je met het OV komtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben hier gewoon aan het opruimen
dus ik kan gaan wanneer ik wil.
Moet nog even vervoer regelen maar ik kan dus in elk geval gewoon bijtijds daar zijn
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef Yoni het volgende:
't Kantoor in Moerdijk gaat verhuizenWS naar Dordt!
An komt niet...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef Yoni het volgende:
Ik ben er ws. wel ook al veel eerder, maar een tijd afspreken leek me wel handig. Kweenie hoe laat freudje, Xila en An er zijn![]()
quote:
HM!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]-Marjo- mams
![]()
@Dutch50, zo'n lens heb ik ook al in m'n bezit
Er komen nog wel meer gelegenheden daarvoor...quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:27 schreef Dutch50 het volgende:
Ja lekker, ben ik een keer in Blijdorp heb ik geen abo en mis ik een mini-meet.
had ik de L-lens van PdeH kunnen proberen
Aaiquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:29 schreef HMaster-II het volgende:
ik heb ook geen abo voor bilijdorp.. ook een beetje ver voor mij.
aaagguuuttt zieligquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:29 schreef HMaster-II het volgende:
ik heb ook geen abo voor bilijdorp.. ook een beetje ver voor mij.
Ik werk in Rotterdam Alexander dus het zou slechts 5 minuten rijden moeten zijn voor mij ...... NOTquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
aaagguuuttt zielig
Nou troost je HM, vanmorgen er 1 uur en 45 minuten over gedaan om er te komen.
Parkeerplaats vol en zo. Op de terugweg in 30 minuten thuis
Al woon ik dichtbij Rand Den Haag naast Rijswijk tegen de A4 aan. alles blijkt relatief
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
aaagguuuttt zielig
Nou troost je HM, vanmorgen er 1 uur en 45 minuten over gedaan om er te komen.
Parkeerplaats vol en zo. Op de terugweg in 30 minuten thuis
Al woon ik dichtbij Rand Den Haag naast Rijswijk tegen de A4 aan. alles blijkt relatief
quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:55 schreef Dutch50 het volgende:
Wie weet nog de fotoHost die te gebruiken is om foto's op dit forum te krijgen.
Trouwens @HM ... was jij vandaag niet per ongeluk (express) in Blijdorp met die L-lens ???
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:23 schreef prupke het volgende:
vandaag een tripje dierentuin gedaan
[afbeelding]
babyottertje tussen pa en ma
gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Thuis, en examen gehaald... Nu tot rust komen...![]()
Dank je!quote:
Als jij me helpt herinneren, krijg jij die bak koffie!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:50 schreef HMaster-II het volgende:
Joah feli.....![]()
bij eerst volgende meet een kop koffie op jouw kosten![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij me helpt herinneren, krijg jij die bak koffie!![]()
Feliquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:39 schreef AirwiN het volgende:
alles is mislukt volgens mijquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
En is dat Blijdorp grut alweer terug? We willen foto's zien natuurlijk..
nope .. er heeft er een een examen gehaaldquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is er nou weer iemand jarig?
onscherp, rukke belichtingquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
nope .. er heeft er een een examen gehaald
@ynske : wat is er mislukt dan ? onscherp of wat?
Dan hoop ik dat je jezelf snel beter gaat voelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
onscherp, rukke belichting
ach t geeft mijn gevoel weer
Gefeli man, je hebt het verdiendquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Stoer! Wat voor iets?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef prupke het volgende:
ik ook trots is op mijn ventje
een presentatie die hij gemaakt heeft word komende 4 maanden door de hele wereld gepresenteerd
(is een presentatie van 30 minuten)
presentatie voor het wereld natuurfonds.. met foto's van Dhr van Passelquote:
Nicequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef An24 het volgende:
Beetje trots is:
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=188709&magazines=188712&news=606584
ff scrollen, zwart wit portretje van Joanne Shaw Taylor!
Thanks...quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceIk mag de komende drie avonden weer
![]()
http://3voor12drechtsteden.e160a.nl/quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:54 schreef freud het volgende:
Ik zie maar een plaatje of 5Waar staat de rest?
Zitten hele mooie tussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 07:58 schreef An24 het volgende:
[..]
http://3voor12drechtsteden.e160a.nl/
gewoon ff door alle plaatjes heen scrollen, kom je alles wat van mij geselecteerd is tegen![]()
En nu ga ik werken!
Zitten mooie plaatjes tussenquote:
Top! Jai maken loike plaatjequote:Op donderdag 26 juli 2007 07:58 schreef An24 het volgende:
[..]
http://3voor12drechtsteden.e160a.nl/
gewoon ff door alle plaatjes heen scrollen, kom je alles wat van mij geselecteerd is tegen![]()
En nu ga ik werken!
Mja, is meer een apparaat met bijbehorende software: Colorvision Spyder.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:04 schreef KhaZ het volgende:
Hey Freud, welk programma'tje gebruikte je voor 't calibreren van de monitor op de photoshop meet? Ik had erover gelezen in het topic, maar kwam wat later dus heb 't gemist denk ik =]
Vandaag een dag dat ik gelukkig maar beperkt achter het scherm zit!quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
Wat een rust hier..
En wanneer ga je dat besluit omzetten in een actie?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef freud het volgende:
BLAAT
Ik heb besloten dat ik een 24-105 wil.
Ja bahquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef HMaster-II het volgende:
Wat een rust hier..
Vrijdag of zo, even kijken wanneer ik het kreng kan halen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wanneer ga je dat besluit omzetten in een actie?
Nope, ik heb een zigma 105mmquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb besloten dat ik een Tamron 90mm macro wil... Iemand bekend daarmee?
Huh, die had je toch al? Of ben ik in de war dat je die wens al heel lang had?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef freud het volgende:
BLAAT
Ik heb besloten dat ik een 24-105 wil.
Neuh, ik wilde hem al een tijdje, maar zat in dubio of ik hem los ging kopen, of in een kit met de 5D.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Huh, die had je toch al? Of ben ik in de war dat je die wens al heel lang had?
Was je weg danquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Helleuww, ben ik weer
En en An heeft mooie plaatjes geschoten, vooral de Zwart-witte
Oh ja, die bestaan ook nog. Ik ga ze eens vergelijken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:58 schreef freud het volgende:
[..]
Vrijdag of zo, even kijken wanneer ik het kreng kan halen.
[..]
Nope, ik heb een zigma 105mm
Ja, jij was er niet dus toen was ik maar weer even weggegaan..quote:
En vergeet canon Nikon zelf even niet te bekijken..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, die bestaan ook nog. Ik ga ze eens vergelijken.
Gaat-niet werken bij haarquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En vergeet canon zelf even niet te bekijken..
Oke, wat voorbarig misschien maar jeweet wel.. Nikon..bedoel ik dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat-niet werken bij haarZe heeft een Nikon
Kwalitatief etc zijn ze redelijk gelijk, alleen kan je net ff tikkie meer afstand houden met de sigma, en ik kon toen de sigma echt HEUL goedkoop vinden ergensquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja, die bestaan ook nog. Ik ga ze eens vergelijken.
Ja, ik ga kappen zodra er reclame tussen de berichten komen te staan..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Zucht die reclame onderaan is vervelend...
Die laatste paar uurtjes tot aan je vakantie duren lang zeg.
Ik ben er wel, en ook weer nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, jij was er niet dus toen was ik maar weer even weggegaan..
Ik ben echt een luie donder, m'n Canon 50mm lens kan allang opgehaald worden, maar ik ben nog steeds niet langs de winkel geweest..
Vanwege mijn budget richt ik me alleen op Tamron en Sigmaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En vergeet canon Nikon zelf even niet te bekijken..
Je moet vast iets nuttigs halen. Kan me niet voorstellen dat een vrouw het niet leuk vind om te gaan shoppen voor kleren oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben er wel, en ook weer nietmoet zo toch maar even de stad in
bleg
Ik weet niet wat jij in het dagelijks leven met lenzen doet, maar ik richt me er op en richt er mee en ga er niet op lopen rochelen..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanwege mijn budget rocht ik me alleen op Tamron en Sigma [afbeelding]
Hmz, en iets meer milimeters is ook wel tof. Ik wil eigenlijk de Tamron 180 maar weer dat budget he?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:00 schreef freud het volgende:
[..]
Kwalitatief etc zijn ze redelijk gelijk, alleen kan je net ff tikkie meer afstand houden met de sigma, en ik kon toen de sigma echt HEUL goedkoop vinden ergens.
Ik had toch al ge-edit johquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in het dagelijks leven met lenzen doet, maar ik richt me er op en richt er mee en ga er niet op lopen rochelen..
Braafquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had toch al ge-edit joh [afbeelding]
Ik moet shoppen voor kleding ja voor een shoot. En ja ik ben een vrouw die niet echt van shoppen houdt. Al is het wel leuk als ik iets leuks vind.... maar al dat gedoe, winkel in en uit, passenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je moet vast iets nuttigs halen. Kan me niet voorstellen dat een vrouw het niet leuk vind om te gaan shoppen voor kleren oid.
Ik ben diep geschokt!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet shoppen voor kleding ja voor een shoot. En ja ik ben een vrouw die niet echt van shoppen houdt. Al is het wel leuk als ik iets leuks vind.... maar al dat gedoe, winkel in en uit, passenen in je eentje is het helemaal
en dit weer
![]()
Het scheelt zo'n 8 euro.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:29 schreef KhaZ het volgende:
Altijd voor de dure variant gaan, kun je later beter doorverkopen!
Tussen welke 2 vergelijk je nu?quote:
Whehe, heb je ook een statief erbij dan? Ik heb al moeite met 105mm stil houden... Met 180mm is het helemaal parkinson met een microscoop, en je effectieve vergroting is volgens mij hetzelfdequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmz, en iets meer milimeters is ook wel tof. Ik wil eigenlijk de Tamron 180 maar weer dat budget he?
Nee ik ben een slechte vrouw wat dat aangaatquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben diep geschokt!!!Niet van winkelen houden
En hoezo dit weer? Het is toch niet stikheet? Dat je al bezwetend in een pashokje in die kleren moet frummelen
![]()
Daarom ga ik nooit met heel warm weer kleding halen...
Gewoon doen hoor. Ik haal al die meuk uit hongkong. Nog nooit gezeur gehad, en meestal na anderhalve week of zo al op de mat. Verwacht trouwens niet kwalitatief hoogstaand spul hoor. Een goeie pola is niet voor niets zo duur. Welke maar zoek je? Ik heb nog een 62mm over geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben echt serieus aan het overwegen om m'n UV/Polarisatie/kleur/etc-Filter via eBay uit China maar te kopen. Die prijzen die ze hier in NL voor vragen is echt belachelijk.. 70 euro voor een pol filter terwijl je ze op eBay voor 20 euro kan vinden, zelfde type..
Klein qua formaat, dus zou niet zo snel door de douane onderschept hoeven worden hoop ik zodra er een "gift" sticker opgeplakt wordt.
Ik heb een Nikon cameraquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:32 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Tussen welke 2 vergelijk je nu?
Neem gewoon een Canon![]()
Ik heb wel een statief ja, maar die wou ik eigenlijk niet gaan gebruiken voor macroquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef freud het volgende:
[..]
Whehe, heb je ook een statief erbij dan? Ik heb al moeite met 105mm stil houden... Met 180mm is het helemaal parkinson met een microscoop, en je effectieve vergroting is volgens mij hetzelfde.
Het is niet warm niet koud en droog.. Je laat je door een beetje bewolking toch niet aan de kant slaan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ik ben een slechte vrouw wat dat aangaatEn een beetje zon zou wel mogen, hier word ik depri van
Inderdaad, stukje plastic, ¤50+ euro al snel, belachelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben echt serieus aan het overwegen om m'n UV/Polarisatie/kleur/etc-Filter via eBay uit China maar te kopen. Die prijzen die ze hier in NL voor vragen is echt belachelijk.. 70 euro voor een pol filter terwijl je ze op eBay voor 20 euro kan vinden, zelfde type..
Klein qua formaat, dus zou niet zo snel door de douane onderschept hoeven worden hoop ik zodra er een "gift" sticker opgeplakt wordt.
Ik zag gewoon Hoya's en B+W's bij een aanbieder.. Dat is toch gewoon oke kwaliteit?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:36 schreef freud het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor. Ik haal al die meuk uit hongkong. Nog nooit gezeur gehad, en meestal na anderhalve week of zo al op de mat. Verwacht trouwens niet kwalitatief hoogstaand spul hoor. Een goeie pola is niet voor niets zo duur. Welke maar zoek je? Ik heb nog een 62mm over geloof ik.
Zonder statief en of iets van "image stabilizer" op 100mm Macro schieten is echt klote hoor, je mag je arm dan wel in gips rollen als je daar scherpe foto's van wil maken..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een Nikon camera
En ik neem geen Nikkor want dat kan ik niet betalen, dus ik had het nu over de sigma en de tamron
[..]
Ik heb wel een statief ja, maar die wou ik eigenlijk niet gaan gebruiken voor macro
Inclusief verzenden? Echte Canon? Ik heb een neppert uit HongKong voor 75 euro incl verzenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef KhaZ het volgende:
Inderdaad, stukje plastic, ¤50+ euro al snel, belachelijk![]()
Heb nu geboden via eBay op wat Battery Grips voor de 350D/400D, zo'n BG-E3. Nieuwprijs in NL: boven de ¤80, als dit lukt heb ik er 1 voor +/- ¤50![]()
Zeker weten! Gewoon proberen joh. Maaruh, ik heb er ook nog eentje he...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag gewoon Hoya's en B+W's bij een aanbieder.. Dat is toch gewoon oke kwaliteit?
Oh... Image stabilizer heb ik geloof ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zonder statief en of iets van "image stabilizer" op 100mm Macro schieten is echt klote hoor, je mag je arm dan wel in gips rollen als je daar scherpe foto's van wil maken..![]()
jawelquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is niet warm niet koud en droog.. Je laat je door een beetje bewolking toch niet aan de kant slaan?
Geeft niet, IS werkt niet bij macroquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh... Image stabilizer heb ik geloof ik niet
Hmmm
"Image stabilizer" (ben effe de naam voor Nikon kwijt) gooit wel zeker weer minimaal 100 euro bovenop een lens, maar goed als je ergens in het buitenland zit een berg te beklimmen is het niet altijd handig om een volle uitrusting op je rug te hebben..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh... Image stabilizer heb ik geloof ik niet
Hmmm
Neequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zag gewoon Hoya's en B+W's bij een aanbieder.. Dat is toch gewoon oke kwaliteit?
En ik zoek een aantal 58mm filters.
Het is maar net hoe je 't ziet: als je een paar maanden een beetje spaart, kun je een dure lens kopen. Dan heb je dus een betere lens waar je meer plezier/profijt van hebt dan een goedkopere. Na een tijd als je 'm zat ben of een andere lens wilt, verkoop je 'm, maar voor een hoger bedrag dan de goedkopere lens die je eerst wilde kopen. Dan heb je je geld dus weer terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een Nikon camera
En ik neem geen Nikkor want dat kan ik niet betalen, dus ik had het nu over de sigma en de tamron
Ok, nou dan nog even twijfelen tussen sigma en tamron en vanavond bestellenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef freud het volgende:
[..]
Geeft niet, IS werkt niet bij macro. Maar ik zou maximaal 100mm nemen
Wat niet? Betekend dat dan dat die optie nutteloos is op m'n lens? en ik maar gewoon macro schieten..quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:44 schreef freud het volgende:
[..]
Geeft niet, IS werkt niet bij macro. Maar ik zou maximaal 100mm nemen
Is een Inkoopactie geen optiequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nee
Hoe het met B+W zit weet ik niet, maar Hoya heeft drie verschillende typen:
Normaal, HMC Super, Super PRO1. En tegenwoordig hebben ze ook nog een Digital versie van de PRO1 geloof ik.
Die normale moet je links laten liggen, ligt aan de coatings. PRO1 is het beste, HMC Super is ook oké. Zelf gebruik ik Super HMC voor UV filters, en heb ik een 72mm Pro1 Circ. Polarisatie filter.
Hier kun je filters goedkoop bestellen. Zelf ben ik op zoek naar een betaalbaar ND Grijsfilter (4x).
Dat is ook weer zo, maar hij is 2x zo duur!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je 't ziet: als je een paar maanden een beetje spaart, kun je een dure lens kopen. Dan heb je dus een betere lens waar je meer plezier/profijt van hebt dan een goedkopere. Na een tijd als je 'm zat ben of een andere lens wilt, verkoop je 'm, maar voor een hoger bedrag dan de goedkopere lens die je eerst wilde kopen. Dan heb je je geld dus weer terug![]()
Yep een echte, incl. verzenden. Ben nu de hoogste bieder (heb op 2 verschillende geboden, #1 is 2 weken gebruikt, en #2 is nieuw in doos, op beide ongeveer ¤30 geboden. Met verzendkosten etc zit je onder de ¤50. Ik stel gewoon een maximum bod in van laten we zeggen ¤40, komen er nog wel verzendkosten bij, zit je max op ¤50-60. Als iemand er overheen bied, jammer, maar dan haak ik afquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:42 schreef freud het volgende:
[..]
Inclusief verzenden? Echte Canon? Ik heb een neppert uit HongKong voor 75 euro incl verzenden.
Ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar hij is 2x zo duur!
Ik ben meer van het: als hij over een tijdje niet meer voldoet kan ik hem altijd verkopen en aan de Nikkor gaan. Ik ben maar een arme student, jeweets
Mogen de weergoden goedgezind zijnquote:
Nou, ik zag toevallig net op de site dat ze ook ND filters verkopenquote:
Dan hoop ik dat niemand hoger biedquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:55 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij nietDie nepperts hebben vaak alleen ruimte voor 2 accu's, en that's it. Daarom zijn die nepperts ook zo goedkoop.
Das een vrij normale prijs volgens mij... Die link die ik je stuurde: US$51.90 (¤38) voor een Hoya PRO1 Pola filterquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://cgi.ebay.nl/C029-H(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Hoya 58mm UV(0) Super HMC Pro ¤18,-
Ow, wacht die site van Kremers was in $$$$ das goedkoper natuurlijk..
Maaruh, Paypal dus? Moet ik nog even registreren dan..quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das een vrij normale prijs volgens mij... Die link die ik je stuurde: US$51.90 (¤38) voor een Hoya PRO1 Pola filter
Ik sta op het punt twee ND filters te bestellen
En hij ziet er shabby uit ja, maar hij werkt zekerVeel tweakers halen hun filters daar ook vandaan.
Hehequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maaruh, Paypal dus? Moet ik nog even registreren dan..
Ow menik zit nu met $150,- aan filters als ik het zo zie
Ja klopt ik heb er nu 5 filters besteld, voor hetzelfde geld kan ik er in NL maar 2 bestellen...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
HeheDas het nadeel van zo'n goedkope site, dan koop je meteen een hele zooi aan filters
Ik zit nu op $111
Het scheelt wel behoorlijk veel met NL: Een B+W 106 grijsfilter kost hier ¤85, bij die site kost ie ¤45
Huh? Dedicated macro lens met IS?! Welke?! Ik heb het niet over een lens met daarop het tekstje macro he... Die gaan tot 1:2...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat niet? Betekend dat dan dat die optie nutteloos is op m'n lens? en ik maar gewoon macro schieten..
Ja, tuurlijk, anders is het geen grip, maar een contragewichtquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef KhaZ het volgende:
Trouwens freud, zitten op die neppert ook de extra functies die de orignele heeft? Dat je vertikaal kunt fotograferen etc, die extra knoppen? Dan is het best interessant
Weet je ook nog hoe dat monitor-kalibratie programma heette, wat op de photoshop meet van een aantal maanden terug de bedoeling was om te gebruiken?
Hmm, handig kan ik nog een aantal dagen langer wachten...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:12 schreef KhaZ het volgende:
Vergeet na registratie je bankrekening niet te verifiëren, anders willen ze geen zaken met je doen!
Ik ben ook geen verified buyer... Is alleen bij grotere aankopen. Om verified te worden moet je een x bedrag per jaar betalen aan PP. Bij de veiling staat vermeld of ze alleen aan verified PP accounts verkopen of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, handig kan ik nog een aantal dagen langer wachten...
Om de bankrekening door Paypal te verifiëren en nog 4-6 dagen wachten totdat er geld op m'n Paypal account staat.
Nikon heeft er zoeentje uitgebrachtquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:27 schreef freud het volgende:
[..]
Huh? Dedicated macro lens met IS?! Welke?! Ik heb het niet over een lens met daarop het tekstje macro he... Die gaan tot 1:2...
[..]
je vergeet F en Yquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:57 schreef kwiebuske het volgende:
wat hebben de bezoekers van gisteraaf achtergelaten ???
P ?
X ?
Y ? ( en ja, ik zal wel mensen vergeten, alvast mijn excuses )
nou nou
vertel![]()
Tot zover alleen nog maar gebakken lucht..quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:57 schreef kwiebuske het volgende:
P ?
X ?
Y ? ( en ja, ik zal wel mensen vergeten, alvast mijn excuses )
nou nou
vertel![]()
Kost ook wel meteen een bom duiten zegquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nikon heeft er zoeentje uitgebrachtCanon nog niet.
Damn...betraptquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:57 schreef kwiebuske het volgende:
P ?
X ?
Yo ?
F ?
Yn ? ( en ja, ik zal wel mensen vergeten, alvast mijn excuses )
nou nou
vertel![]()
'FF geen zin'? Je lijkt verdorie freud wel die na zeven kilometer op de loopband al afhaakt..quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn...betrapt![]()
Maareh...mijn resultaten waren minimaal en ik heb ff geen zin om ze te bewerken
Oei idd zeg.....misschien was het wel een groepsfikkie..luitjes?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:57 schreef kwiebuske het volgende:
P ?
X ?
Yo ?
F ?
Yn ? ( en ja, ik zal wel mensen vergeten, alvast mijn excuses )
nou nou
vertel![]()
Euh.. Crown? Ikkenietkennen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:39 schreef ..zapper het volgende:
@freud als je hem nog niet hebt gekocht, bel dan even met Crown wat ie bij hem moet kosten, ik kan hem dan eventueel morgen voor je oppikken en zaterdag bij je droppen.
Wanneer loop je meequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'FF geen zin'? Je lijkt verdorie freud wel die na zeven kilometer op de loopband al afhaakt..![]()
Ja 2007 is een gezond jaar voor Fottersquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:15 schreef prupke het volgende:
wat zijn jullie toch actief , met lopen rennen enz ...
* prupke dan niet bij de fotters hoortquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja 2007 is een gezond jaar voor Fotters
Dat dacht ik ook, maar ben er toch maar aan begonnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:39 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke] dan niet bij de fotters hoort[/me]
[me=prupke en gezond dat vloekt heel erg
petje af hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ben er toch maar aan begonnen.![]()
ik ga mezelf naar de 85 kilo terug brengen...en mijn conditie weer op orde brengen.. Morgen voor de 2e keer deze week naar fitnessquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef prupke het volgende:
[..]
petje af hoor
ik doe het je niet na en ik was het ook niet van plan
Voetbalsupporters spelen toch ook niet mee met hun favoriete elftal. Die blèren ook alleen maar vanaf de zijlijn...quote:
mij hoor je niet lachenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik ga mezelf naar de 85 kilo terug brengen...en mijn conditie weer op orde brengen.. Morgen voor de 2e keer deze week naar fitnessEn eigenlijk vind het nog leuk ook..
Ik weet dat er nu een paar me gaan uitlachen..![]()
Behalve als je spieren gaat kweken, dan kom je qua gewicht aan , maar krijg je wel een mooi lijf voor terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:13 schreef HMaster-II het volgende:
Toen ik 19 was woog ik 95 kilo en daarna opgelopen tot de 99 en één maal de 100 aangetikt. en nu weer terug naar beneden.![]()
waarschijnlijk = langer dan 20 dagenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb net een mailtje van Canon gekregen dat m'n aanvraag wordt verwerkt en dat ik waarschijnlijk binnen 20 dagen m'n Cashback terug heb..
Cheapass garage verkoop inclusief garantie zegmaarquote:
Dat denk ik wel ja, maar ik ben iig blij dat ze m'n brief ontvangen heb en dat ik 2 ID-codes heb voor m'n aanvraag. Ik was al bang dat ze het zouden vergeten/vergissen omdat ik beide barcodes in 1 envelop gedaan had, maar dat is blijkbaar toch goed gekomen. Wel netjes 2 losse mailtjes teruggekregen zodat ik 2x geld kan vangen. 20 dagen zal wel een maand worden.. Ik geloof dat iemand anders hier ook nog op z'n geld zat te wachten, maar so far so good en fingers crossedquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
waarschijnlijk = langer dan 20 dagen?
zolang je je geld maar terug krijgt idd.. ook al duurd het soms wat langer..quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, maar ik ben iig blij dat ze m'n brief ontvangen heb en dat ik 2 ID-codes heb voor m'n aanvraag. Ik was al bang dat ze het zouden vergeten/vergissen omdat ik beide barcodes in 1 envelop gedaan had, maar dat is blijkbaar toch goed gekomen. Wel netjes 2 losse mailtjes teruggekregen zodat ik 2x geld kan vangen. 20 dagen zal wel een maand worden.. Ik geloof dat iemand anders hier ook nog op z'n geld zat te wachten, maar so far so good en fingers crossed![]()
nuttigquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jongens en meisjes al jullie mislukte Blijdorp foto's kunnen jullie voortaan hier kwijt![]()
DeletedImages
Ik ga gewoon op hetzelfde tempo verder waar ik sinds 1982 in zitquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja 2007 is een gezond jaar voor Fotters
Ja, vandaag voornamelijk aan een rapport werken. Niet echt mijn favoriete bezigheid...quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, vandaag voornamelijk aan een rapport werken. Niet echt mijn favoriete bezigheid...![]()
Had hetzelfde probleem freud =]quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:59 schreef freud het volgende:
Zo. GoogleAds uit Fok gesloopt. Nu nog zorgen dat de layout van Fok weer terugkomt
Ik had ook een subscription, en die molde de layout. Subscription uitgezet, en klaar. De regel hieronder toegevoegd:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:05 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
[..]
Had hetzelfde probleem freud =]
Bij adblockplus heb ik toegevoegd in de uitzonderingen lijst: @@|http://forum.fok.nl/ Werkt goed, ad's zijn nu wit, en alles ziet er weer netjes uit.
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |