Da's psychisch, mijn zoonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Ik heb overigens een heel rare brom soms. (sinds een uurtje)
Op de stream of in je pc?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Ik heb overigens een heel rare brom soms. (sinds een uurtje)
Ja sorry, wordt gewoon een beetje geirriteerd als er niets op de streams is en we hier allemaal over DGK moeten praten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Altijd? Dit is de eerste keer. Niet aardig van je, HiDiHo.
Daarom weet ik ook zeker dat ze atheist of niet zo gelovige is. Ze zou zich dan heel anders gedragen als papa nog in haar leven was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet over geloof gehoord, eigenlijk. Haar vader ging weg toen ze zes was, dacht ik. Misschien is ze 'niets'?
Volgens mij wel hoor..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de bak gezeten ...... Wel auto in beslag genomen en rijbewijs lange tijd kwijt geraakt. Borreltje op en dan achter het stuur en heeeeel veeeel te hard rijden. Auto (Audi) was een opgeknapt crash-exemplaar uit Duitsland en nog niet in Nederland ingevoerd.
Geen zin om naar de SC te gaan, maar je 's-ochtends-verhaal is pure onzin. En bij een vlucht naar Chicago kies ik echt niet voor JFK. Jij wel ? .......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij was als je sóchtends naar 't oosten vliegt dat de jetlag dan erger is. Jij zak vast in de avond vertrekken? Naar JFK?
Ben laatst ('2006) nog naar BKK gevlogen, daar kwam je om 7 uur sóchtends aan terwijl het in NL 02.00 is.![]()
okay, thanks voor de moeite.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet in de bak gezeten ...... Wel auto in beslag genomen en rijbewijs lange tijd kwijt geraakt. Borreltje op en dan achter het stuur en heeeeel veeeel te hard rijden. Auto (Audi) was een opgeknapt crash-exemplaar uit Duitsland en nog niet in Nederland ingevoerd.
Ik heb dat ook wel eens maar dan is mijn pc te warm denk ik en is het de 'koeling' die aanslaat lijkt het wel ?quote:
En ik vind dat BSOL, die zich overigens enkele dagen geleden alweer ongeprovoceerd als een hond naar mij heeft gedragen, zijn verhalen prima ergens anders kan lozen. Zelf is hij ook erg snel in het vermanen en het schrijven van topic reports als mensen wat meer OT gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja sorry, wordt gewoon een beetje geirriteerd als er niets op de streams is en we hier allemaal over DGK moeten praten.
Ik heb wel LA gedaan. Ging ik via JFK, maar das lang geleden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen zin om naar de SC te gaan, maar je 's-ochtends-verhaal is pure onzin. En bij een vlucht naar Chicago kies ik echt niet voor JFK. Jij wel ? .......
Nadat ik gisteren het nachtvolk in de SC had gelezen, kan ik je alleen maar gelijk geven ....... De SC is gewoon trashquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja sorry, wordt gewoon een beetje geirriteerd als er niets op de streams is en we hier allemaal over DGK moeten praten.
Van mij mogen de SC en COS ook samengevoegd worden, wordt het eindelijk weer eens gezellig hier.![]()
Ja na 2:30 uur mag dat toch wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mogen de SC en COS ook samengevoegd worden, wordt het eindelijk weer eens gezellig hier.![]()
hee johquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik vind dat BSOL, die zich overigens enkele dagen geleden alweer ongeprovoceerd als een hond naar mij heeft gedragen, zijn verhalen prima ergens anders kan lozen. Zelf is hij ook erg snel in het vermanen en het schrijven van topic reports als mensen wat meer OT gaan.
Maar ik ben al weg. Niet aardig en niet leuk zo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren het nachtvolk in de SC had gelezen, kan ik je alleen maar gelijk geven ....... De SC is gewoon trash
Niet gaan, blijvuh, blijvuhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik vind dat BSOL, die zich overigens enkele dagen geleden alweer ongeprovoceerd als een hond naar mij heeft gedragen, zijn verhalen prima ergens anders kan lozen. Zelf is hij ook erg snel in het vermanen en het schrijven van topic reports als mensen wat meer OT gaan.
En nou ben ik toch van je geschrokken zeg ....... Laat ik het makkelijk voor je maken ..... POEP !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
té gezellig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren het nachtvolk in de SC had gelezen, kan ik je alleen maar gelijk geven ....... De SC is gewoon trash
pulp? da's waar de SC voor is toch, gezellie, voor wie er van houdtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij had dat pulp gisteren toch ook gezien .......
Je moet soms ook even weten hoe je het moet lezen, en wie je wel en niet serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
pulp? da's waar de SC voor is toch, gezellie, voor wie er van houdt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
Nou Hidiho, maak even je excuses aan Disana anders laat ik je vanavond nog van je bed lichten
Leuk als Disana anderen daarvan beschuldigd ......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
En iedereen die de NSB knop gebruikt, kan van mij part aan het gas![]()
Sorry voor iedereen die ik hiermee kwets !
Allang gedaan, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
Nou Hidiho, maak even je excuses aan Disana anders laat ik je vanavond nog van je bed lichten
Account DGK_REDACTIE is hier lang niet geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
Het begint hier weer aardig uit de hand te lopen.
En dat leest de redactie van DGK ook.
We moeten wel een sterk front vormen.
goed punt, laten we eensgezindheid uitstralenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
haha, je hebt gelijk, straks openen ze ook een subforum (ipv schaken) voor des nachts en gaan ze genieten van een 'sterk' collectief bij fok.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef Lobasca het volgende:
Ik hou mezelf neutraal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:22 schreef mootie het volgende:
Zeggen dat iemand zich als een hond gedraagt gaat toch wel enigzins over de schreef, sorry dat ik me er mee bemoei.
In vergelijking tussen Nowlive en vol vind ik dit toch het leukste forum. Maargoed, Fok ken ik ook veel langer, en bij vol-nowlive lurk ik alleen maar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, je hebt gelijk, straks openen ze ook een subforum (ipv schaken) voor des nachts en gaan ze genieten van een 'sterk' collectief bij fok.
Over off topic gesproken, die sv's of st's van Vol, dat is pas een drama, pagina's lang hoi en doei en trusten en goeiemorgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:36 schreef F04 het volgende:
[..]
In vergelijking tussen Nowlive en vol vind ik dit toch het leukste forum. Maargoed, Fok ken ik ook veel langer, en bij vol-nowlive lurk ik alleen maar.
Precies, een scriptje van iemand anders gebruiken kan iedereenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:39 schreef F04 het volgende:
Ik vind het zelf niet zón probleem, maar het fok forum vind ik kwa interface toch overzichtelijker dan phpbb van VOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |