fritsquote:
oehquote:Ik heb weer stokbrood vanavond![]()
netjes toch...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dude, je hebt sinds vannacht slechts 6 posts erbij ofzo
Ja jonge, goed bezig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef eer-ik het volgende:
Born on the bayou, BORN ON THE BAAAAAYOUUUUU!!!
[..]
netjes toch...
Doelende op de TT.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef Kuukske het volgende:
Jááá hier ben ik dan.
Dat doe ik wel vaker.quote:
Quotes, smileys, gaat het wel goed met kuuks?quote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Quotes, smileys, gaat het wel goed met kuuks? [afbeelding]
het dak opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben begonnen met Half-life2. Kan iemand me vertellen hoe ik uit het begin kom? Stationsgebouw/pleintje ervoor?
Ik heb het gevonden, dank.quote:
Was het het dak? Het is denk ik 2 jaar geleden voor me, maar sommige dingen herinner ik me nog, vooral dat opgejaagde gedoe in het begin: je weet bij god niet waar je heen moetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, dank.
eenschquote:
Yep, over het dak, ze schieten van alle kanten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het het dak? Het is denk ik 2 jaar geleden voor me, maar sommige dingen herinner ik me nog, vooral dat opgejaagde gedoe in het begin: je weet bij god niet waar je heen moet
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, over het dak, ze schieten van alle kanten. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |