Het valt inderdaad wat tegen na die prachtige stukjes proza van freud. Sommige dingen moet je gewoon niet willen overtreffen...quote:
Idd "Never change a winning concept."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt inderdaad wat tegen na die prachtige stukjes proza van freud. Sommige dingen moet je gewoon niet willen overtreffen...
* Ynske rijd eerst even richting PdH voordat ze richting Nijmegen gaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zwaait vrolijk terug
Vanmorgen lekker brownies gebakkenDus nu een hoop gelukkige vrouwelijke collega's hier op kantoor
Something like a Honeypotquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight zwaait ook maar een keertje
Wat is dat toch met brownies en vrouwen![]()
* Ynske rijd maandag ook nog maar een keer op en neerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Something like a Honeypot![]()
Ik mag maandag braaf trakteren op kantoorEn morgen en zondag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske rijd maandag ook nog maar een keer op en neer
The horror the pain... Staan daar geen 10 stokslagen op?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
Zet m'n collega de radio-volume weer harder... LUV op de radionoooooooooooooo
Het magische woord: chocoladequote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef CocaColaLight het volgende:
* CocaColaLight zwaait ook maar een keertje
Wat is dat toch met brownies en vrouwen![]()
Dus ik krijg ook gebak morgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Something like a Honeypot![]()
Ik mag maandag braaf trakteren op kantoorEn morgen en zondag
![]()
![]()
dat of lieve mannenquote:
In dit geval gok ik dat het de chocolade is hoorquote:
Dat magische woord heb ik vandaag ook al gebruikt op kantoor.quote:
Hier is al lang zwaar bewolkt en blauwe vlekken zie ik eerder door mijn studioset als buiten in de luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Takkeweer? hier nog niet, tis hier licht bewolkt met zo her en der nog blauwe vlekken.
Hoezo gespannen, slechter zullen ze het niet maken. Waarschijnlijk heb je er alleen maar profijt van.
Ik begrijp dat de noodzaak dat jij de volgende SC weer opent nu volkomen duidelijk is?quote:
Zo hee, je maakt er wel een statement vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:58 schreef freud het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |