Vader van een collega. Vorige week voelde hij zich niet echt lekker. Gisterenavond was ie doodquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:10 schreef leonieke het volgende:
Snel dood, marc?
Zou me niets verbazen eigenlijk, daar is het wel de tijd voor toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Sneeuw?
Het kan idd snel verkeren...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vader van een collega. Vorige week voelde hij zich niet echt lekker. Gisterenavond was ie dood
Fransenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen eigenlijk, daar is het wel de tijd voor toch?
Of het is een islamitische aanslag
Misschien zitten de Fransen er wel achter
Heb je gisteren McQuiad (of hoe heet hij?) nog gehoord?quote:
Ja, hypocriet verhaal vond ik het...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je gisteren McQuiad (of hoe heet hij?) nog gehoord?
De teringquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vader van een collega. Vorige week voelde hij zich niet echt lekker. Gisterenavond was ie dood
Da's niet zo best.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die met de bliksem inslag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:32 schreef zenna het volgende:
[..]
Da's niet zo best.
Maar neem die man op Texel tijdje geleden. Die had ook niet bedacht dat het zo snel zou gaan denk ik![]()
dat blijkt de buurman te zijn van een vriendin van mequote:
Nee-hee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:![]()
Gister kreeg er eentje tijdens de live-uitzending van de Avond-etappe van Mart Smeets een hartaanval, live voor de cams...![]()
Het kan snel gaan
En daar zet je je zonnebril voor opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat blijkt de buurman te zijn van een vriendin van me
hij is de gene die het overleefd heeft, zijn broer was op slag dood
Zag er goed uit ja. Maar als je gaat moet je goed gaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:![]()
Gister kreeg er eentje tijdens de live-uitzending van de Avond-etappe van Mart Smeets een hartaanval, live voor de cams...![]()
Het kan snel gaan
Ik ben al 2 keer net niet gegaan. Ambulances die er optijd zijn enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik wou voorlopig nog niet gaan. Kweet niet hoe het met jullie zit.
Wel even de doc. gebeld. Hij vermoed een hersenschudding gezien mijn klachten. Mocht ik donderdag nog steeds hetzelfde voelen moet ik even langskomen.
Hersenschudding?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Wel even de doc. gebeld. Hij vermoed een hersenschudding gezien mijn klachten. Mocht ik donderdag nog steeds hetzelfde voelen moet ik even langskomen.
Anders om, hoofd tegen vloer. Vloer heeft duidelijk gewonnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hersenschudding?
Heb ik iets gemist van een klap tegen je hoofd dan?![]()
Hm...dat deel hek dan gemistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders om, hoofd tegen vloer. Vloer heeft duidelijk gewonnen
Jij las alleen wat je interessant vind dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm...dat deel hek dan gemistSorry
ik had alleen over ranzige neuksex gelezen... veel drank... heftige verjaardag...
Mjah, dat moet je ook nie op de vloer doen allemaal
Nee, ik zit hier geen 24 uur per dag of ik lees niet terug...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij las alleen wat je interessant vind dus
Hoor jij niet letterlijk te weten wat er op het gehele forum geschreven wordtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier geen 24 uur per dag of ik lees niet terug...
Daardoor mis je nog wel eens wat
Flauw vermoeden dat de cola je ook niet geholpen had als je het had gelustquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Als dat zo zou zijn, zou ik nooit weer komenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor jij niet letterlijk te weten wat er op het gehele forum geschreven wordt
is standaardsmileyquote:
Jammer is dat he, herkenbaar gevoel. Lig je lekker dood te gaan, komen ze weer langs.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer net niet gegaan. Ambulances die er optijd zijn enzo
Toch, is ook niet helemaal raar. Moet je wel rust houden nu?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer is dat he, herkenbaar gevoel. Lig je lekker dood te gaan, komen ze weer langs.
He, kan ik er wat aan doen dat een pubertje van 19 met zijn pimped mongolenbakkie door het rood moest rijden met 100km /uquote:
Ja, echt zo aso is dat. Dat ze 1 keer per ongeluk langskomen oke. Maar een 2e keerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer is dat he, herkenbaar gevoel. Lig je lekker dood te gaan, komen ze weer langs.
Een complot zeg ik je!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt zo aso is dat. Dat ze 1 keer per ongeluk langskomen oke. Maar een 2e keer
Echt welquote:
De Farizeers!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
Wie zouden er achter zitten?
Excuus. Interwebs deed het niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:50 schreef Frutsel het volgende:
Hm...dat deel hek dan gemistSorry
ik had alleen over ranzige neuksex gelezen... veel drank... heftige verjaardag...
Mjah, dat moet je ook nie op de vloer doen allemaal
Oh okee, dan is het goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:49 schreef leonieke het volgende:
Maar wij hebben trouwens geen wateroverlast gehad hoor![]()
Nietusquote:
Ik ga zo mijn studieboeken in, dus of het nou een voordeel isquote:
quote:Shinji Ono is een belangrijke kandidaat om de selectie van Ajax te versterken. De Japanner verruilde Feyenoord in de winter van 2006 voor zijn oude club Urawa Red Diamonds, maar wil dolgraag terug naar Europa
Tot zover is er nog niemand uit het geruchtencircuit gekomen. En degene die wel gekomen zijn zijn nooit van te voren genoemd. Ik heb nog goede hoop op iets fatsoenlijks dusquote:
Ja, lekker! Ik wil graag de testosteronsoep "Puerto", de gebraden salbutamolmedaillons met eposaus en Boonen en de out-of-competitionsorbet toe. Alstublieftquote:
maar ga je dr nu dan wel of niet voor?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
OK, verhuurder heeft mijn 4 weken geleden een prijs doorgegeven van een appartement waar ik ben wezen kijken, ik ben vandaag erachter gekomen dat de prijs EUR 60 hoger is dan de prijs wat hij mij had verteld.
Ik dus die man vandaag bellen, en gehoord dat hij niet afwijkt van het bedrag. Wat een gedoe allemaal, gek word ik ervan![]()
babietjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:08 schreef leonieke het volgende:
Straks op babybezoek.
Wat gaat het dan weer lekker rammelen achterafArme phille
![]()
Altijd fijn zo'n dingen![]()
Top-100 eindigen wordt wel een eitje zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch![]()
En heel de ploeg eruit. Ook wel leuk voor zijn ploegmaats die al zolang voor hem werken![]()
Ja, het wordt een beetje "what's next?"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:50 schreef Pheno het volgende:
lol@tour
geen tour 2008?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het wordt een beetje "what's next?"
Dat beslissen ze morgen, en donderdag maken ze bekend dat ze helemaal niet meer doorrijdenquote:
Nog niet eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Pheno het volgende:
Een beetje karikatuur van zichzelf zo
maakt t wel lekker rustigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat beslissen ze morgen, en donderdag maken ze bekend dat ze helemaal niet meer doorrijden
11 uurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
Tot hoe laat moet je vandaag?
klopt maar heb nog last van mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Valt mee toch nog?
tuurlijk, en jij gaat meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga je morgen avond nog wel?
Voor zover bekend is heeft hij geen doping gebruikt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:55 schreef Ynske het volgende:
Heeft die rasmusen nu wel of niet doping gebruikt?
omdat hij aangeeft een mistake te hebben gemaakt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Hijs lang maar okespeciaal voor de mannen
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Nee. Hij was te laat met eoa papiertjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:55 schreef Ynske het volgende:
Heeft die rasmusen nu wel of niet doping gebruikt?
omdat hij aangeeft een mistake te hebben gemaakt
Ik ook niet. Overigens kan het niet zo zijn dat mijn ideale vrouw op Partyflock uithangt.quote:
ik mag hopen van niet neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Overigens kan het niet zo zijn dat mijn ideale vrouw op Partyflock uithangt.
Sow, grote auto voor een klein ventje!quote:
Tsja, niet zo vreemd hè.. Rijd de sterren gisteren van de hemel, dat moest ook bijna wel nadat hij bijna op 35min was gezet.quote:
Een site met kampwijven en pillenslikkers... whatever floats your boatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste reactie was: "hey dat heeft er vorig jaar ook iemand gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sow, grote auto voor een klein ventje!![]()
[..]
Tsja, niet zo vreemd hè.. Rijd de sterren gisteren van de hemel, dat moest ook bijna wel nadat hij bijna op 35min was gezet.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sow, grote auto voor een klein ventje!![]()
PM PM PM.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
We hebben gePM't
ja, jullie ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
We hebben gePM't
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
We hebben gePM't
Ik kan geen taart meer zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:10 schreef JDude het volgende:
Koop een taart en ga het vieren.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
.. and some things... never change...
209.000quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoeveel km's? En waarom heb je niet gekozen voor een 3deurs? Geen leuke oid?
Vandaar ook die PI.quote:
geef zoeen beest een slok bier en klaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Ynske het volgende:
owjah laat geen zak chips op bed liggen als je hamster er ook loopt
Dan issie de komende dagen nog wel even dronkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geef zoeen beest een slok bier en klaar
hij is uit '95quote:
ik had in maart echt een mazzeltjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
209.000
idd geen leuke. Ik zat eerst te azen op een Colt, maar die was snel verkocht
Netjes danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is uit '95
en ik ga er gewoon zo lang mogelijk mee doen
Ik ga mart kijkenquote:
is goed meel maar, je weet t adres te vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga mart kijken
laten we ff mailen over vrijdag
1200quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes dankan je zomaar nog 2-3 jaar lol van hebben voor die 1000 piek niwaar
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:21 schreef leonieke het volgende:
Ah, daarom is het niet meer zo druk... Het is al na middernacht
quote:
2007 is idd ff wennen, maar werkt beter als je het eenmaal door hebtquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
Office 2007 ziet er wel heel anders uit
Toch straks 2003 maar even gebruiken, dan ben ik sneller klaar
Zal wel lukken, dat uitslapen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hopen dat je wat uitslapen kan dan?
Bevalt het vakantie hebben wel? Zijn er al vorderingen met het huis eigenlijk, of ligt dat ook stil door vakantie nu?
Moet maandag 2 verslagen afhebben. Dat gaat echt met 2003. Daarna leer ik 2007 wel kennenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
2007 is idd ff wennen, maar werkt beter als je het eenmaal door hebt
Dan komt het goed, uitslapen is ook lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zal wel lukken, dat uitslapen.
Vakantie valt wel mee, ook al kijk ik zo hard uit naar onze eerste vakantie in ons eigen huis. Het is nu echt 24/24u bij mijn ma of schoonouders zitten (af en toe kijk al uit naar "terug gaan werken"). En ik verlang zo hard naar gewoon wij tweetjes.
Het is momenteel bouwverlof (nog anderhalve week) dus nu ligt het sowieso stil. Ik denk (lees: hoop heel hard en krijg anders een hartaanval als het niet zo is) dat ze kort na het bouwverlof gaan beginnen met de grondwerken. Op deze manier ligt alles zo stil... en worden toekomstplannen ook weer opgeschoven
das idd beter jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet maandag 2 verslagen afhebben. Dat gaat echt met 2003. Daarna leer ik 2007 wel kennen
Dat is een behoorlijk aantal km'squote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
209.000
idd geen leuke. Ik zat eerst te azen op een Colt, maar die was snel verkocht
Voordeel van nieuwere auto's is dat je vaak minder onderhoud en/of gebreken hebt. En vaak een stillere motorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik had in maart echt een mazzeltje
een citroen saxo uit 2001 met 59.000 op de teller voor een mooi prijsje
ben er nog ontzettend blij mee
Maar ook meer electronica wat kapot kan gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Voordeel van nieuwere auto's is dat je vaak minder onderhoud en/of gebreken hebt. En vaak een stillere motor
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar ook meer electronica wat kapot kan gaan
Da goa wel ja. Vandaag nog rustig dagje. Morgen weer aan de arbeit.quote:
Bij mij ook vanochtend binnengekomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Daar gaan we, mijn nieuwe pc is er eindelijk.
Tot laters, op de nieuwe, of mijn oude
ik heb er geenquote:
quote:
Ik zie een matchquote:
neuh heb t niet nodig die enkele keer dat ik een computer gebruik als ik thuis benquote:
Ik wil eigenlijk een tweede DSquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
neuh heb t niet nodig die enkele keer dat ik een computer gebruik als ik thuis ben
ds?quote:
Nintendo DSquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ds?
t enige waar ik nog naar op zoek ben is een tft monitor voor bij mijn ouders
aahquote:
Wel als je met twee personen bentquote:
DS is de opvolger van de gameboy, dus nopequote:Op woensdag 25 juli 2007 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kunnen niet 2 controllers op?
De DS wordt bij ons echt helemaal misbruikt, het probleem is juist dat ie nooit ergens ligtquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
ergens zou ik dat ook wel willen hebben of zo'n psp
maar van de andere kant hoe snel ligt dat niet ook aan de kant
mn xbox gebruik ik wel regelmatig maar eigenlijk ook maar voor 2 spellekes de rest is te moeilijk
en dan natuurlijk nog om films te bekijken
Ah okeequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da goa wel ja. Vandaag nog rustig dagje. Morgen weer aan de arbeit.
Ah oke, weet niet al te veel van die dingenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
DS is de opvolger van de gameboy, dus nope
voor op t werk is twel makkelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De DS wordt bij ons echt helemaal misbruikt, het probleem is juist dat ie nooit ergens ligt
fokken op t werk dat doe ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:31 schreef Pheno het volgende:
Ja, al fok ik op mijn werk
Tis gewoon dat er veel leuke spellen op dat ding uit zijn, dus dan , mja,....shit, ik ben verslaafd
Hoiquote:
Dat laatste wordt langzamerhand ook al steeds minder. Ik tel echt deze laatste maand afquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
fokken op t werk dat doe ik ook
zolang je je werk doet als t gedaan moet worden is er verder geen probleem
Bij ons is internetten zo ongeveer verboden op het werkquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
fokken op t werk dat doe ik ook
zolang je je werk doet als t gedaan moet worden is er verder geen probleem
ze moeten toch wat om je een beetje wakker te houden bij onsquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij ons is internetten zo ongeveer verboden op het werk
Die hele PM functie ontgaat me.quote:
GOEDEMORGEN PHENO!!!.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Die hele PM functie ontgaat me.
Edit ah lol, vorige pagina
Daar kunnen die flessen vast niet al te best tegenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Ynske het volgende:
* Ynske smijt alcohol de sc in
[afbeelding]
zeikerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kunnen die flessen vast niet al te best tegen
HOI. NET WAKKER VAN EEN HALFUUR POWERNAP!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:55 schreef Pheno het volgende:
HOI. NET WAKKER VAN EEN HALFUUR POWERNAP!
Vingers dan maar in het stopcontact ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:08 schreef Pheno het volgende:
He, ik wil me opgeladen blijven voelen
Boh nu ff nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
weekend is bijna voorbijquote:
Das pech hebbenquote:
niet met mn eigen auto hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je gaat gelijk duitsland onveilig maken?
stukkiesquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heefttie een auto, gaat-ie niet stukkies rijden. Najaaaa [afbeelding]
Ja, Vista .:rquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef Ynske het volgende:
Fles speciaal voor jou
'Computerbranche teleurgesteld in Windows Vista'
Da's nogeens wat anders dan een zak varkensbloedquote:Een Indonesische werkster in China moet zes dagen in de gevangenis doorbrengen omdat ze haar werkgever urine had geserveerd. Dat meldde een Chinese krant woensdag.
Inertia Stock
De 29-jarige vrouw zei dat ze de urine gebruikte tegen een huidaandoening, en dat het per ongeluk in het glas water van haar baas was gekomen. Die rook vervolgens onraad en vroeg haar het water te drinken, wat ze deed. Hij vertrouwde het toch niet helemaal en liet de vloeistof testen in een lab.
De verdediging voerde aan dat de man de urine niet had gedronken en dat het niet gevaarlijk is. Desondanks werd de vrouw een celstraf opgelegd.
Vandaag droogquote:
Marciequote:
quote:
En bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:32 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
OUders thuis, Tourjournaal niet gezien, cola+quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ouders weg, Tourjournaal gezien, biertje
Zondag? De Tour eindigt morgenochtend hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef leonieke het volgende:
Hoeveel ploegen zouden er zondag nog meerijden?
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zondag? De Tour eindigt morgenochtend hoor
Ik wil het nog wel eens zienquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat denk ik nietZou toch niet eerlijk zijn tov de rest? (ook al beweer ik niet dat ze zuiver rijden he)
Nog ruim 8 hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:03 schreef Ynske het volgende:
ach nog 6 uurtjes te gaan
Dat is altijd een beperkende factor jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Nog 6,5 hier. Tenzij ik eerder naar huis ga.
Ja áls ik morgen al ga werken, ben ik ook onwijs vroeg thuis. Er is niemand morgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is altijd een beperkende factor ja
Morgen wil ik dat wel doenRond half 3 weg om echt lang te hebben om die verslagen te maken.
Gaat het al wel wat beter? Geen last meer van je hoofd of duizelingen oid?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja áls ik morgen al ga werken, ben ik ook onwijs vroeg thuis. Er is niemand morgen.
Frutsquote:
Nee, niet beter. Nog steeds last. Ga over kwartiertje richting huisarts.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat het al wel wat beter? Geen last meer van je hoofd of duizelingen oid?
Doe maar ja, dit duurt wel lang zoquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, niet beter. Nog steeds last. Ga over kwartiertje richting huisarts.
WAAZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Ben jij al op dope gecontroleerd deze maand?
Denk het niet, vooral niet omdat de huurstichtingen geen overheid zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:29 schreef Ynske het volgende:
ik vraag me wel eens af he.
of men met opzet de huurprijzen zo hoog houd, om er maar voor te zorgen dat mensen niet in aanmerking komen voor huurtoeslag
Das vaak hoor, zien in zwartwit gebeurt veel minderquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WAAZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa
Huh? Dope?
Ik zie allemaal kleuren man![]()
maar de huurstichtingen hebben wel redelijke prijzen, maar dan val je weer over de inschrijftijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het niet, vooral niet omdat de huurstichtingen geen overheid zijn.
Laat je maar eens nakijken jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, niet beter. Nog steeds last. Ga over kwartiertje richting huisarts.
Zit er daar niet 1 die aan loting doet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar de huurstichtingen hebben wel redelijke prijzen, maar dan val je weer over de inschrijftijden
nopequote:Op donderdag 26 juli 2007 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er daar niet 1 die aan loting doet?
Ja, dan baal je als je niet al lang ingeschreven staat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
althans niet wat ik gevonden heb
inschrijving. reageren op woning. degene met hoogste inschrijving komt op de hoogste plaats
wijst die af. komt nr 2
Postcode loterij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er daar niet 1 die aan loting doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |