abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51789970
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef desiredbard het volgende:

er zijn maar zeer zeer zeer weinig homosexuelen die niet practiseren
Dat is ook even totaal anders. Homosexuelen hoeven slechts andere homosexuelen op te zoeken, waar pedosexuelen in theorie een kind moeten zoeken die zich sexueel aangetrokken voelt tot een volwassene (of beter nog: pedosexuelen dienen het besef te hebben dat in ieder geval in deze maatschappij je geen sex met kinderen hoort te hebben).
quote:
En kinderen als een derde geslachtsvorm zien . Je valt op mannen of op vrouwen....
Wat probeer je hiermee te zeggen? Het gaat niet om de term, maar om het feit dat je als pedosexueel niet KIEST voor je sexuele voorkeur (om maar een minder beladen term te pakken), maar dat je deze nu eenmaal HEBT.
quote:
val je op kinderen.... dan val je wat mij betreft snel van 8 hoog.

Nee in tegenstelling tot Poten rammen ben volledig voor Pedorammen
Ja, dat jij ziek in jouw hoofd bent is inmiddels wel duidelijk.

Ik hoop dat je ooit nog het onderscheid tussen een pedofiel en een kinderverkrachter kan inzien.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:22:54 #82
3542 Gia
User under construction
pi_51790307
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Pedofilie is weldegelijk een geaardheid. Dat sommigen het een stoornis willen noemen moeten ze zelf weten, maar het onderscheid is flinterdun en meer ingegeven door morele motieven dan wetenschappelijke.

Homofilie werd ook ooit als stoornis beschouwd overigens.
Er zijn ook mensen die dergelijke gevoelens voor dieren hebben. Hoe heet die viespeuk ook weer die weleens op tv kwam?

Ook een geaardheid?
pi_51794674
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:22 schreef Gia het volgende:

Ook een geaardheid?
Ja hoor. Maar kennelijk is niet helemaal duidelijk dat het mij niet gaat om het plakplaatje als wel om het gegeven dat je sexuele voorkeur niet een keuze is maar een feit. Daar kun je niets aan doen. Er naar handelen is een ander verhaal...
  woensdag 25 juli 2007 @ 09:31:04 #84
3542 Gia
User under construction
pi_51808639
Pedofielen hebben de wens om sex te hebben met kinderen. Dat feit alleen al maakt pedofilie slecht.

Alleen van kinderen houden, maakt je nog geen pedofiel. Miljoenen mensen houden van kinderen en zijn niet pedofiel. Het gaat dus om de sex. En dat is dus per definitie fout.

Een fotootje maken van kinderen in een speeltuintje, om je daar 's avonds bij af te trekken is ook fout!
Alles waarbij je kinderen verbindt met je sexuele gevoelens is fout. Of daar nu fysiek een kind bij betrokken is, of niet.

Overigens geldt dit ook voor sex met dieren, hoewel dit niet strafbaar is, helaas.

De overeenkomst is dat de slachtoffers wilsonbekwaam zijn.
pi_51809325
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:31 schreef Gia het volgende:
Pedofielen hebben de wens om sex te hebben met kinderen. Dat feit alleen al maakt pedofilie slecht.
Alles leuk en aardig, maar je gevoelens kun je nu eenmaal niet tegenhouden. Als je er maar niet naar handelt.
quote:
Een fotootje maken van kinderen in een speeltuintje, om je daar 's avonds bij af te trekken is ook fout!
Nou, dat vind ik nog wel meevallen. Je mag het walgelijk vinden, maar als het hier bij blijft... Nog even en we gaan de gedachte aan een kind bij het masturberen strafbaar stellen. Hoe wil je dat in vredesnaam controleren?
quote:
Alles waarbij je kinderen verbindt met je sexuele gevoelens is fout. Of daar nu fysiek een kind bij betrokken is, of niet.
Wederom: gedachten, gevoelens... wat dat betreft heeft iedereen het recht om ze te hebben. DE reden waarom we sex met kinderen een slecht idee vinden is dat we menen dat het slecht is voor het kind. Zo lang er geen kind daadwerkelijk bij betrokken is, is er geen schade en moeten we het ook niet willen verbieden, nog afgezien van het feit dat het niet kan.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2007 @ 10:44:48 #86
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51810351
quote:

Je hebt wel gelijk in deze maar ik heb liever dat een pedo zich tot bloedens toe aftrekt bij het kleuterfototopic in OU dan dat hij mijn nichtje pakt
pi_51811876
quote:

Overigens geldt dit ook voor sex met dieren, hoewel dit niet strafbaar is, helaas.
Dus:

Een fotootje maken van dieren in een dierentuin, om je daar 's avonds bij af te trekken is ook fout!
Alles waarbij je dieren verbindt met je sexuele gevoelens is fout. Of daar nu fysiek een dier bij betrokken is, of niet.

woensdag 25 juli 2007 @ 13:16:08 #88
3542 Gia
User under construction
pi_51814855
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Dus:

Een fotootje maken van dieren in een dierentuin, om je daar 's avonds bij af te trekken is ook fout!
Alles waarbij je dieren verbindt met je sexuele gevoelens is fout. Of daar nu fysiek een dier bij betrokken is, of niet.

't Is niet strafbaar, maar wel ziek, net als kicken op kinderen.
pi_51818510
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:16 schreef Gia het volgende:
't Is niet strafbaar, maar wel ziek, net als kicken op kinderen.
Ziek of fout, is nogal een verschil. Wat boeit het mij als iemand zich de pleuris rukt op een naaktfoto van Bokito of die geyle poes van de buren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2007 14:53:38 ]
pi_51818865
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Dus:

ja, dan zou denken aan moord ook strafbaar moeten worden gesteld
pi_51819903
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef DS4 het volgende:

Wat probeer je hiermee te zeggen? Het gaat niet om de term, maar om het feit dat je als pedosexueel niet KIEST voor je sexuele voorkeur (om maar een minder beladen term te pakken), maar dat je deze nu eenmaal HEBT.
Je hebt volwassen (m/v) en kinderen (m/v)
Je bent Homo Lesbisch of hetero en daarmee val je op volwassenen (m/v) dat is geaardheid.
Op kinderen geilen is ziek, denken en verkondigen dat een kind volwassen genoeg is om een realtie mee te hebben is krankjorum.
quote:
Ja, dat jij ziek in jouw hoofd bent is inmiddels wel duidelijk.
Godzijdank niet zo ziek als jij in je hoofd dat je het ook maar enigszins probeert te vergoeilijken.
Ik zal maar denken en hopen dat je gelukkig niet weet waar je het over hebt.
quote:
Ik hoop dat je ooit nog het onderscheid tussen een pedofiel en een kinderverkrachter kan inzien.
Dat verschil is er niet.
verkrachting is sexuele gemeenschap zonder toestemming.
Een kind kan geen toestemming geven, ok mischien kun je "spelletjes" spelen in ruil voor een Playstation, of weet ik wat, maar dat is nog geen toestemming. dit is wat veel pedosexuelen doen.

En in mijn ogen is dat net zo goed verkrachting, als dat in jouw ogen niet zo is, zegt dat voor mij genoeg.

Ik vraag me af of onderstaand kind of zijn ouders weten waarop zijn foto verschenen is en waardoor het gelezen word en het is in dit geval waardoor en diet door wie
Oh en het plaatje is een link.

en een quotatie uit hetzelfde blad
quote:
Ik heb een jongetje gestreeld
en het jongetje genoot,
zelfs zei hij mij, hoe en wat
hij het fijnste vond.
Ik heb het jongetje gestreeld,
en ook ik genoot!
Samen zweefden wij op weg naar
de zevende hemel.
Onderweg gaf hij mij nog
enkele aanwijzingen, wat hij
het aller, aller fijnste vond.
Hij genoot optimaal,
en bij het zien daarvan,
kon ik wel huilen van geluk!
Want wat is er mooier,
om een jongetje het,
naar de zin te maken.
Hem jouw gevoelens te schenken
welke hij met dankbaarheid aanvaardt.
Zo zweefden wij op weg naar de
allerhoogste zevende hemel!
Volledige gedicht

Maar hier betreft het volgens jou dus geen verkrachting

[ Bericht 11% gewijzigd door desiredbard op 25-07-2007 15:33:34 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_51825114
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef desiredbard het volgende:
Volledige gedicht

't is maar een gedicht, dude

En weinig literair

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2007 17:49:11 ]
pi_51825267
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:47 schreef r_one het volgende:

[..]

En weinig literair
Oh het is maar een fotootje van een naakt kindje
pi_51825376
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:47 schreef r_one het volgende:

[..]

En weinig literair
Mein Kampf was ook maar een boek, maar er zijn landen waar je er voor opgesloten word als het in je bezit is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51825623
Zo'n gedicht (of het bezit van Mein Kampf) is nog geen ver-krach-ting

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2007 18:03:45 ]
pi_51826194
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef r_one het volgende:
De daad beschreven in het gedicht echter wel
pi_51826242
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:02 schreef r_one het volgende:
De wens is de vader van de gedachte. Iemand die zo'n gedicht schrijft moet gewoon preventief geruimd worden, daar zitten echt een paar draden bij los.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51826507
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:22 schreef desiredbard het volgende:
Zelfs dát niet.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:24 schreef Hathor het volgende:
De wens is de vader van de gedachte. Iemand die zo'n gedicht schrijft moet gewoon preventief geruimd worden, daar zitten echt een paar draden bij los.
Halt! Gedachtenpolizei! Abführen!

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2007 18:36:33 ]
pi_51826809
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef desiredbard het volgende:

Dat verschil is er niet.
verkrachting is sexuele gemeenschap zonder toestemming.
Een kind kan geen toestemming geven, ok mischien kun je "spelletjes" spelen in ruil voor een Playstation, of weet ik wat, maar dat is nog geen toestemming. dit is wat veel pedosexuelen doen.
Waar heb je het over? Een pedofiel is helemaal niet hetzelfde als een verkrachter. Alleen als hij het in praktijk brengt, misschien. Zolang het alleen gevoelens blijven en die persoon er niets mee doet, zie ik het probleem niet. Deze pedofiel met dat 8 jarige meisje had wel langer vast moeten zitten natuurlijk. Want hij valt kleine meisjes lastig.
quote:
En in mijn ogen is dat net zo goed verkrachting, als dat in jouw ogen niet zo is, zegt dat voor mij genoeg.
Zolang het kind met geen vinger is aangeraakt, is het geen verkrachting natuurlijk. Je kan wel zelf een nieuwe betekenis aan een woord gaan hangen, maar dat maakt het nog niet kloppend.
quote:
Ik vraag me af of onderstaand kind of zijn ouders weten waarop zijn foto verschenen is en waardoor het gelezen word en het is in dit geval waardoor en diet door wie
Oh en het plaatje is een link.
[[url=http://www.martijn.org/images/ok94.jpg]afbeelding][/url]
en een quotatie uit hetzelfde blad
[..]

Volledige gedicht

Geen verkrachting, nee. Sexuele intimidatie misschien. Maar ik denk persoonlijk dat het kind in kwestie er geen last van heeft. Dat maakt het niet goed natuurlijk, maar het is zeker geen verkrachting. Aangezien je daar wel ernstige psychische schade aan over houdt en dat een veel grotere impact heeft natuurlijk.
pi_51826822
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 17:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh het is maar een fotootje van een naakt kindje
Man, er is geen eens een penis zichtbaar. Het is ziek, dat wel.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dat is geen verkrachting.. dat is een fantasie en geen werkelijkheid! Je moet daar eens verschil tussen zien.
Het zijn geen daadwerkelijke daden, dus geen verkrachting. Ongelooflijk. Die persoon van het gedicht heeft duidelijk hulp nodig. Hij mag dan die gevoelens hebben, maar natuurlijk nooit tot uiting brengen! Zolang het maar bij gedichten blijft, zie ik het probleem niet. Als hij anderen maar niet lastig valt en het moet ook niet op het internet te lezen zijn eigenlijk.. maarja dat is erg moeilijk om allemaal op te sporen en te verbieden.

Als die daad wel werkelijk was gebeurd, wordt het trouwens nog geen verkrachting genoemd, maar kindermisbruik. Dus..

[ Bericht 10% gewijzigd door -Strawberry- op 25-07-2007 18:51:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')