quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rond de 34 iig wel ja.. lekker: geen idee.. al jaren niet meer gezien. Ik vond haar vroeger wel altijd erg lekker
waar is hier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef PushyGurl het volgende:
dat ligt hier niet ver vandaan
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef PushyGurl het volgende:
dat ligt hier niet ver vandaan
Ik wil me nergens aan optrekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.![]()
wannabee winkbuulquote:
Geboren Winkbuulquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Mensen die zich aan Heerlen willen optrekken.![]()
whahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:02 schreef Kinga het volgende:
Zooo, ik kom terug na 2 weken vakantie, wat lees ik, Hoensbroek half overstroomd?
mwah,.. ik werk op het moment in Helmond... dan kun je toch echt beter heerlen hebben hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Heerlen: De pauperstad der paupersteden
Herinneringen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
whahaJA bij de aldi
was kei harde regen
hoensbroekquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:59 schreef Re_Style het volgende:
Wtf is dat die aldi in heerlerheide?? PWND zou ik zeggen LOL..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Heerlen: De pauperstad der paupersteden
Herinneringen
Lekkere onderbouwde meningen, vooral mening die 10 jaar geleden misschien actueel waren maar nu niet meer.quote:
Er staat niet voor niets "Herinneringenquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Lekkere onderbouwde meningen, vooral mening die 10 jaar geleden misschien actueel waren maar nu niet meer.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef huize het volgende:
Morgen Corio Tropical en dan de wielerronde
hebben ze het station verbouwd?? ik heb er 4 jaar gestudeerd tot een jaar geleden. altijd een aversie tegen de stad gehad verder maar goed dat doet er niet toequote:Op donderdag 26 juli 2007 15:49 schreef Re_Style het volgende:
Vind dat Heerlen de laatste tijd goed werk aan het verrichten is kwa binnenstad, station ziet er meesterlijk uit mooie stijl ook.. Nu maar wachten op de rest van de evolutie..
ah.. jij gaat mijn biertjes tappen?quote:
haha nee gelukkig zit ik niet in de horeca.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. jij gaat mijn biertjes tappen?
Geef mensen even de tijd om te reageren.quote:
nee, kaartje kost 22.. maar met eet-arrangement is het 55;quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:08 schreef candygirl het volgende:
ja is een concert en dat orkest heeft alles afgehuurd
je kunt dan bij kaartjes kopen voor op het plein, naat het plein en op het terras
maar geloof op het terras een kaartje is 55 euro
ze hebben gewoon alles afgezet
Volgens aardse normen niet.quote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef huize het volgende:
Et was wel mooi.
vond ik ook.. al had het programma wel ietsje swingender gemogen...quote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef huize het volgende:
Et was wel mooi.
Daar wil ik ook gaan wonen. Perfecte ligging qua wegen, je bent snel in Geleen maar ook in Maastricht.quote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef DarkShine het volgende:
Ben zelf onlangs van Welten naar een flat op Heerlerbaan verhuist. Bevalt me vooralsnog goed.
Wat heb je op het oog op Heerlerbaan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar wil ik ook gaan wonen. Perfecte ligging qua wegen, je bent snel in Geleen maar ook in Maastricht.
Het valt me in het Eikenderveld op dat het met golven gaat. Toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen stonden huizen lang te koop. Vorig jaar een fase dat bij mij in de straat 4 huizen verkocht zijn die allen niet langer dan 1 a 2 maanden te koop hebben gestaan.quote:Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef huize het volgende:
Wat wel is dat huizen erg lang te koop staan. Huis waar ik nu woon stond een dik jaar te koop (ook eikenderveld) en als ik hier in de straten kijk staat er erg veel te koop wat natuurlijk de prijzen ook drukt.
Drieoortsput.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat heb je op het oog op Heerlerbaan?
'quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef DarkShine het volgende:
Stationsomgeving begint er langzaam aan weer goed uit te zien!
vertell, waarom dat dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:50 schreef DarkShine het volgende:
Die winkel is weg door, wederom, een rechtszaak van Heerlen.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:42 schreef DarkShine het volgende:
Daar mochten toch geen auto meer parkeren omdat dat te zwaar was voor de nabije / onderliggende parkeergarage?
Het komt naast die parkeergarage te liggen. Vroeger had je toch 2 trapjes op dat plein waar je omlaag kon om in de parkeergarage te komen en zo door kon lopen naar de promenade te lopen. Was veel mooier dan hoe het nu is met die lift. maar 1 van die 2 trapjes hebben ze dichtgemaakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]ja precies... dus bouwen we er maar een gigantisch gebouw op
Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:17 schreef Ixnay het volgende:
Het is ontworpen door een architecte uit Delft. 32 verdiepingen en 101 meter hoog. En het worden woontorens.
Het wordt vernoemd daar de Lange Jan en de Lange Lies. Dat waren vroeger, voor ik er was, 2 koeltorens van de ON-staatsmijnen die uiteindelijk gesloopt werden.
[..]
Het komt naast die parkeergarage te liggen. Vroeger had je toch 2 trapjes op dat plein waar je omlaag kon om in de parkeergarage te komen en zo door kon lopen naar de promenade te lopen. Was veel mooier dan hoe het nu is met die lift. maar 1 van die 2 trapjes hebben ze dichtgemaakt.
Die torens worden gebouwd tussen dat andere trapje en die flats.
Ben benieuwd of er wel plaats is voor dat gebouw. Maar het is nog niet zeker of het doorgaat.
dat mag ook wel eens gebeurenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:11 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik lees trouwens net in de krant dat het ouderencomplex Douvenrade verbouwd mag worden. De bedoeling is om het bestaande complex te moderniseren, de omgeving opnieuw in te richten (parkje, wandelpaden) en om een 80m hoge flat te bouwen, in de vorm van een koeltoren.
nee niet aan de kant van de watervallen maar aan de andere kant, daar was idd ook nog een ingang naar de parkeergarage maar dat was een trapjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:54 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
-edit-
Je bedoelt toch niet die onderdoorgang met die watervallen van vroeger? Want het is aan de andere kant (de kant van het ING- en belastingkantoor)
Dat artikel bedoelde ik. Volgens mij zijn het toch 2 verschillende bouwplannen hoor; je hebt de prijsvraag voor die flats aan het Van Grunsvenplein en deze bouwplannen van Sevagram.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:47 schreef Ynske het volgende:
ik hoor net dat die torens uiteindelijk gepland zijn bij douvenrade[ afbeelding ]
twee torens in mijnschagtvorm bij douvenrade, kijk eens naar de plaatjes ook mijnschachtvormquote:Op maandag 21 juli 2008 18:54 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat artikel bedoelde ik. Volgens mij zijn het toch 2 verschillende bouwplannen hoor; je hebt de prijsvraag voor die flats aan het Van Grunsvenplein en deze bouwplannen van Sevagram.
Die plannen van Sevagram kende ik tot vandaag nog niet, eens zoeken of daar plaatjes/schetsen van te vinden zijn. An sich is het denk ik niet verkeerd om langs de stadsautobaan een paar flats te bouwen, heb je toch de torenbouw waar iedereen op zit te wachten (?) en kan je het centrum bewaren (tenminste, dat wat er van over is)
Tsja, kan best dat de krant het weer eens door elkaar gooit. Het ontwerp voor het Van Grunsvenplein staat vast (zie ook de afbeeldingen) In het artikel staat dat Sevagram een 80m hoge woontoren gaat bouwen die de vorm heeft van een koeltoren. Of Sevagram bouwt de flat(s)(?) op het Van Grunsvenplein, of het zijn twee afzonderlijke plannen.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
twee torens in mijnschagtvorm bij douvenrade, kijk eens naar de plaatjes ook mijnschachtvorm
en op t vangrunsvenplein zijn nu ook de geruchten over dat er een muziekhut komt, speel gelegenheden voor kinderen
Is wel een apart gebouw. Maar denk dat de mensen in Valkenstaete het minder leuk zullen vinden, die verliezen nu een deel van hun uitzicht...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Zover was ik gisteren ook gekomen, maar mn pc loopt daar vast. Adobe schijnt er een probleem mee te hebben....
Thnx anyway!
hm... blijft Hoensbroek wel een station dan? Er was ooit sprake van dat station Hoensbroek een beetje opgeschoven zou worden..quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef Ixnay het volgende:
De grootste Woonboulevard van Europa (Heerlen-In De Cramer) krijgt een nieuw eigen treinstation.
Naast Heerlen Centraal en Heerlen-De Kissel dus het derde treinstation.
En als je Hoensbroek meetelt (ook gem. Heerlen) hebben we dus 4 stations!
Oh my ik reageer nu wel op een heel oude postingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dr Martin Luther Kinglaan.
Heb ik in een ver verleden gewoond.
Die steile weg van de Akerstr-Noord naar zwembad Terveurdt is dat toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dr Martin Luther Kinglaan.
Heb ik in een ver verleden gewoond.
Drugsrunnertjes en drugszoekertjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:31 schreef DarkSystem het volgende:
Zelf woon in ik nu op Molenberg, in principe geen klachten, een hoop kleine spelende kinderen waar je geen last van hebt, gelukkig woon ik wel een beetje aan de grens waardoor ik niet middenin de wijk zit waar ze vaak met blikken bier voor het huis zitten (al kan dat best gezellig zijn).
Enige minpunt is af en toe wat vreemde types op scooters of in auto's die 10 x door de straat rijden voor 'niks'. Voor de rest ligt alles lekker in de buurt
ik heb jarenlang op de v Maerlantstraat gewoond, daar was het prima te doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Drugsrunnertjes en drugszoekertjes
Ik ben geboren op de Molenberg zelfs.. Thuis!! Guido Gezellenstraat 51..
Niet overal even prettig wonen daar
Yep!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die steile weg van de Akerstr-Noord naar zwembad Terveurdt is dat toch?
Ik woon nu exact aan die straat (dr schaepmanplein)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Drugsrunnertjes en drugszoekertjes
Ik ben geboren op de Molenberg zelfs.. Thuis!! Guido Gezellenstraat 51..
Niet overal even prettig wonen daar
Waarom zullen ze deze stad uitgezocht hebben denk je? Hier zie je bijna geen politie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:52 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Ik woon nu exact aan die straat (dr schaepmanplein)![]()
In principe geen last van die drugsdealertjes, zolang ze niet hier stoppen
snap ook niet waarom de politie niet wat vaker 's nachts een rondje rijd hier dan..
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom zullen ze deze stad uitgezocht hebben denk je? Hier zie je bijna geen politie.
Het enige dat ze doen is in het weekend alcohol controles en wildplassers aanhouden. Of mensen die geen licht op hun fiets hebben irriteren.
Maar die dealers kunnen doen wat ze willen.
En ook in die wijken zijn heel veel normale gebieden te vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef Ixnay het volgende:
In Heerlen-Zuid heb je zelfs echt dure wijken met vrijstaande ruime huizen.
Heerlen heeft een slechte naam door het noordelijk deel.
Meezenbroek, Schaesbergerveld, Palemig, Vrieheide, Zeswegen, sommige delen van Hoensbroek enzo.
Alhoewel je dan nog wel langs het Domushuis moet...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef DarkSystem het volgende:
Mee eens, volgens mij zijn het nog maar enkele straten hier in Molenberg, loop je iets tever kom je al in de "elite" wijk met koopwoningen..
Zegt me niks? Klooster voor verslaafde zie ik op Google, binnenkort maar eens gaan kijken daarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:05 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Alhoewel je dan nog wel langs het Domushuis moet...
Vanwaar de keuze voor Heerlenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef Alltime het volgende:
Ik ga dit weekend naar Heerlen. Het wordt vast fantastisch!
Maar om te zorgen dat het toch niet tegen gaan vallen. Iemand tips?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:33 schreef huize het volgende:
Onzin. Alleen al qua opgeruimheid van de stad scoort Heerlen beter dan een nabijgelegen Maastricht!
Tsja... ik heb in beide steden op school gezeten en prefereer echt Maastricht. Daar durf ik gewoon over het busstation te lopen, dat was is Heerlen vooral blik op arrogant en hard doorlopenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:33 schreef huize het volgende:
Onzin. Alleen al qua opgeruimheid van de stad scoort Heerlen beter dan een nabijgelegen Maastricht!
De klinker, bolero, en de kroniek...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef Professional het volgende:
Laatste jaren valt het mee in Heerlen, stad is er zeer zeker goed op vooruitgegaan.
Daarentegen is het winkelen nog altijd zwaar kut, en het uitgaan word steeds minder leuk.
Keuze is beperkt: Naar Huis, 7, Kromme Toeter (komt daar iemand nog?), Puur, 045 (niet geweest).
Daarentegen is Maastricht ook niet meer wat het geweest is.
qftquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Heerlen...
Sittard the place 2 be
Sittard is laatst uitgeroepen tot de 2de winkelstad van Limburg ( had iets met variatie te maken )quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:32 schreef Professional het volgende:
Sittard?
Ook leuk, maar qua winkel- en uitgaanstad is het toch echt vele malen minder dan Maastricht en zelfs Heerlen.
Een paar jaar terug was juist dat de gezelligste avond...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:35 schreef PouwelZ het volgende:
op donderdag is het helaas erg kansloos.
Dan hebben we het echt over eind vorige eeuw.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:58 schreef huize het volgende:
Ha inderdaad op de donderdag in de rij staan om de toeter in te komen of joost..toen de miller time nog bestond en fellini gezellig was (en bestond)... vreuger,,
Hoevaak is die rock tent bij de dumpshop al over de kop gegaan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:28 schreef Ixnay het volgende:
Voor het rockend publiek is er gewoon niks. Kun je beter naar Aken gaan.
Ten eerste is de ligging slecht. Te ver van het plein af. Verder bestaat de doelgroep nu uit emo's met een gemiddelde leeftijd van 15. Daar wil de gemiddelde rocker niet tussen staan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoevaak is die rock tent bij de dumpshop al over de kop gegaan?
Ik kom eigenlijk niet meer op dat plein, ligt toch nog enigzins afgelegen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef huize het volgende:
de route 66 bestaat ook al een ruime tijd niet meer. Naast Faust ligt nu Fish..
Dacht er net aan. Jupiler en Hertog Jan van de tap, en niet duurquote:Irish pub wilt nog wel eens een stevig avondje muziek derin knallen.
Dat kan natuurlijk altijd gebeurenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:40 schreef teamlead het volgende:
lekkere wijven in heerlenWij hebben duidelijk niet dezelfde smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |